چهارشنبه 11 فروردین 1395 - 10:19

آموزش مرحله ای فر موج دار

به دنبال فر موهای فرشته های Victoria’s Secret هستید؟ قصد داریم در این مطلب شما را با روش قدم به قدم و بسیار ساده ایجاد فرهای باز در مو آشنا کنیم.

لوازمی که برای ایجاد فرهای باز و دلپذیر نیاز دارید، عبارتند از:

آموزش فر موج دار

لوازم مورد نیاز فرهای باز در مو

 

– حالت دهنده فر مو
– شانه
– اسپری یا سرم براق کننده مو
– اسپری مو
– گیره های پروانه ای

قدم اول: گره های مو را باز کنید

آموزش مرحله ای فر موج دار

بازکردن گره های مو

 

پیش از آنکه هر اقدامی را برای ساخت یک شاهکار هنری در موهای خود انجام دهید، بوم کار خود را آماده کنید. بهتر است به جای اینکه بلافاصله پس از شستن موها و در حالت خشک کاری را انجام دهید، اجازه دهید موهایتان کمی چرب تر شود. موی تمیز و تازه شامپو زده شده الزامی در آرایش مو نیست! پیش از انجام هم کاری، تمام گره های مو را بگیرید.

قدم دوم: بخش بندی کنید

آموزش فر موج دار

بخش بندی موها برای فر کردن

 

برای اطمینان از اینکه تمام موهایتان فر خواهد شد، پایین مو را به قسمتی تقسیم کرده و آن را با گیره ای پروانه ای به بالای مو وصل می کنیم.

قدم سوم: از بالا شروع کنید

آموزش مرحله ای فر موج دار

آموزش فر موج دار

 

از بخش بالای مو، یک تکه را انتخاب کنید (اگر موی خوبی دارید، دو تکه را به طور همزمان جدا کنید) و در حالی که فر کننده مو را در حالت عمودی در دست گرفته اید، از جایی که مو روییده تا دم مو را فر کنید. دقت داشته باشید که آهن فر کننده تا آخرین ذره مو کار خود را ادامه دهد. دم مو، مسن ترین و آسیب دیده ترین قسمت مو محسوب می شود. در نتیجه، به دما و زمان کمتری برای حالت گرفتن نیاز دارد.

قدم چهارم: حالا تکرار کنید، تکرار کنید و تکرار کنید

آموزش فر موج دار

 

به مهم ترین قسمت کار رسیده ایم، یعنی فر کردن هر قسمت. وقت بگذارید و مطمئن شوید که تمام قسمت های مو را فر می کنید.

قدم پنجم: تلطیف فرها

 

آموزش مرحله ای فر موج دار

آموزش فر موج دار

حالا که فر کردن مو تمام شد، زمان تلطیف فرها و ریلکس کردن موها فرا رسیده است. اگر اسپری براق کننده مو دارید، آن را به انتهای موهایتان بزنید. از اسپری زدن ریشه های مو پرهیز کنید، زیرا ممکن است چرب و کثیف به نظر بیایند.

اگر سرم مو دارید، مقدار کمی از آن را روی انگشتان خود بریزید و و به آرامی روی دم موهایتان ماساژ دهید. انگشتانتان را درون موهایتان بکشید تا فرها بزرگ تر شوند. اسپری براق کننده و یا سرم مو، گامی بسیار مهم است، زیرا به خوبی مو را حالت می دهد.

 

قدم ششم: حالت مو را تثبیت کنید

آموزش مرحله ای فر موج دار

 

به همین سادگی بود! حالا موهایی درخشان و با فرهای لطیف و مستحکم دارید. سعی کنید پس از انجام این آموزش، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=186689
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما