دوشنبه 26 بهمن 1394 - 1:38

مقایسه حضور چهار کاندیدای بویراحمد در یک منطقه بیطرف! (+تصاویر)

گروه سیاسی – ده روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدارهای نامزدهایی انتخابات شدت گرفته است.

به گزارش «بویر نیوز»، تصاویر زیر حضور چهار کاندیدای شهرستان های بویراحمد و دنا را در منطقه کاکان نشان می دهد که هیچکدام از کاندیداها اهل این منطقه نیستند.

گفتنی است؛ تصاویری از حضور سایر کاندیداها در این منطقه تاکنون منتشر نشده است.

تصاویر این دیدارها و بخشی از سخنان کاندیداها در ادامه آمده است:


مهدی روشنفکر، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم در حوزه‌ی انتخاباتی بویراحمد و دنا با جمعی از مردم کاکان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

مهدی روشنفکر در این دیدار کاکان را بهشت گم شده‌ای در بویراحمد و چه بسا در ایران دانست که البته مردم آن با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات مردم این منطقه گفت: مشکل آب، مشکلات جاده‌ای بین خود روستاهای کاکان، عدم وجود یک مکانیزم علمی و عملی به منظور فروش محصولات کشاورزی بر پایه‌ی منافع کشاورزان و مشکل بهداشت و درمان از مهم‌ترین مشکلات منطقه‌ی کاکان می‌باشد. که در سخنان خود مردم منطقه نیز مورد تاکید قرار گرفت.
مسئولین باید از جنس خود مردم باشند
این عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه، حل مشکلات مردم را با انتخاب مسئولینی از جنس خود مردم، با توان مدیرتی کارامد و قدرت چانه زنی بالا ممکن دانستند.

وی در ادامه؛ با اشاره به صحبت یکی از حاضرین در جلسه، نامه‌ی معروف امام علی به مالک اشتر را از مهم‌ترین منابع راهگشا برای هر مسئول و مدیری دانستند.

1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5)


دکتر محمدرضا نیکبخت نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در کاکان بویراحمد
2 (2) 2 (3) 2 (4) 2 (5)2 (1)


نامزد انتخابات بویراحمد و دنا گفت: هدایت‌خواه: بویراحمد «میلری» اداره می‌شود.

ستار هدایتخواه با حضور در جمع مردم منطقه کاکان جویای مشکلات این منطقه شد.

هدایتخواه در روستاهای مختلف منطقه کاکان از جمله منصورخانی، حمزه‌خانی، حاجی‌خانی، چشمه‌ریزی و برخی روستاهای دیگر این منطقه حضور یافت و مستمع درد و دل‌های مردم منطقه کاکان شد که از هر دری در خصوص مشکلات خود با وی سخن گفتند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا در این دیدار‌ها با اشاره به موضوع عدالت که همه مردم تشنه آن هستند، اظهار کرد: اگر مجالسی در کشور شکل گیرد که به دنبال عدالت باشد بسیاری از مشکلات مردم برطرف می‌شود.

وی با اشاره به وظایفی که یک نماینده مجلس بر عهده دارد حضور با نظم در جلسات مجلس و قانون‌گذاری و نظارت و پی‌گیری را از مهم‌ترین وظایف یک نماینده دانست و گفت: نماینده اگر از وظایف خود غافل شود کشور از قاعده نظم و انضباط خارج می‌شود.

هدایتخواه یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف نماینده مجلس را دیدار همیشگی و چهره به چهره با مردم و شنیدن مشکلات آن‌ها دانست و گفت: نماینده باید این مشکلات را به جد و بدون وعده و وعید و هر گونه قول نادرست و خارج از توان به مسئولان کشور و استان انتقال دهد و تا حصول نتیجه پیگیر موضوع باشد.

وی یکی از مشکلات بسیار بزرگی را که در راه نمایندگی مجلس ایجاد مشکل می‌کند وعده‌های غیر عملی ذکر کرد و گفت: مبادا به مردم وعده‌هایی بدهیم که آن‌ها نسبت به همه چیز بدبین شوند.

هدایتخواه یکی از موضوعاتی را که در مجالس گذشته با پی‌گیری‌های خود و چند نماینده مجلس برای مناطق محروم صورت گرفت ماده ۱۸۰ ذکر کرد و گفت: در آن سال با پیشنهاد بنده که مشروح مذاکرات آن موجود است قرار شد که حداقل ۱۰ درصد از بودجه کشور برای توسعه و عمران مناطق محروم اختصاص داده شود که در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس با پیشنهادی که دادم تصویب شد و به صورت قانون درآمد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از این که دو درصد نفت که در دوره‌ای علاوه بر مناطق نفت‌خیز به مناطق محروم استان‌ها هم تخصیص می‌یافت اکنون تنها به مناطق نفت‌خیز تخصیص می‌یابد، افزود: این اعتبارات ابتدا قرار بود که دو هزارم نفت باشد که به دو درصد نفت ارتقا یافت که اکنون از مناطق نفت‌خیز حذف شده و رفتار غیر عادلانه‌ای بود و به دلیل کم‌توجی برخی نمایندگان اتفاق افتاد.

هدایتخواه در این دیدار با بیان این که کاکان نیروی انسانی توسعه یافته‌ای دارد اظهار کرد: در دوره‌ای که ما نماینده بودیم سعی شد که از همه نقاط شهرستان‌های بویراحمد و دنا از مدیران استفاده شود.

4 (1) 4 (2) 4 (3) 4 (4) 4 (5)


نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از دهستان کاکان بازدید کرد.

غلام‌محمد زارعی در بازدید از منطقه کاکان، ابراز داشت: منطقه کاکان چشم و چراغ کشاورزی و باغداری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: با همه ظرفیت‌هایی که منطقه کاکان دارد اما در قبل کمتر به آن رسیدگی شدبود که در این سه سال برای عمران و ابادانی این منطقه تلاش‌های زیادی انجام دادم.
زارعی در ادامه گفت: این منطقه از جهات مختلف به خصوص در بحث کشاورزی و باغداری و همچنین گردشگری می‌تواند استان را در مسیر توسعه قرار دهد چرا که هر آن‌ چه موهبت الهی است خداوند یک‌جا به این منطقه عطا فرموده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع اهالی منطقه کاکان ابراز داشت: کاکان به عنوان منطقه‌ای که می‌تواند پایلوت گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد شود اگر در بخش گردشگری و در شهرستان بویراحمد همه توان خود را بر روی منطقه کاکان بگذاریم در آینده نزدیک نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

وی مواهبی چون برف، کوهستان، پیست اسکی، باغ‌های انبوه، رودهای خروشان، چشمه‌های فراوان، نیروی انسانی کارآزموده در بخش کشاورزی و جوانان نخبه را از داشته‌های منطقه کاکان برای توسعه دانست.
زارعی با اشاره به ساخت سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی برای جوانان گفت: تلاش کردم تا زمینه ورزش برای این جوانان را مهیا کنم و خوشحالم که این امر صورت گرفت.
وی همچنین گاز رسانی به کاکان را از دیگر اقدمات خود عنوان کرد و تصریح کرد: برنامه اینده من برای ساخت کاکانی اباد توسعه کشاورزی است.

3 (1) 3 (2) 3 (3) 3 (4) 3 (5)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=182048
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لودابی باغیرت گفت:

    البته کلیه طرفداران زارعی دربویراحمد همراه ایشان بودند

  2. کاظم گفت:

    آقایان نیکبخت، زارعی و هدایت خواه سنگ تموم گذاشتن با کاروان سنگینی در این منطقه حاضر شدند و شما هم که بی طرفیت! با انصاف! برای چی بقیه جلسات آقای روشنفکر رو نذاشتید؟ چرا ایقد یطرفه به قاضی میرید؟  

  3. يازهرا گفت:

    اين نشان دهنده عشق به زارعي است واعتدال زنده خواهد ماند هدايت خواه حتي از روشنفكر هم كمتر بودن

  4. طالب پور گفت:

    اوف اي فشار. اوف وي اي فشار يپشتشه

  5. دوست گفت:

    معلومه که زارع نماینده است و در قدرت است افرادش بیشتر است این مقایسه خوب نیست هدایتخواه جانم

  6. لوداب گفت:

    احسنت براین استقبال زارعی

  7. مکلو گفت:

    مگه کاکان چقد رای داره که مقایسه میکنی

    ……………………همش هم به زارع رای بدن …….رای بین روشنفکرو هدایتخواه هست

  8. بیژ ن گفت:

    مردم طرفدار اعتدال هستند نه تندرویی .درسایه اعتدال مشکلات حل میشه

  9. مرتضی گفت:

    به نظر بنده گزینه های مطرح الآن جناب دکتر نیکبخت و حاج زارع هستند.ستار خودنو خسته نکن.ریشته بزن

  10. جواد گفت:

    دهستان کاکان متشکل از 14 روستا است که هر روستا به طور میانگین 300 رای ساکن و چیزی حدود 300 رای هم کسانی که در یاسوج مقیم و ساکن هستند که مجموعا 14 تا 600 رای کل آرای دهستان کاکان می باشد که با یک حساب سرانگشتی در حدود 8400 رای در سبد انتخابات خواهند داشت

  11. ناشناس گفت:

    7 اسفند همه چیز مشخص میشود این شالله دکتر بهرامی عزیز قبولن درود بر سید باقر و درود بر اصلاحات و سلام بر دکتر بهرامی بنیان گذار پایتخت طبیعت

  12. ناشناس گفت:

    درود بر اریوبرزن و درود بر سید باقر و درود بر چهره اصلاح طلب دکتر بهرامی

  13. محمد گفت:

    فقط هدایت خواه

  14. کوه دنا گفت:

    پروفسور نیکبخت با اون روزومه کاریش که در کارنامه دارد میتواند مشکلات مردم رو در هر جهت رفع کند پروفسور دوست داریم .پروفسور دوست داریم 

  15. فرهاد ب گفت:

    اقای زارع و دکتر نیکبخت که رای اصلیشون باید باشه میبینیم که برای اقای هدایت خواه و اقای روشنفکر نیز خوب استقبال شده

  16. ناشناس گفت:

    بااا زهراااااا

  17. بویراحمد گفت:

    کاکانی ککاتوم یامهدی فقط روشنفکر

  18. گرمسیری ساکن بویراحمد گفت:

    درود بر امیرکبیر بویراحمد یازهرا

  19. منصورخانی گفت:

    کاکان یک تنه پشت حاجی اعتدال خواهند بود

  20. محسن گفت:

    فقط دکتر نیکبخت

  21. دشتروم گفت:

    درود بر حاج زارعیییییییییییییییی

  22. محسن. پ . گفت:

    درود بر اصلاحات 

  23. هم استانی گفت:

    هیچ کدوم از این چهار نفر مرد عمل نیستند ثابت شده

  24. علي گفت:

    دكتر نيكبختو بگو ماشالاااااا

  25. بویراحمد گفت:

    وقتی آقای زارع به کاکان اومد بیش از نیمی از اون جمعیت که تو مسجد هستند افراد همراش بودند بقیه نماینده ها با 2 با 3 ماشین اومدند

  26. حسين گفت:

    فقط حاج زارع

  27. ﺑﻮﻳﺮاﺣﻤﺪﻱ گفت:

    ﺑﺎ ﺩﺭﺩ ﻣﺮﺩﻡ اﺷﻨﺎ ﻧﻴكﺒﺨﺖ 

  28. رسول گفت:

    هییت همراه نیکبخت در کاکان

  29. علی گفت:

    مردم کاکان زرنگ تر از نمایندگان هستند اگر عکسها را به دقت نگاه کنید یا اگر بشناسید همین افراد به استقبال تمام نمامزدها رفته اند حتی نامزدی که همه میدانند رای نمی اورد پس زیاد به این عکسها دل خوش نباشید مردم کاکان از شعور سیاسی بالایی برخوردارند و انشاء الله به وقتش اصلح را انتخاب خواهند کرد و مشت محکمی به دهان انهایی که فقط شعار میدهند خواهند زد

  30. اصلاح طلبان گفت:

    انصافا من شاهد بودم بی سابقه ترین استقبال از دکتر بهرامی شد از خود مردم کاکان بپرسید بهتون میگن.ضمنا بهرامی هیچ وقت لشکر با خودش نمیبره  جایی  

  31. ناشناس گفت:

    فقط رجائی نسب درود بر ایل بزرگ بویراحمد . درود بر رجائی نسب

دیدگاه شما