دوشنبه 26 بهمن 1394 - 2:11

شیوه های منحصر به فرد برخی کاندیداهای مجلس کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از مهمانی ها!

اخیرا یکی از کسانی که دیدگاه کاملا مخالف با کاندیدای مورد نظر دارد؛ درباره انتشار عکس هایش در یک مهمانی قسم جلاله یاد کرد که بخاطر موضوعی دیگری به مهمانی رفتم و ناگهان این کاندیدا وارد شد و حتی امکان ترک جلسه تا بعد از عکسبرداری برایم فراهم نشد.

گروه سیاسی – اخیرا لیدرهای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای رضایت خاطر کاندیدای خود و البته ایجاد موج رسانه ای شیوه های منحصر بفردی را در پیش گرفته اند.

به گزارش «بویر نیوز»، شیوه های جدید که امروز لیدرهای کاندیداها در پیش گرفته اند گاها همراه با بداخلاقی که متاسفانه دیده می شود بعضا مدعیان اخلاق نیز این شیوه ها را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به عنوان نمونه لیدرهای یکی از کاندیداها در بویراحمد بخاطر اینکه دلواپس عدم استقبال از کاندیدای متبوعشان هستند،  قبل از حضور کاندیدا در مهمانی ها با همه دوستان و آشنایان تماس می گیرند و با ترفندهای مختلف و به بهانه های غیرانتخاباتی از آنها دعوت می کنند تا در منزل میزبان حضور یابند و پس از مدتی در کمال غافلگیری حاضران ناگهان آقای کاندیدا از در وارد می شود!

اخیرا یکی از کسانی که دیدگاه کاملا مخالف با کاندیدای مورد نظر دارد؛ درباره انتشار عکس هایش در یک مهمانی قسم جلاله یاد کرد که بخاطر موضوعی دیگری به مهمانی رفتم و ناگهان این کاندیدا وارد شد و حتی امکان ترک جلسه تا بعد از عکسبرداری برایم فراهم نشد.

وی افزود پس از این اتفاق از صاحبخانه بشدت گلایه کردم که وی هم در جواب گفت خیلی ها طرفدارش نیستند اما بخاطر آبروی دعوت کنندگان متوسل به این حربه شدیم.

یکی دیگر از شیوه های تبلیغاتی که لیدرهای برخی کاندیداها در پیش گرفته اند، دعوت از اهالی دیگر روستاها برای حضور در یک روستای دیگر است و با عناوین مختلفی از جمله فلانی (کاندیدا) سلام رساند و خواستار دیدارتان شد مردم را از روستایی به روستای دیگر می برند که گاهی فاصله روستاها متجاوز از 100 کیلومتر هم بوده است!

البته برخی از کاندیداها که این روزها بیشتر دلواپس هستند به این اقدامات روی آورده اند و متاسفانه آنچه در این میان برای کاندیداها و لیدرهایشان مهم است ایجاد موج تبلغاتی است و متاسفانه اخلاق جایی برای این افراد ندارد هرچند بر شعار آن تاکید داشته باشند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=182081
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    تا آنجایی که من شنیدم و دیدم از طرفداران هدایتخواه به این شیوه روی آورده اند.

  2. ناشناس گفت:

    اگر دلواپسن و درست میگین چرا شما نگران هستید؟

  3. h گفت:

    در جلسه آقای بهرامی تک به تک از افراد عکس میگرفتند.افرادی که اونجا بودن بیشترشون بخاطر دعوت صاحبخانه اونجا بودن و اصلا طرفدار بهرامی نبودن ونیستند. ولی ده ها عکاس و فیلمبردار از تمام افراد تصویر میگرفتند.این آخر بی اخلاقیه…

  4. امين گفت:

    از جمله هدايت أميري و غافلگير كردن طايفه ي امير

  5. نصیراقبالی گفت:

    حاج عدل هاشمی می تواند کهگیلویه را دگرگون کند چون عمل گراست

  6. ناشناس گفت:

    این شیوه در مورد هدایت خواه صدق نمیکنه شاید اطرافیان ایشون بدون اگاهی از وی چنین کاری کنند ولی مطمعن باشید دکتر از اینکه کسی را ناخواسته دعوت به جایی کنند بیزار است البته معلوم بود که در متن شما متظورتان هدایت خواه بود

  7. سعید گفت:

    میدونم کیه ه!!!!!!!

  8. ناشناس گفت:

    واقعیت رو گفتی  . چند روز پیش طرفداران آقای زارع این کار رو منطقه ما انجام دادن که واقعا شایسته نیست

  9. همشهری گفت:

    استاد هدایتخواه نیازی به این ترفندها ندارن.

دیدگاه شما