یکشنبه 22 فروردین 1395 - 19:44

تراکتور ذوب آهن را در اصفهان برد

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی با پیروزی سرخپوشان تبریزی همراه شد.
به گزارش بویرنیوز، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز یکشنبه در ادامه هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک تراکتورسازی خاتمه یافت.
در نیمه نخست این بازی تیم تراکتورسازی بهتر کار کرد و چندین بار موقعیت گلزنی ایجاد کرد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم نیز بازی تهاجمی در دستور کار دو تیم قرار گرفت تا اینکه در دقیقه ۶۰ کاوه رضایی مهاجم تیم ذوب آهن در یک ضد حمله از مدافع حریف پنالتی گرفت و مهدی رجب زاده آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.
در ادامه قلعه نویی دست به تغییراتی زد و بختیار رحمانی و خالد شفیعی را به میدان فرستاد که بختیار رحمانی در دقیقه ۶۹ روی یک ضربه کاشته، کار را به تساوی کشاند. فشار تراکتورسازی برای دست یابی به گل دوم در دقایق پایانی زیادتر شد و در دقیقه ۸۷ بود که خالد شفیعی دیگر بازیکن تعویضی تراکتورسازی با ضربه سر گلزنی کرد تا تراکتورسازی مزد بازی رو به جلو و تغییرات خوب سرمربی این تیم را بگیرد.
تیم تراکتورسازی با این برد ۴۱ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به نفت تهران جای این تیم را در رده چهارم جدول گرفت. شاگردان قلعه نویی دو پله در جدول صعود داشتند.
مهر
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=187813
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما