جمعه 21 اسفند 1394 - 11:51

انتخابات 7 اسفند و روسیاهی عده ای و پیروزی قاطع یک نفر

گروه سیاسی – انتخابات 7 اسفند بالاخره تمام شد.

به گزارش بویرنیوز، نتیجه این انتخابات خصوصا در شهر تهران هم در مجلس خبرگان و هم مجلس شورای اسلامی علامت سوال های فراوانی ایجاد نمود.

در تهران هر سی نفر لیست اصلاح طلبان به مجلس راه یافتند و حتی یک نفر از اعضای لیست اصولگرایان به سرلیستی غلامعلی حداد عادل به مجلس راه پیدا نکرد و در خبرگان رهبری نیز دو چهره شناخته شده یعنی مصباح یزدی و آیت الله یزدی نیز نتواسنتند رای کافی برای ورود به خبرگان را کسب کنند.

در این میان کسانی که در گذشته و همیشه نسبت به سلامت و درستی انتخابات در ایران شک داشتند و فتنه انگیزی کردند روسیاه شدند و نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داد که در صیانت از آرای مردم ایران به گفته رهبری انقلاب همچون حق الناس عمل می کند و منتخب مردم فقط از صندوق رای خارج می شود.

خسارت هایی که معترضان به نتایج انتخابات در گذشته به نظام ما زدند عظیم بود واما نتیجه این انتخابات  بار دیگر حقانیت نظام جمهوری اسلامی و پیروزی رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران را در جهان به نمایش گذاشت.

پیروز واقعی را باید رهبری انقلاب دانست که با مدیریت مدبرانه خود و به دور از فشارهای سیاسی، انتخابات را به صحنه نمایش قدرت جمهوری اسلامی در کشور، منطقه و جهان بدل کردند.

رهبر معظم انقلاب در دیدار دیروز خود با  اعضای مجلس خبرگان نکات بسیار مهمی را ایراد فرمودند:

ایشان «امنیت و آرامش فضای انتخابات» را از نکات برجسته‌ی انتخابات اخیر دانستند و گفتند: در حالیکه در کشورهای اطراف ما زندگی مردم با ناامنی و حوادث تروریستی همراه شده است، اما انتخاباتی با این عظمت و با چنین مشارکت وسیع مردمی، بدون حادثه ای تلخ برگزار شد به گونه ای که در شهر تهران مردم از ساعت ۸ صبح تا نیمه های شب، در کمال امنیت در پای صندوق های رأی حاضر شدند.

رهبر انقلاب اسلامی ضمن تشکر از تلاشها و اقدامات نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، وزارت کشور، سپاه و بسیج در برقراری امنیت و آرامش انتخابات، «سلامت و امانت داری» را یکی دیگر از ویژگی های این انتخابات برشمردند و خاطرنشان کردند: برخلاف تبلیغات دشمنان و همچنین ادعاهای برخی در داخل، انتخابات در نظام اسلامی همواره سالم بوده و هیچگاه حرکتی سازماندهی شده برای تأثیرگذاری بر نتیجه انتخابات وجود نداشته است.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: انتخابات هفتم اسفند بار دیگر نادرستی و بی اعتباری سخنان کسانی را که در سال ۸۸ مدعی نامعتبر بودن انتخابات بودند و آن فتنه مضر را برای کشور بوجود آوردند، نشان داد.

ایشان افزودند: همانگونه که انتخابات اخیر سالم بود، انتخابات دوره های قبل، از جمله انتخابات سالهای ۸۸ و ۸۴ نیز سالم بودند.

رهبر انقلاب اسلامی، «رفتار کاملاً نجیبانه» کسانی را که در این انتخابات، رأی نیاوردند، یکی دیگر از ویژگیهای انتخابات هفتم اسفند دانستند و خاطرنشان کردند: برخلاف رفتار نانجیبانه کسانی که در سال ۸۸ رأی نیاوردند و با براه انداختن فتنه برای کشور هزینه بوجود آوردند و دشمن را به طمع انداختند، در این انتخابات کسانی که رأی نیاوردند، به پیروز انتخابات تبریک گفتند که این موضوع، بسیار با عظمت و با ارزش است.

حضرت آیت الله خامنه ای در جمع بندی این بخش از سخنان خود گفتند: اعلام اعتماد مردم به نظام اسلامی در انتخابات هفتم اسفند، در نقطه مقابل تلاش دشمن برای «ایجاد دو قطبی مردم و نظام»، و «بی اعتبار کردن انتخابات» بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=185064
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما