شنبه 22 اسفند 1394 - 2:58

باهوش ترین اصولگرای کشور کیست؟ (+عکس)

گروه سیاسی – انتخابات هفتم اسفند زوایای پنهان زیادی با خود داشت.

به گزارش بویرنیوز، شاید انتخابات تهران را بتوان مصداق یک نتیجه غیر قابل تصور در نظر گرفت که به جرات می توان گفت هیچ فعال سیاسی تصور نمی کرد 30 نفر عضو یک لیست انتخاباتی بتواند به صورت کامل در انتخابات پیروز شود.

جریان اصولگرا در این دوره از نظم و تشکیلات همیشه برخوردار نبود و اصرار بر استفاده از چهره های تکراری و قدیمی در این جریان، نتوانست در مردم برای رای دادن به لیست اصولگرایان انگیزه ایجاد کند.

IMG22094165

در نقطه مقابل هر چند اصلاح طلبان گزینه های سرشناس خود را در اختیار نداشتند اما با زیرکی تمام با انشقاق در جریان اصولگرا توانستند مطهری، جلالی و نعمتی را از این جریان جدا کنند و در لیست اصلاح طلبان بگنجانند .

اما بدون شک مردم خوش شانس و باهوش اصولگرایان را باید محمد رضا باهنر دانست.

باهنر که به مرد لابی مجلس شهره است و 7 دوره در مجلس شورای اسلامی بوده است، در این دوره ثبت نام نکرد.

محمدرضا باهنر دیماه امسال طی سخنانی در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: این بار من خیالم راحت است که اصولگرایان برنده انتخابات هستند و به همین دلیل ضرورتی ندارد من حضور داشته باشم اما اگر احساس می‌کردم اصولگرایان در خطر هستند حتما به صحنه می‌آمدم.

گفتنی است در این انتخابات چهر های شاخصی همچون حداد عادل، توکلی، نادران، زاکانی، بذرپاش، کوثری، کوچک زاده، میرکاظمی، غفوری فرد و …. نتوانستند از مردم تهران برای ورود به مجلس رای پیروزی بگیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185160
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رفیق گفت:

    همینها بودن که بنا به تاکیدشان اصولگرایان را در شهرستانها به حضور در صحنه دعوت کردن .ومیگفتن آقایان را از بالا خواستن.ومردم هم باور کردند. واوضاع را جنجالی کردن

  2. هموطن گفت:

    فکر کردید …. اصولگرای باهوش کسی نیست تکرار میکنم کسی نیست جز بزرگواری که میدونست رای نمیاره و ضایع میشه ثبت نام نکرد اینو میگن باهوش 

دیدگاه شما