یکشنبه 25 بهمن 1394 - 23:56

سریع ترین گل تاریخ فوتبال زنان در ۱۲ ثانیه (+عکس)

مسابقات فوتبال مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو در حوزه آمریکای شمالی و کونکاکاف با برگزاری مسابقات گروه A آغاز شد و الکس مورگان ستاره جوان تیم فوتبال زنان آمریکا در نخستین بازی تیمش در فوتبال مقدماتی المپیک ریو موفق شد دو گل به ثمر برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، در نخستین دیدار این گروه تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده در ورزشگاه ۲۰۵۰۰ نفری تگزاس به مصاف تیم کاستاریکا رفت و توانست در پایان با نتیجه پر گل ۵ بر یک این تیم را شکست دهد.

در این بازی الکس مورگان ستاره جوان تیم آمریکا توانست در حالی که تنها 12 ثانیه از سوت شروع بازی می گذشت با شوتی سرکش از فاصله ۱۳ متری نخستین گل خود و تیمش را وارد دروازه حریف کند. بیست و ششمین گل ملی مورگان سریع ترین گل تاریخ آمریکا و همچنین مقدماتی المپیک به شمار می رود. رکورد قبلی در اختیار اَبی وامباک هم وطن مورگان بود که در ژانویه ۲۰۱۲ توانست بعد از ۳۵ ثانیه گلزنی کند!

مورگان در جریان این دیدار یک بار دیگر در دقیقه ۶۴ بازی روی پاس گل زیبای کارلی لوید برترین فوتبالیست زن جهان، موفق به گل زنی شد. دیگر گل های آمریکا را کارلی لوید، کریستال دان و تعمید پرس در این بازی به ثمر رساندند.

تیم فوتبال زنان آمریکا تاکنون سیزده بار در مرحله مقدماتی المپیک مقابل کاستاریکا قرار گرفته و هر 13بار پیروز میدان بوده است. تیم آمریکا با کسب سه مدال طلای المپیک و چهار قهرمانی در جام جهانی پرافتخار ترین تیم فوتبال زنان در جهان است و این بار نیز یکی از مدعیان اصلی رقابت های المپیک ریو خواهد بود.

570520_581 570519_534

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=182039
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما