سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 9:09

کسب امتیاز درجه یک توسط بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج/ راه اندازی چند بخش درمانی جدید برای اولین بار در استان

سال گذشته این بیمارستان در اعتبار سنجی سالانه وزارت بهداشت درجه 1 و درجه 1 عالی را بترتیب برای بخش های مراقبتی و بخش های مراقبت ویژه کسب کرد.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج با بیان اینکه در سال 94 اقدامات خوب و موثری در راستای تجیهز فضای این بیمارستان انجام گرفت، بیان داشت: سال گذشته این بیمارستان در اعتبار سنجی سالانه وزارت بهداشت درجه 1 و درجه 1 عالی را بترتیب برای بخش های مراقبتی و بخش های مراقبت ویژه کسب کرد.

دکتر فرزاد وفایی در گفتگو با «بویر نیوز»، به مناسبت هفته سلامت با بیان اینکه این امتیازات بخاطر تلاش شبانه روزی پرسنل و توجه دانشگاه علوم پزشکی کسب شده است، تاکید کرد: با کسب این درجات بیمارستان امام سجاد یاسوج (ع) قادر به توسعه مالی و فیزیکی خواهد بود تا بتواند خدمات مطلوبتری به بیماران ارائه دهد.

20140113_095650_12100

وی در تشریح برنامه های توسعه ای بیمارستان امام سجاد یاسوج اظهار داشت: بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی، مرکز تشخیصی درمانی پزشکی هسته ای، مرکز ناباروری و بخش مراقبت های ویژه کودکان از جمله اقدامات در دست انجام است که برای اولین بار در استان راه اندازی خواهند شد.

وفایی با بیان اینکه در سال جاری اقدامات خوب و موثری برای تجیهز فضای بیمارستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و در حال انجام است، تصریح کرد: بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج در حال سپری کردن مراحل پایانی است و در تلاش هستیم در ماه های آینده به بهره برداری برسند.

BIMARESTAN EMAM SAJAD (2)

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج همچنین به نصب دستگاه سی.تی.اسکن در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: در سطح شهر یاسوج تنها یک دستگاه سی.‌تی.اسکن وجود داشت که این دستگاه عمدتا خراب بود و که با خرید و نصب یک دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج نیاز شهروندان به این مهم برطرف خواهد شد.

دکتر فرزاد وفایی راه اندازی مرکز تشخیصی درمانی پزشکی هسته ای در ضلع شمالی بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج را یکی دیگر از اقدامات حوزه سلامت برشمرد و افزود: این مرکز که برای اولین بار در استان راه اندازی خواهد شد با بهره گیری از  پزشکی هسته‌ای فرايندي ايمن وهدفمند براي تشخيص آسيب هاي كوچك ارگانهاي بدن و بيماريهاي مختلف از جمله سرطان ، سكته ها و …. ميباشد.

وفایی با بیان اینکه بخش مراقبت های ویژه نوزادان سال گذشته از 9 تخت به 18 تخت ارتقا پیدا کرد، گفت: همچنین راه اندازی بخش مراقبت های ویژه کودکان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز یکی دیگر از اقدامات و خدمات حوزه سلامت به مردم شریف استان است.

BIMARESTAN EMAM SAJAD (1)

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در پایان گفت: خوشبختانه مشکلی از بابت پزشک متخصص نداریم و هم اکنون چند پزشک فوق تخصص در برخی زمینه ها نیز کار خود را در این بیمارستان آغاز کرده اند که به دنبال افزایش این تعداد در همه زمینه ها هستیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189412
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دنا گفت:

    درود بر دکتر عزیز

  2. متخصص گفت:

     به جناب دكتر وفايي و پرسنل بيمارستان امام سجاد تبريك عرض مي كنم. واقعا بايد قدر چنين مدير مقتدري رو بدونيم كه بيمارستان امام سجاد رو با چه وضعي تحويل گرفت و الان به كجا رسونده. اميدوارم تلاش هاي دكتر وفايي همچون گذشته و بيشتر از پيش باشه. به نظر من دكتر وفايي برترين مدير حوزه سلامت هستن. 

  3. كارمند گفت:

    درود بر دكتر وفايي عزيز و توانمند

    . عملكرد شما در دوره مديريت دو ساله عالي بوده و نمود خوبي در مجموعه بيمارستان داشته . به اميد موفقيت بيشتر براي شما و مجموعه تحت امر

  4. بلوار بویراحمد گفت:

    خدا قوت بر همه تلاشگران عرصه سلامت

  5. فرهنگی گفت:

    باسلام وعرض وادب خدمت دکتر عزیز از زحمات شما وکلیه پرسنل بیمارستان بالاخص پرستاران تقدیر وتشکر فراوان دارم این حقیر بعنوان یک فرهنگی اعتراضی داشتم که بصورت کتبی تقدیم برادر عزیزم اقای فتاحیان دادم ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته خواهشمنذاست به جهت احترام به بقیه پرسنل که همگی خدوم هستند بررسی واقدام شود

  6. سید گفت:

    اقای دکتر کی و بر چ اساس بیمارستان امام سجاد رتبه درجه یک بهش داد،از در این بیمارستان ک میری داخل ی بوی بد میاد ک حال ادم بهم می خوره، اسانسو نداره؛ …

  7. ناشناس گفت:

    دکتر وفایی از معدود مدیران پرتلاش وبی حاشیه استان می باشند.امیدوارم همچنان پر انرژی ادامه دهند

  8. سمانه نیک اقبال گفت:

    درود بر دکتر وفایی مدیر توانمند و دلسوز . واقعا باید از دکتر فرزاد وفایی به خاطر تلاش و همتشون برای تکمیل خدمات درمانی و رفاه مردم استان تقدیر و تشکر کرد، به امید موفقیت های بیشتر

  9. احمد اورژانسی گفت:

    احسن بر مدیر پرتلاش دکتر وفایی و معاون درمان خستگی ناپذیر دکتر یزدان پناه و کارکنان خدوم و بی ادعای بیمارستانهای استان .

  10. پرستار رسمی گفت:

    دکتر وفایی به جای این همه مانور کار صورت نگرفته مزایای معوقه (هشت ماه)پرسنل رو پرداخت کنه

  11. علی گفت:

    کیفیت آزمایشگاه امام سجاد هم که ماشالله درجه یکه!!!! بیشتر به سمساری میخوره تا یک آزمایشگاه بزرگترین بیمارستان استان!خواهشمندم یه گزارش از آزمایشگاه بیمارستان امام سجاد بگیرید.خواهش میکنم!

  12. ناشناس گفت:

    خسته نباشی جناب دکتر ولی کاش یک فرم نظرسنجی دست ارباب رجویان میدادی ببینی ک چقد رضایتمندی هست !!

  13. طاها گفت:

    همین چندتا بخشی که داشتید خوب رسیدگی کنید هم ازنظرعملکردوهم ازنظربهداشت وازهمه مهم تر طرز رفتار پرسنل بابیماروهمراهان بقیه پیشکش

  14. سیاهپور-بهزیستی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دکتر وفایی
    :موفق باشید

  15. حسین گفت:

    قدر دانی میشود از این همه تلاش صادقانه جناب دکتر وفایی که محصول مدیریت علمی وبدونه توقع وحاشیه ایشان می باش انشا لله مو فق تر وبا دلگرمی بیشتر ادامه بدهید

دیدگاه شما