یکشنبه 29 فروردین 1395 - 13:04

خداحافظی اینستاگرام با ویندوز فون 8.1

کاربران گوشی ویندوز فون 8 و 8.1 نمی‌توانند برنامه‌ی اینستاگرام را روی گوشی خودشان نصب کنند.

در حالی که برنامه‌ی اینستاگرام برای کاربران ویندوز 10 موبایل موجود است و می‌توان از آن استفاده کرد، نسخه‌ی مخصوص این نرم‌افزار برای گوشی‌های ویندوز فون 8 از فروشگاه ویندوز حذف شده و دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد.

در حال حاضر کاربرانی که از گوشی‌های ویندوز فون 8 استفاده می‌کنند می‌توانند از برنامه‌هایی مانند 6tag استفاده کنند که تجربه‌ی کار با اینستاگرام را برای کاربران خلق می‌کنند.

برنامه‌ی اینستاگرام در ابتدا برای سیستم‌های iOS‌ عرضه شد اما پس از مدتی که سیستم عامل اندروید کاربران زیادی به دست آورد، نسخه‌ی مخصوص اندروید هم عرضه شد. با این حال کم بودن کاربران سیستم عامل ویندوز فون باعث شد که این برنامه دیرتر عرضه شود و حتی در نسخه‌ی Beta هم باقی‌ بماند.

در حال حاضر نسخه‌ی ویندوز 10 موبایل این نرم‌افزار با رابط کاربری مخصوص گوشی‌های ویندوز 10 عرضه شده است.

این اقدام اینستاگرام می‌تواند نشانه‌هایی برای توجه ویژه‌ی آن‌ها روی نسخه‌ی ویندوز 10 موبایل باشد. نسخه‌ی ویندوز 10 موبایل این نرم‌افزار فعلا در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و با مشکلات مختلفی روبه‌رو است. اگر شما هم هنوز از گوشی‌های ویندوز فون 8 یا 8.1 استفاده می‌کنید، بهتر است یک گوشی ویندوز 10 موبایل تهیه کنید یا از برنامه‌های دیگر کمک بگیرید.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=188621
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما