جمعه 30 بهمن 1394 - 11:07

مترجم گوگل‌ 103 زبانه شد

سرویس ترجمه گوگل 13 زبان به ترجمه‌های فهرست زبانی خود اضافه کرد و به رقم 103 رسید.

مترجم گوگل‌ حالا با اضافه کردن 13 زبان به فهرست زبان‌های خود می‌تواند به شما کمک کند با افراد بیشتری در ارتباط باشید و شما می‌توانید با افرادی از اتیوپی تا قرقیزستان چت کنید.

این 13 زبان، زبان‌های امهری (در اتیوپی)، کورسی (در جزیره کورس در فرانسه)، فریزی (در دانمارک، آلمان و هلند)، قرقیزی (در قرقیزستان)، زبان مردم هاوایی، کردی (در ترکیه، ایران، عراق و سوریه)، لوکزامبورگی، سمون (زبان مردم جزیره ساموا در پلینزی)، گالیک (زبان بومی اسکاتلند)، شونا (در زیمبابوه)، سندی (در پاکستان)، پشتو (در افغانستان) و خوزا (در آفریقای جنوبی) هستند.

گوگل ادعا می‌کند تمامی ترجمه‌های این 103 زبان در دسترس، 99 درصد از جمعیت آنلاین را پوشش می‌دهد.

در این خبر اعلام‌شده، گروه ترجمه گوگل همچنین توضیح داده است چطور انتخاب‌های جدید را اضافه کرده است. برای اضافه کردن یک زبان، ابتدا باید آن زبان نوشته شود و همچنین مقدار قابل توجهی ترجمه آنلاین از آن در دسترس باشد. گوگل این متن‌ها را اسکن کرده و از ماشین استفاده می‌کند تا الگوی مورد نظر را پیدا کند.

با این وجود حتی بزرگترین ماشین‌های قدرتمند گوگل هم به حضور انسان نیاز دارند، بنابراین این سرویس یا اپلیکیشن ترجمه همچنین به اطلاعات داوطلبانی که کارشان ترجمه واژه‌ها و کنترل کردن ترجمه سایر افراد است، وابسته است.

حدود 10 سال از زمانی که گوگل این سرویس را -البته با تعداد انگشت‌شماری قابلیت- راه‌اندازی کرد، می‌گذرد و از آن پس گوگل این را به طور قابل توجهی گسترش داده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما