سه شنبه 25 اسفند 1394 - 21:34
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

برخورد قاطع با اقدامات غیرقانونی به بهانه چهارشنبه‌سوری در کهگیلویه و بویراحمد

قبل از هر چیز باید پیشگیری لازم انجام شود و مردم با رعایت همه جوانب منازل خود را برای سفرهای نوروزی ترک کنند.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد لازم و قاطع با هرگونه اقدام غیرقانونی به بهانه چهارشنبه‌سوری در کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌شود.

به گزارش بویرنیوز، مهرداد کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعطیلات نوروز برای تفریح و شادی و همچنین دید و بازدید و صله رحم است، اظهار کرد: چرا باید با کارهای پر خطر و البته غیرقانونی روزهای خوب را از بین ببریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: یکی از مشکلاتی که همواره در روزهای پایان سال رخ می‌دهد همین موضوع چهارشنبه‌سوری و اقدامات پرخطری است که برخی انجام می‌دهند.

این مسئول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عده‌ای بدون در نظر گرفتن خطرات احتمالی ناشی از استفاده از مواد محترقه برای خود و دیگران مشکل ایجاد می‌کنند که دستگاه قضایی با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه به تعطیلات نوروزی و لزوم مراقبت و مواظبت مردم از اموال خود اشاره کرد و گفت: قبل از هر چیز باید پیشگیری لازم انجام شود و مردم با رعایت همه جوانب منازل خود را برای سفرهای نوروزی ترک کنند.

کرمی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی به همراه نیروی انتظامی در کنار مردم است، خاطرنشان کرد: اما قبل از هر چیز این خود مردم هستند که باید اجازه ندهند اموال آن‌ها با بی‌احتیاطی دچار مشکل شده و یا از دست برود و در تعطیلات نوروز با عدم رعایت نکات ایمنی مشکلی برایشان ایجاد شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185630
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما