یکشنبه 29 فروردین 1395 - 13:03

مونا احمدی + تصاویر مونا احمدی

مونا احمدی، متولد سال 1369 است و در در رشته كارشناسی تئاتر درس می‌خواند. مونا احمدی اولین فیلمش را در سن ۱۷ سالگی در فیلم کودک و فرشته بازی کرده است.

نام: مونا احمدی
تاریخ تولد: شهریور ۱۳۶۹
تصحیلات: دانشجوی رشته تئاتر است و قبلا نیز در هنرستان تئاتر.
فیلم های مونا احمدی: کودک و فرشته, وضعیت سفید, شهرزاد.
اولین فیلم مونا احمدی: مونا احمدی اولین فیلمش را در سن ۱۷ سالگی در فیلم کودک و فرشته بازی کرده است.

 

مونا احمدی با مهارت زیاد در این فیلم نقش دختر خرمشهری را بازی می‌كرد كه در وسط جنگ گیر افتاده بود.

 

قسمتی از گفتگو با مونا احمدی
مونا احمدی می گوید: درباره بازیگر حرفه‌ ای و غیرحرفه‌ ای دیدگاه خاص خودم را دارم. برخی بازیگران سال‌ هاست در نقش‌ های مختلف بازی می‌ کنند، اما هنوز حرفه‌ ای نشده‌ اند. برخی هم هستند که در اولین حضور خود کاملا حرفه‌ ای ظاهر می‌ شوند. من در فیلم کودک و فرشته با بازیگرانی مانند افشین هاشمی و مریم مقدمی همبازی بودم که از آنها خیلی یاد گرفتم.

در آن کار، اصول بازیگری را از بازیگران مقابلم بیشتر یاد گرفتم. در وضعیت سفید هم سعی کردم از همه بازیگرانی که بیشتر با آنها همبازی بودم، اصول بازیگری را بیاموزم.

 

 چگونه برای بازی در فیلم كودك و فرشته انتخاب شدید؟
مونا احمدی: من قبل از بازی در فیلم كودك و فرشته در هنرستان درس تئاتر می‌خواندم. چند نفری بودیم كه از طرف هنرستان برای بازی در این فیلم به خانم مهتاب نصیرپور كه از نوجوانان دختر برای بازی در این فیلم تست بازی می‌گرفتند، معرفی شدیم و از میان آنها من برای نقش فرشته انتخاب شدم. قبل از این هم وقتی خیلی بچه بودم در یك اپیزود از سریال پنجره بازی كرده‌ بودم.

 بازی در نقش فرشته برایت سخت نبود؟ چون فیلم كودك و فرشته پر بود از انفجار و آتش و جنگ. در سنی كه داشتید از این همه انفجار و صدای گلوله و… نمی‌ترسیدی؟
17 ساله بودم كه در این فیلم بازی كردم. اتفاقا در آن سن، ترس زیاد معنایی ندارد چون در این سن خطر كردن جذاب است. بیشتر هیجان‌زده بودم.
 
آن صحنه‌ها و تجربه جنگ از نزدیك باید برایت جالب باشد، چون نسل شما جنگ را از نزدیك تجربه نكرده‌ است و در آن زمان متولد نشده بودید. تجربه صحنه‌هایی كه بسیار شبیه جنگ واقعی بود برایت چگونه بود؟
مونا احمدی: درست است كه من و همنسلانم سال‌های جنگ را ندیده‌ایم و خاطره شخصی از آن نداریم اما همه ساله در هفته دفاع مقدس ما را با جنگ و تبعات آن آشنا می‌كنند. به همین دلیل چندان با این موضوع بیگانه نیستیم.

وقتی برای بازی در فیلم كودك و فرشته به خرمشهر وارد شدم واقعا جنگ را در همه جای این شهر لمس كردم، از تركش‌هایی كه هنوز اثرات آنها بر در و دیوار شهر دیده می‌شود. حتی در نگاه مردم خرمشهر می‌توان جنگ و اثرات آن را دید. البته این را هم اضافه كنم ما كه سال‌های جنگ را تجربه نكرده‌ایم با جنگ از طریق كتاب‌ها، مقالات، فیلم‌ها و سریال‌ها آشنا شده‌ایم. اما فیلم كودك و فرشته مرا با ابعاد گسترده‌تری از جنگ آشنا و اتفاقات آن را برایم ملموس‌تر كرد.

 

تصاویر مونا احمدی

یمونا احمدی,بیوگرافی مونا احمدی تصاویر مونا احمدی بازیگر سریال شهرزاد

  فیلم های مونا احمدی,زندگینامه مونا احمدی

مونا احمدی

   یمونا احمدی,بیوگرافی مونا احمدی

تصاویر مونا احمدی

   یمونا احمدی,بیوگرافی مونا احمدی

مونا احمدی در سریال شهرزاد

   یمونا احمدی,بیوگرافی مونا احمدی

عکس جدید مونا احمدی

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=188615
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما