پنجشنبه 27 اسفند 1394 - 22:08

دیدنی های خیره کننده پایتخت طبیعت ایران/ مکان ویژه اقامت نوروزی در یاسوج+تصاویر

هتل حهانگردی یاسوج در عید نوروز با قیمت های متفاوت و باورنکردنی پذیرای مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور و استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

گروه گردشگری؛ استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از زیباترین استان های کشور در جنوب غرب و در دامنه های رشته کوه سربه فل کشیده زاگرس می باشد.

به گزارش بویرنیوز؛ هر جای کهگیلویه و بویراحمد که پا بگذاری گویی تکه ای از بهشت خدا را میبینی، از سی سخت سرد تا دهدشت گرمش همگی جلوه های بی نظری از طبیعت و تاریخ را در هم بافته اند.

استان چهار فصل، پایتخت طبیعت؛ همگی گواه از زیبایی های منحصر به فرد این منطقه از کشور دارد، استانی که همچون نگینی در جنوب کشور می درخشد و زیبایی های خیره کننده طبیعی و تاریخی اش با مردمی از جنس صفا، سادگی و صمیمیت چنان در هم آمیخته که گویی قطعه ای از بهشت را در زمین میبینید!

ir2435

 یاسوج پایتخت سحرانگیز طبیعت ایران
شهر یاسوج به دلیل جاذبه های طبیعی، توریستی و گردشگری به عنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته شده است. این شهر با زیباییهای چشم نواز همچون قطعه حریری سبز در دامنه های دنای شرقی قرار گرفته و به واسطه این زیباییها و آب وهوای مطبوعش، هر ساله در فصل بهار و تابستان، پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به طبیعت است.

  گرداگرد این شهر را رودهای خروشان بشار و مهریان و کوههای سر به فلک کشیده دنا با پوشش جنگلهای بلوط و بنه فرا گرفته است به طوری که برخی این منطقه را شمال جنوب می نامند.

آبشار یاسوج، تنگ گنجه ای، پارک جنگلی، تنگ مهریان، دریاچه سد شاه قاسم، پیست اسکی کاکان،آبضار تنگ تامرادی و بیشمار جاذبه طبیعی بخشی از دارایی های این شهر زیبا به شمار می آید

76iniztbqta2tnpb6tar

سی سخت شهر سی پهلوانی که در دامن دنا آرمیده‌اند
از میان جنگلهای هزار ساله بلوط و سینه کش کوه پایه های سترگ زاگرس جنوبی که می گذری به “سی سخت” می رسی که چون نگینی سبز، سر بر دامن سپید دنا نهاده و آرمیده است.

آنجا که کوهها پشت در پشت هم ایستاده و بلوط های هزار ساله زاگرس قد برافراشته اند، چشمه ها می جوشند و رودها می خروشند، شهر سی سخت با طبیعت رازگونه خودنمایی می کند.

شهری در ۳۵کیلومتری شمال غربی یاسوج که نام آن برگرفته ازنام سی پهلوان نامی کی خسرو کیانی و کشته شدن آنان در محلی بنام گردنه بیژن در دل قلل دناست.
ir2435-2
دریاچه کوه گل، چشمه میشی، لما، کریک، منطقه حفاظت شده دنا و مواردی از این دست، آنچنان جلوه باشکوهی از زیبایی های خدادای را در خود دارند که قطعاً چشم هر بیننده ای را نوازش می دهد.

 در کنار اینها نزدیکی این استان به بنادر جنوبی و خلیج نیلگون فارس فرصتی دیگر برای مسافران نوروزی است تا قله‌های دنا و خلیج فارس را با هم در کمتر از نیمروز ببینند.

IMG_2441 0007810 (7)

هتل جهانگردی یاسوج؛ مکانی دنج در کنار گل گشت در طبیعتی بکر!

111946367-yasuj-92-1

بدون شک در سفرهای نوروزی محل اقامت اهمیت ویژه ای دارد، در همین راستا یکی از بهترین مراکز اقامتی کهگیلویه و بویراحمد هم از نظر امکانات رفاهی و هم قیمت معرفی می شود.

هتل جهانگردی و ایرانگردی شهر یاسوج یکی از زیباترین و مجهزترین مراکز اقامتی استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار میرود که با وسعتی ۶ هکتاری فضای بسیار مناسبی برای تبدیل شدن به مرکز بزرگ توریستی، فرهنگی و رفاهی در استان به شمار میرود.

هتل جهانگردی یاسوج؛ همچنون نگینی بر فراز بام پایتخت طبیعت ایران می باشد که با 40 سوئیت مجهز آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی در استان می باشد.

این هتل دارای ۴۰ سوئیت مجهز و زیبا و با دیدی به وسعت یک شهر در بلندای بام پایتخت طبیعت ایران قرار دارد و با فضای سبز زیبا و محوطه ای وسیع و بدون از هرگونه سر و صدا و شلوغی شهر مکانی بسیار دنج و آرام بخش برای هر ببینده خوش ذوق و طبیعت دوستی به شمار میرود.

هتل جهانگردی و ایرانگردی یاسوج علاوه بر سوئیت های زیبا و مجهز به تمامی امکانات، از کافی شاپ و رستوران بی نظیر و با ساختی سنتی و چشم نواز بهره میگیرد که با تزئین و بهره گیری از دست بافته ها و معماری سنتی و همچنین برگزاری شاهنامه خوانی و آواز سنتی لری و مواردی از این دست میتواند به عنوان مطرح ترین کانون رفاهی و گردشگری استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد از آن نام برد.

هتل حهانگردی یاسوج (http://www.ittic.com)در عید نوروز با قیمت های متفاوت و باورنکردنی پذیرای مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور و استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185776
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما