دوشنبه 24 اسفند 1394 - 10:23

تصاویر جدید از کیس آی‌پد جدید

تصاویر جدید از کیس آی‌پد جدید اپل
طبق شایعات اپل قصد دارد دوم فروردین‌ماه و در کنار آی‌فون 4 اینچی و نسل جدید اپل واچ از یک تبلت جدید 7/ 9 اینچی نیز پرده‌برداری کند. این تبلت که آی‌پد ایر 3 یا شاید هم آی‌پد پرو مینی نام خواهد گرفت به 4 بلندگو، پشتیبانی از قلم و کانکتور هوشمند برای اتصال کیبورد مجهز خواهد بود.

 

آی‌پد جدید, آی‌پد پرو مینی, تصاویر کیس آی‌پد جدید

تصاویر درز کرده از کیس آی‌پد، خبر وجود کانکتور هوشمند و 4 بلندگو را تأیید می‌کند

 

به تازگی تصاویری از کیس‌های آی‌پد جدید اپل درز کرده که ویژگی‌هایی از آن را تایید می‌کند. مورد اول اسپیکرهای 4 گانه آن به سبک آی‌پد پرو است که تجربه جذاب‌تری را برای پخش فیلم یا بازی فراهم خواهد کرد. همچنین کانکتور هوشمندی مانند آی‌پد پرو برای این تبلت جدید در نظر گرفته شده است که امکان اتصال کیبورد سخت‌افزاری را فراهم می‌کند. این کیبورد درست شبیه به کیبورد سرفیس پرو مایکروسافت برای تایپ کردن بسیار ایده‌آل بوده و با توجه به عرضه رسمی آفیس برای iOS و همچنین قابلیت چندپنجره‌ای در آی‌پد می‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.

 

آی‌پد جدید, تصاویر کیس آی‌پد جدید,آی‌پد پرو مینی

آی‌پد ایر 3 قرار است با چیپست فوق‌العاده قدرتمند Apple A9X عرضه شود

 

همچنین گفته می‌شود این تبلت از دوربین باکیفیتی برخوردار بوده و برای اولین بار فلش LED نیز برای آن در نظر گرفته شده است. آی‌پد ایر 3 قرار است با چیپست فوق‌العاده قدرتمند Apple A9X عرضه شود که عملکرد گرافیکی آن در میان چیپست‌های موبایلی بی‌نظیر است.

 

4 گیگابایت رم و حسگر اثر انگشت تاچ‌آی‌دی به همراه پشتیبانی از قلم Apple Pencil از سایر ویژگی‌های احتمالی این تبلت خواهد بود. همان‌طور که گفتیم اپل همچنین در این مراسم نسل جدید اپل واچ با پشتیبانی از فیس‌تایم را نیز در کنار آی‌فون SE چهار اینچی رونمایی خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185410
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما