دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 10:05

سهم صفردرصدی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات صندوق حمایت از صنایع الکترونیک!

ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺍﺯ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ گفت: کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات ۱۵۰ میلیارد تومانی صندوق حمایت از توسعه صنایع الکترونیک سهم صفر درصدی داشت.

به گزارش بویر نیوز، علی وحدت شامگاه یکشنبه در نشست معاون پژوهشی وزیر صنایع و معادن با خبرنگاران افزود: در سال گذشته از سوی این صندوق ۴۰۰ میلیارد ریال ضمانت‌نامه صادر شده است.

وی بیان کرد: همچنین یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

وحدت اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید کنندگان، این صندوق در دو محور به متقاضیان خدمات خود را ارائه می‌کند.

وی صدور ضمانت‌نامه بدون نیاز به سپرده‌گذاری و اعطای تسهیلات با نرخ شش تا ۱۸ درصد را از فعالیتهای این صندوق عنوان کرد و گفت: این تسهیلات در بخش‌های مختلف تولیدی و توسعه تولید قابل پرداخت است.

 ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺍﺯ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻭ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﯿﮏ اظهار داشت: دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری می‌توانند با مراجعه به وب سایت این صندوق از تسهیلات آن استفاده کنند.

وحدت با بیان اینکه صنعت الکترونیک هسته اصلی صنایع پیشرفته در کشور است، گفت: اگر در این استان صنایع الکترونیک وجود نداشته باشد صنایع دیگر می‌توانند از تسهیلات این صندوق استفاده کنند.

وی ارائه تسهیلات در راستای ارتقای سطح کارآمدی و وام نوسازی ماشین‌آلات و اتوماسیون را از دیگر فعالیتهای صندوق حمایت از صنایع الکترونیک عنوان کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189423
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما