دوشنبه 24 اسفند 1394 - 23:00
سردار غلامزاده:

انتخابات در کمال نظم و امنیت برگزار شد/ دستگیری بیش از 1200 سارق در کهگیلویه و بویراحمد

انتخابات 7 اسفند در کمال نظم و امنیت و به نحو مطلوب برگزار شد

به گزارش بویرنیوز، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با رسانه های استان ضمن تسلیت ایام فاطیمه و تبریک پیشاپیش سال نو اظهار داشت: مردم، مسئولین و رسانه ها با همکاری و همراهی خود زمینه ساز امنیت مثال زدنی استان بودند.

انتخابات در کمال نظم و امنیت برگزار شد

غلامعباس غلامزاده تصریح کرد: انتخابات 7 اسفند در کمال نظم و امنیت و به نحو مطلوب برگزار شد.

وی در خصوص کشفیات مواد مخدر اینچنین گفت: بیش از 4 تن و 160 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال 94 کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شعار سال مبنی بر”پلیس و مردم, نظم و قانون مداری; نشاط بهاری است”، بیان داشت: با تلاش همکاران و همراهی مردم، فوتی های درون شهری استان 32 درصد کاهش داشته داشته است و در تصادفات برون شهری نیز کاهش هایی را شاهد بودیم.

22076

کشف 12هزار ترقه در کهگیلویه و بویراحمد

وی بیان کرد: در صورتی که فردی یا خودرویی در چهارشنبه آخر سال ایجاد مزاحمت و قانون شکنی کنند تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ توقیف خواهد شد. 12 هزار عدد ترقه طی یک هفته اخیر در استان کشف و ضبط شده و 14 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح هایی برای تعطیلات نوروز امسال خاطرنشان کرد: با نیروی مضاعف و تمام توان در شهرها و روستاها و محورهای مواصلاتی در خدمت مردم و مسافران نوروزی استان هستیم.

سردار غلامزاده با بیان اینکه طرح ترافیکی از 25 اسفند ماه 94 تا 15 فروردین ماه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: طرح انتظامی و امنیتی 25 تا 14 فرودین ماه انجام خواهد شد که وظیفه ما در طرح انتظامی پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: 30 ایستگاه انتظامی در اماکن عمومی، محل اسکان مسافران و تفرجگاههای استان پیش بینی شده است. همچنین گشتهای پیاده، موتوری و خودرویی جهت تامین امنیت تلاش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروی انتظامی استان طی سالجاری در اکثر شاخص‌ها با همکاری مردم، مسئولان و اصحاب رسانه و مطبوعات وضعیت مطلوبی داشته است.

دستگیری 1200 سارق در کهگیلویه و بویراحمد

سردار غلامزاده با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون با کاهش 19 درصدی سرقت نسبت به سال قبل مواجه بوده ایم، بیان کرد: بیش از 50 باند سرقت عنف، مسلحانه و عادی توسط پلیس آگاهی استان شناسایی که 1200 نفر سارق در این رابطه دستگیر شده اند.

وی اضافه کرد: طی این مدت 4 تن و 160 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبظ شده است که در این زمینه 61 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده اند و بیش از 250 دستگاه خودرو در رابطه با حمل و جابجایی مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشف سلاح طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان افزایش 28 درصدی داشت.

سردار غلام‌زاده افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون تصادفات منجر به فوت درون شهری و برون شهری استان با کاهش مواجه بوده است و در مجموع حدود 11درصد تصادفات منجر به فوت استان کاهش یافت.

22079

افزایش 50 درصدی کشف کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

وی تصریح کرد: 270 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش بیش از 50 درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی سال جاری نزاع دسته جمعی نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 3 درصدی و نزاع فردی نیز با افزایش مواجه بوده است.

سردار غلامزاده خاطرنشان کرد: طی امسال 22هزار عدد قرص روانگردان در سطح استان کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون در این استان 136 مورد جرائم رایانه ای داشته ایم که تشکیل پرونده شده و برخی از آنها به انتخابات هفتم اسفند ماه برمی گردد. بیشتر این پرونده ها مربوط به کلاهبرداری، هتک حیثیت افراد و برداشت از حساب های بانکی است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185495
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما