سه شنبه 25 اسفند 1394 - 21:26

پناه:سید باقر موسوی در آینده به اشتباه خود پی خواهد برد

عضو حزب مرکزی کارگزاران سازندگی طی یک مناظره در فضای مجازی عوامل ناکامی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا را اعلام کرد.
به گزارش بویرنیوز،  غلامرضا پناه در این مناظره در ارتباط با دلایل شکست اصلاح طلبان بویراحمد و دنا بیان کرد: دلایل فراوانی در این ناکامی دخیل بودند که مهمترین آنها ،عدم انسجام در جریان اصلاحات،عدم آمادگی بعد از رد صلاحیت سید باقر موسوی،ساز مخالف جمعی از اعضای شورای اصلاحات و بد اخلاقی های برخی از سایت های استان می باشد.
فعال سیاسی اصلاح طلب بویراحمد و دنا در ادامه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا را به آرامش دعوت و گفت: ما باید تمرین کنیم خیلی سخت نگیرید راه رفتن زمین خوردن دارد اگر اتفاق سال ۸۴ پیش نمی آمد وبلایی احمدی نژاد شکل نمی گرفت اینگونه همدیگر را تحمل می کردند.
پناه ادامه داد: به نظر من راه حل خروج از بحران اختلافات شکل گرفته در اردوگاه اصلاح طلبان دو شهرستان این است که جلسات هم اندیشی تداوم داشته باشد و فکر ها به هم نزدیک شوند چون ما فقط در زمان انتخابات ها کنار هم قرار می گیریم خوب همدیگر را درک نمی کنیم و این خیلی مفید نیست و حتما باید تلاش کنیم احزاب شکل بگیرند راه دموکراسی از مسیر احزاب می گذرد..
مدیر بنیاد کوثر در ادامه به مسائل قوم و قبیله ای اشاره کد و اعلام کرد: همانطور که می دانید مسائل قومی در شهر ما بسیار حائز اهمیت است، ولی باید راه اصلاحات را ادامه داد وتمرین کرداما عرض من است که که آقای موسوی نمره های ۲۰ زیاد داره این یک بار نمره پایین را باید تحمل کنیم.
غلامرضا پناه گفت:اصلاح طلبانی که از رای شورای هماهنگی اصلاحات سرپیچی کردند خود باید در مقابل وجدان خود وافر عمومی پاسخ گو باشند البته کسانی که در حزب کارگزاران خلاف اخلاق حزبی عمل کردند دیگه جایی در حزب ندارند واگر بقیه هم برخورد انظباطی کنند مسئله جا می افتد.
غلامرضا پناه در ارتباط با سید باقر موسوی عقیده دارد که وی اشتباه کرده است :البته آقای موسوی قبول ندارد که اشتباه کرده است ولی گذر زمان این حرکت برای ایشان به اثبات خواهد رسید و من هم از اول عرض کردم ایشان اشتباه کردند باید همسو با کشور و شورای شهرستان عمل می کردند .
پناه گفت :شکل گیری شورا نقایصی داشته اما به لحاظ جمع شدن ۵۰۰ نفر می تواند قابل قبول باشد ضمن اینکه برخی خود از دعوت کنندگان بودند وبعد به اعتراض استعفا کردند این بدترین نوع بد اخلاقی است این افراد اصلا روحیه کار حزبی را ندارند.
عضو مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد:جناب آقای موسوی برای همه ما واجب احترام هست ولی به نظر بنده در این مقطع اشتباه کردند البته باید در یک فایل دوستان حرف های ایشان راشنید.
وی افزود:بنظرم بهترین فرصت بود که آقای موسوی مثل همیشه در کنار قاطبه اصلاح طلبان باشند ولی عده ای از دوستان به شدت آقای موسوی را بمباران اطلاعاتی کردند وفکر کنم در یک فضای غیر واقعی قرار گرفت واقعا آقای موسوی اهل تطمیع شدن نیست ولی در مسیر اشتباه قرار گرفت هرکسی می تواند اشتباه کندایشان روحیه خاص خودش را داره آگه یه هماهنگی می شد شاید این اتفاق نمی افتاد.
غلامرضا پناه در ارتباط با خصوصیات اخلاقی سید باقر موسوی ادعا کرد:اقای موسوی خودبزرگ بین نیستند بلکه انتظار از دوستان داشتند ولی کمبود زمان را لحاظ نکردند کاش به دوستان واقعی خود اعتماد می کردند حالا همه باید تلاش کنیم با کالبدشناسی موضوع در کنار هم قرار بگیریم و از این تجربه تلخ درس بگیریم.
وی تاکید کرد : دلایل آقای موسوی قانع کننده نبود و ایشان باید بدانند رای دهندگان از وفادارترین یاران وی بودند.
عضو مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت:موسوی قطعا سردمدار اصلاحات هست ولی در این دوره اشتباه کرده قرار نیست سوابق درخشانش را نادیده بگیریم ولی ایشان به باوری رسیده بود که بهرامی گزینه اش نبود فلذا براش مهم نبود.
وی در رابطه با نتیجه انتخابات گفت:من دوست داشتم جناب زارعی در این دوره رای نیاورد. ولی اگرآقای زارعی خروجی می شد علی رغم میل باطنی حمایت می کردم واما چون اصول گرای معتدل بود به مجمع اصولگرایان دعوت شد.
پناه به چگونگی دعوت از اقای زارعی اشاره کرد و ادامه داد: اقای زارعی دعوت شد وحرف خودش را زد دوستان راه خود را رفتند اگه دعوت نمی شد پیراهن عثمان می کردند بهتر که آمدند وبا زبان خودش اقرار کرد،به هر حال خوب شد که همه راه ها بسته شد چون قرار نیست که برای همیشه از هم جدا باشیم خیلی ها که مورد بی توجهی قرار گیرند با شرمندگی خواهند آمد.

فصلی نو

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185622
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرشاد گفت:

    درود بر سید باقر ما مردم فقط سید باقر موسوی حرف اول در استان می زند 

  2. اصلاح طلبی از دهنو لوداب گفت:

    آدم عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه، بهتره این افکار را فراموش کنی و بجای مردم و اصلاح طلبان تصمیم نگیری ، مردم انتخاب صحیح را انجام دادند و راه شما تا هر زمان بیراهه می باشد و به نتیجه ای نخواهد رسید.

  3. بویر احمد گفت:

    رهبر اصلاحات بویراحمد= سید باقر موسوی( تا ابد)

  4. همشهری گفت:

    توکی هستی که در مورد سید باقر اظهارنظر می کنی شما همه مدیون سید باقر هستید . سید باقر موسوی محبوب قلب همه بویر احمدی ها می باشد وهمه با جان ودل ازش حمایت می کنند . درود بر رهبر اصلاحات بویر احمد

  5. سجاد گفت:

    جناب اقای پناه این بر همگان واضحه که دلیل اعلام حمایت شما از اقای بهرامی چی بود. پس لطفا شما از قومی و قوم گرایی حرف نزنید.

  6. جوزاری گفت:

    تو کی هستی که بخواهی درمورد سید باقر اظهارنظر بدی مواظب باش !!!!!!!! تو توی شورا رای نیاوردی؟؟؟؟؟؟؟

  7. علی گفت:

    سید باقر محبوب قلبها بود

  8. رضا گفت:

    پناه با این حرفاش گور سیاسی خودشو کند. پناه دیگر بین مردم جایی نداره

  9. فتح اله گفت:

    درود بر سی باقر موسوی 

  10. دکتری حقوق گفت:

    جناب آقای پناه

    سلام علیکم اولاً شما باید خیلی ممنون دار سید باقر باشی که به شما میدون داد که بشی مهندس پناه ثانیاً سالها طول خواهد کشید که به بلوغ سیاسی سید باقر برسی ثالثاً سید باقر مثل خیلی از ….کسی نیست که بشود باهاش معامله کرد و فکرش را خرید رابعاً شک نکنید که اگر صدها سال هم بگذرد اصلاح طلبان واقعی هیچگاه بهرامی را اصلاح طلب نمی دانند حتی اگر صدها آلبوم عکس با عارف داشته باشد خامساً پیشنهاد می گردد به اندازه کوپن و وزن سیاسی خود و همچنین پایگاه اجتماعی خودتان اظهارنظر بفرماید و…

  11. بویر احمد گفت:

    با سلام .رهبر جریان اصلاحات فقط سیید باقر موسوی .

  12. ناشناس گفت:

    سید باقر موسوی مغرور است

  13. ز گفت:

    شما يك معلم بودي كه كسي به شما پست نمي داد حال با واسط سيد باقر اينهمه رشد كردي و داريد نكمدان مي شكني

  14. بویری گفت:

    شما بهتر است راه خود را ادامه بدین…..

  15. بوير احمد گفت:

    پناه ديگه كيه

دیدگاه شما