شنبه 22 اسفند 1394 - 19:44

ساختمان اداری دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد+جزئیات و تصاویر

شهردار یاسوج گفت: به دلیل تغییر کاربری، ساختمان اداری دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد پلمب شد.

به گزارش بویرنیوز؛ عصر امروز ساختمان اداری دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تغییر کاربری مسکونی به اداری پلمب شد.

محمدعلی جاوید در همین خصوص به خبرنگاران گفت: ساختمان اداری دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تغییر کاربری مسکونی به کاربری اداری در کمیسیون ماده 100 مطرح و رای به پلمب این واحد دانشگاهی داده شد.

شهردار یاسوج با اشاره به اینکه کمیسیون ماده 100 یکی از ابزارهای قانونی در اختیار شهرداری و متشکل از نماینده دادگستری، نماینده وزارت کشور و نماینده شورای اسلامی شهر است، گفت: تمامی ساخت و سازهای غیرمجاز و یا ساخت و سازهای مغایر با پروانه ساختمانی در این کمیسیون مطرح می‌شود و جریمه، پلمب و تخریب از اختیارات این کمیسیون است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به آرمان‌های شهرسازی باید از قانون تبعیت کنیم، عنوان کرد: اگر کسانی بخواهند از قانون سرپیچی کنند با ابزار قانونی با آنها برخورد خواهد شد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: دانشگاه پیام نور بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به خرید یک واحد ساختمانی در منطقه مسکونی گلستان 6 یاسوج کرده و چون ظرفیت پارکینگ اداری بیشتر از پارکینگ مسکونی است مشکلات عدیده‌ای برای ساکنان خیابان گلستان 6 ایجاد شده است.

جاوید تصریح کرد: مراجعاتی از سوی ساکنان خیابان گلستان 6 مبنی بر ایجاد مزاحمت ساختمان دانشگاه پیام نور به شهرداری شد که در این خصوص با خود مسئولان دانشگاه مکاتباتی مبنی بر تغییر کاربری مسکونی به اداری و غیرقانونی بودن این اقدام شد.

شهردار یاسوج تصریح کرد: موضوع ساختمان دانشگاه پیام نور استان در کمیسیون ماده 100 مطرح و در نهایت رأی به پلمب این ساختمان داده شد و شهرداری یاسوج نمی‌تواند هیچ‌ اقدامی را در خصوص رفع پلمب این واحد انجام دهد.

وی با بیان اینکه رفع پلمب این ساختمان تنها در تغییر کاربری اداری به مسکونی و از طریق کمیسیون ماده 100 انجام‌پذیر است، افزود: در سال جاری دو هزار پرونده تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده 100 و تجدید نظر شهرداری تشکیل شده است.

این مسئول اضافه کرد: تخلفات ساختمانی زیادی در شهر یاسوج انجام می‌شود و تلاش شهرداری یاسوج هم برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخلفات موجود است.

IMG-20160312-WA0044

IMG-20160312-WA0040

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185232
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    جناب شهردار بهتر است در کوچه های شهرمان دوری بزنید و وضعیت ساختمانهای را ببینید که از نظر ارتفاع و سطح زیر بنا چه تخلف هایی انجام میشود و به نظر می اید شهرداری هم باگرفتن جریمه اجازه میدهد که به تخلفات ادامه بدهند

  2. محمد گفت:

    شهرداری بسیار غیر منطقی رفتار می کند و عوارض یاسوج را از تهران هم بیشتر کرده.

  3. RR گفت:

    کارشهرداری یاسوج قابل تقدیراست.ادارات دولتی ودانشگاه هابایدهمچون مردم تابع قانون باشند.قانون گریزی ازسوی دستگاه های دولتی کارناپسندی است.قانون فقط مال مردم نیست ادارات ودانشگاههانیزبایدبه قانون احترام بگذارند

  4. امید گفت:

    واقعا درود بر شهردار پاک ودانابرادران در شهرداری تبعیض تمام شده آیا این کار بزرگی نیست درست قضاوت کنید عوارض شهرداری بیشتر است یا…

  5. شکوهی گفت:

    خدایی خیلی بی انصافی تواین شهر پیدا میشه که یک واحد مسکونی 22میلیون نریمه بشم

دیدگاه شما