سه شنبه 25 اسفند 1394 - 0:17

وزیر اطلاعات: در انتخابات اخیر هیچگونه حواشی نداشتیم

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: به برکت همدلی و تعامل دستگاههای اجرایی ، امنیتی و انتظامی ، مشارکت نزدیک مردم و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی ، هم اکنون ایران اسلامی از یک امنیت بی بدیل و پایدار مردمی برخوردار است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان در سالن شهید هاشمی استانداری افزود: هم اکنون مردم از امنیت و آرامش که از نعمت های خداوند است بهره می برند در حالی که کشورهای منطقه در نا امنی به سر می برند و این امنیت جمهوری اسلامی ایران از الطاف الهی است.

وی خدمت بی منت به مردم را در تعمیق امنیت پایدار بسیار موثر توصیف کرد و گفت: آفت خدمت به مردم منیت و منت گذاشتن است و باید مسئولان ما از این خصیصه برحذر باشند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مردم در انتخابات پرشور هفتم اسفند در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پای صندوق های رای حاضر شدند و به وظیفه خود عمل کردند افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هم اکنون نوبت ما مسئولان است که با همه توان برای رفع مشکلات معیشتی مردم و گره گشایی از کار آنان اقدام کنیم و این را یک وظیفه ملی و دینی تلقی کنیم.

علوی اظهار کرد: مردم هر جا نیاز بوده به میدان آمدند و سنگ تمام گذاشتند پس ما مسئولان نیز باید همه هم و غم خود را معطوف به خدمت بیشتر کنیم.

وزیر اطلاعات افزود: هر قدمی که برای رفاه و معیشت مردم برداشته شود در ارتقا سطح امنیتی کشور تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: همه ما زیر بیرق مقام معظم رهبری هستیم و باید همه مسئولان با وجود تعدد نگرش ها تنها به فکر این باشند که به وظیفه خود که همان خدمتگزاری است عمل کنند.

* نام وزارت اطلاعات توام با امنیت و آرامش مردم است

وزیر اطلاعات گفت: هم اکنون نام وزارت اطلاعات توام با امنیت و آرامش مردم است ولی برای دشمنان و برهم زنندگان امنیت کشور این واژه هراس انگیز و هولناک است.

وی گفت: همه ما برحسب وظیفه باید همه مولفه های لازم را برای تعمیق امنیت و ایجاد احساس امنیت در مردم به وجود آوریم.

* مردم در انتخابات هفتم اسفند فارغ از جریان های سیاسی و جناحی وارد میدان شدند

وزیر اطلاعات در ادامه گفت: مردم متدین و انقلابی ما در انتخابات هفتم اسفند فارغ از جریان های سیاسی و جناحی وارد میدان شدند و تکلیفی را که احساس می کردند که باید انجام دهند عملی کردند.

وی گفت: در این انتخابات پرشور و حرارت ،التهاب آفرینی دیده نشد و مردم در کمال آرامش به نامزدهای مورد نظر خود رای دادند و مشارکت آنان نسبت به دوره های قبلی مجلس شورای اسلامی بیشتر بود.

وی گفت: در برخی انتخابات قبلی ، یکسری التهابات بعضا محلی یا منطقه ای منجر به یک سری مشکلات و مسائل می شد و در انتخابات اخیر هیچگونه حواشی نداشتیم و چیزی که وحدت وانسجام ملی را خدشه دار کند مشاهده نشد.

وزیر اطلاعات ، امنیت و آرامش مثال زدنی را یک روی سکه حماسه هفتم اسفند بیان کرد وافزود: همه عناصر امنیتی و انتظامی اعم از سپاه ، ارتش ، بسیج ، دستگاه قضائی شورای امنیت کشور و شورای تامین استانها در امنیت انتخابات دخیل بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185514
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما