سه شنبه 25 اسفند 1394 - 23:29

بیانیه حاجی محمد موحد صادر شد

گروه سیاسی – حاجی محمد موحد پیرامون انتخابات بیانیه صادر کرد.

به گزارش بویرنیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

 

مردم متدين و ولایتمدار شهرستان های کهکیلویه ، بهمئی ، لنده و چرام ؛

 

ضمن عرض سلام و احترام به پیشگاه شما مردم شریف و همیشه در صحنه ، از خداوند منان طول عمر بابركت براي مقام معظم رهبري  ( مدظله العالي ) مسئلت دارم . حضور با شکوه شما در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  یادآور پیشینه پر افتخار و غرورآفرین مردمانی است که برای حراست از آرمانها و ارزشهای این نظام شکوهمند از جان و دل مایه گذاشتند . اینجانب علیرغم وجود شرائط خاص ، بنا به دعوت اقشار مختلف مردم پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته و در زمان بسیار محدود ،  لطف و محبت مثال زدنی مردم عزیز مناطق مختلف را نسبت به خودم شاهد بودم .

انتخابات 7 اسفند با همه فراز و فرودها برگزار گردید و شور و شعف شما مردم ، فضائی پر از امید را در جامعه ترسیم نمود .

بنده بعنوان برادر و فرزند شما که همواره در کنارتان بوده و هستم به خود می بالم که مرا در این راه همراهی نمودید و از عنايات خود بی نصیبم نگذاشتيد . یقینا بزرگترین سرمایه این حقیر پس از لطف خداوند منان و توجهات حضرت ولیعصر ( عج ) اعتماد شما مردم شريف و بزرگوار است كه در ادوار مختلف به اين  خادم كوچك داشته ايد .

پس از برگزاري انتخابات و اعلام نتايج اوليه ، همانطوريكه  كه همگان از نزديك شاهد بودند روند انتخابات به گونه اي بود كه سكوت راجايز ندانستم و وظيفه شرعي و قانوني ايجاب نمود با استناد به تخلفات انتخاباتي ، لايحه اعتراضي خود را همراه با مستندات تقديم مجاري قانوني و شوراي محترم نگهبان نمايم  ( جا دارد از مردم آگاه ، جوانان پرشور ، دانشجويان ، فرهيختگان و همه دلسوزان نظام و انقلاب كه در اين پروسه قانوني ما را ياري نمودند تقدير و تشكر شود  ) . علي ايحال عليرغم وجود اسناد و مدارك متقن ، تصميم نهايي به تاييد انتخابات در حوزه كهكيلويه بزرگ منتهي گشت .

از آنجا كه همواره خود را مطيع قانون و مصالح نظام دانسته و ميدانم در اين برهه از زمان نيز تمكين به قانون را سرلوحه كار خود قرار داده و از ذات اقدس الهي ميخواهم همه ما را عاقبت به خير گرداند .

زبان و قلم از پاسخگوئي به الطاف ، محبت ها ، همراهي و همزباني شما عزيزان قاصر است و خود را مديون و منت دار يكايك برادران و خواهران مي دانم .

مجددا از همه اقشار ، گروه ها ، ايلات و طوايف در مناطق مختلف ، خصوصا خانواده معزز شهدا ، ايثارگران ، آزادگان و جانبازان صميمانه سپاسگزارم ، واضح و مبرهن است اينجانب همچون گذشته بعنوان خادم و برادر كوچك شما در كنارتان خواهم بود و اين جريان فكري ، ولائي ، سياسي و اجتماعي همچنان پويا و سرزنده خواهد ماند و افق هاي روشني را ترسيم خواهد نمود .

 

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمين

 

سيد محمد موحد

٢٥ اسفند ١٣٩٤

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185642
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کهگیلویه بزرگ گفت:

    درود بر سردار سازندگی

  2. فکور گفت:

    درپناه خدا/خدابزرگ است

  3. ع گفت:

    حاج آقای موحد شما اسطوره این استان بوده وهستید و همیشه در قلب ما جا دارین

  4. منوچهر گفت:

    سید  سلام از زحمات ۲۴ساله شما ممنونیم احسنت

  5. امامزاده پهلوان گفت:

    اسطوره  اسطوره  خواهد ماند وچیزی ازشایستگی  هایش کم نخواهد شد.

  6. تبريك گفت:

    امسال سال فوت 24بود. نوروزي و 24سال نمايندگي سادات جليل القدر تمام شد.بزرگواري و موحد

  7. ... گفت:

    درود بر سردار

  8. بدبخت گفت:

    علی یارت 
    خوش امدی 
    خوشحال شدیم از دیدارت

دیدگاه شما