دوشنبه 30 فروردین 1395 - 7:32

هاشمی رفسنجانی: برخی معمّرین برای تخریب رقبای انتخاباتی دروغ گفتند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اهانت به رقبا و زیر پا گذاشتن قانون را بخشی از نبایدهای انتخابات در جمهوری اسلامی دانست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اهانت به رقبا و زیر پا گذاشتن قانون را بخشی از نبایدهای انتخابات در جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار جمعی از اعضای ستاد خبرگان مردم، نتایج انتخابات اسفند ماه 94 را تأکیدی مجدد بر اقتدار اراده ملت دانست و گفت: باید از زحمتی که اقشار مختلف مردم در سراسر کشور، به خصوص در تهران کشیده‌اند، قدردانی و از آن در جهت تقویت پایه‌های نظام استفاده کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تشریح گزارش‌های کتبی و شفاهی از هزینه‌های ستاد خبرگان مردم که به ایشان ارائه شد، گفت: بارها گفته بودم که به خاطر شناخت کامل مردم از من، نیاز به تبلیغات آنچنان نیست و فقط کافی است که برنامه‌ها و افکار به مردم معرفی شود.

اهم سخنان وي از اين قرار است:

**بايد براي رفع اهانت به رقبا و زیر پا گذاشتن قانون تلاش کنیم که انقلاب اسلامی، برای عزت مردم و کشور ایران، گسترش تعالیم مکتب اهل بیت(ع) و تقویت مکارم اخلاق اسلامی و انسانی بود.

**این انتخابات درس‌های زیادی داشت. یکی از نکات غم‌انگیز این انتخابات، تلاش بعضی از معمّرین برای تخریب رقبای انتخاباتی بود که اگر جوانان نمی‌دانستند، خودشان می‌دانستند که دارند دروغ می‌گویند.

**حضرت علی(ع) به عنوان قرآن ناطق؛ پس از ماجرای غدیر و اتفاقات پس از رحلت نبوی، در گفتار و رفتار بر رأی و نظر مردم تأکید می‌کردند. گفتار ایشان در نهج‌البلاغه و سیره ایشان در تاریخ نشان از توجه عمیق به آرای مردم دارد.

**برگزاری آرام و حضور چشمگیر مردم از ویژگی‌های انتخابات 7 اسفند بود. رهبری معظم انقلاب نيز از برگزاری خوب انتخابات، رضايت داشتند.

**{با تأکید بر اهمیت برگزاری هر چه باشکوهتر دور دوم انتخابات مجلس} مردم با همان شور و احساس تکلیف و وظیفه دینی و ملی پای صندوق‌های رأی حضور یابند و حماسه دور اول را پرشور و با انتخاب کاندیدا یا کاندیداهای اصلح تکرار کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=188652
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما