سه شنبه 4 اسفند 1394 - 0:27

آخرین نتایج نظرسنجی انتخابات

حسین مرعشی در واکنش به عملکرد رسانه های بیگانه درباره نامزدهای انتخاباتی گفت: من می خواهم از این رسانه ها بپرسم ببینم چه کسی از شما خواسته است که از این اسامی حمایت کنید؟ چرا شما فکر می کنید مسائل داخلی ایران به شما مربوط است؟ مسائل داخلی به خود ما ارتباط دارد مگر در انتخابات های گذشته شما خاتمی را آوردید؟
به گزارش بویرنیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی حزب کارگزاران در ادامه سخنان خود با اشاره به نظرسنجی های انجام گرفته درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات و سهم هر کدام از لیست‌های انتخاباتی گفت: طبق نظرسنجی های انجام یافته در سطح کشور حدود 62 درصد مردم درانتخابات 7 اسفند شرکت می کنند و در این بین رای دهندگان به لیست اصول‌گرا‌ها حدود 18 درصد، به لیست اصلاح‌طلبان 22 درصد و به لیست حامیان دولت 32 درصد رای خواهند داد، همچنین لیست با اصلاح‌طلبان و لیست حامیان دولت بیش از 50 درصد رای خواهیم داشت.
وی درباره اینکه چه نتیجه‌ای در انتخابات مجلس دهم در تهران رقم خواهد خورد؟ تصریح کرد: در طول تاریخ رای‌گیری در پایتخت ایران تا کنون اتفاق نیفتاده که اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان ترکیبی و به یک تعداد وارد مجلس شوند یا اصلاح طلبان با قاطعیت وارد مجلس شده اند یا اصول گرایان، اما در انتخابات مجلس دهم از لیست اصلاح طلبان حتما بالای 25 نفر وارد مجلس خواهند شد و در این بین شاید 10 درصد از لیست های دیگر باشد ولی حتما بقیه آن از یک لیست یا اصلاح طلبان هستند یا اصولگراها.
مرعشی اضافه کرد: آن چیزی که ما از لیست شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان می دانیم این لیست قوی است و رای می آورد.
این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: آرای مردم در تهران خیلی مهم و تعیین کننده است. در دور اول مجلس پنجم اصلاح طلبان و اصول گراها تهران را نبردند و به دور دوم کشیده شد، که در مرحله دوم اتفاقاتی افتاد که بر ما برچسب انحرافی زدند و نتوانستیم پیروز انتخابات مجلس بشویم.
مرعشی درباره رد صلاحیت شدگان نیز اظهار داشت: بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب که فرمودند دیگر به رد صلاحیت ها کار نداشته باشید ما هم دیگر کاری نداریم، چون رهبری فصل الخطاب است. ما هم احترام می گذاریم و چیزی بوده که دیگر تمام شده است.
وی افزود: اشکال کار از نظر من این است که لیستی را که شورای محترم نگهبان تایید کرده و از همه فیلترها رد شده است، دیگر نباید درون این لیست دنبال نفوذی بگردیم یا دنبال افرادی با عنوان انگلیسی یا امریکایی بگردیم؛ چون این لیست مورد تایید شورای نگهبان است.
سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به مخالفت ها با نظر شورای نگهبان در تایید صلاحیت افراد گفت: کسانی که دارند به این لیست ایراد می گیرند یعنی شورای نگهبان را قبول ندارند، یعنی آقای حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به تایید صلاحیت آقایان هاشمی رفسنجانی و محمدرضا عارف ایراد می گیرد، یعنی شورای نگبهان را قبول ندارد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183946
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یـــــا زهــــــرا گفت:

    زارعی زارعی حمایتت میکنیم

    . یـــــا زهــــرا

  2. ناشناس گفت:

    فقط خرسندیان

  3. ناشناس گفت:

    من رایم را به شعورم به منطقم و به دکتر کی محمدرضا نیکبخت میدهم.درود بر دکتر نیکبخت اصیل 

  4. ح ع گفت:

    با توجه به اینکه آقای حاج زارعی هم مورد حمایت دولت و هم مورد حمایت اصلاح طلبان و حزب اعتدال و توسعه می باشد قطعا پیروز انتخابات خواهد بود. انشاءالله

  5. علی گفت:

    درود برسید اصلاحات حاج اقا رجایی نسب

  6. علی گفت:

    درود برسیداصلاحات سیدرجایی نسب 

  7. ناشناس گفت:

    شيرژيان ببر بيان . خرسنديان خرسنديان

دیدگاه شما