یکشنبه 25 بهمن 1394 - 12:02

بیانیه جمعی از جوانان اصلاحطلب بویراحمد ودنا

فرصت سوزان از یاد نبرند که با این اننتصابشان تاریخ قضاوت خواهد کرد , بیائید طوری انتخاب کنید که آیندگان بر سنگ مزارتان هک نکنند که بی عرضه گان این برهه از تاریخ شما بوده اید.

گروه سیاسی – جمعی از جوانان اصلاح طلب بویراحمد و دنا طی بیانیه ای نسبت به وقایع اخیر واکنش نشان دادند.

متن این بیانیه در ادامه آمده است:

پدر خواندگان اصلاحات دیروز و فرزند خواندگان پایداری امروز
هر زمان که اصلاحات بعد از سالها رنج و درد فرصت حیات پیدا کرد و به عنوان یک گفتمان در جامعه گسترش یافت و با اعمال و رفتار خود امید، نشاط و توسعه را در دل ملت زنده کرد؛ فرصت سوزان تاب این شیرینی را بر نتابیدند و تصمیم گرفتند که با نقاب اصلاحطلبی، از مردمی که منش و تفکر اصلاحطلبی دارند انتقام بگیرند .
اصلاحات همواره تاوان بی خردی کج اندیشان را می دهد که در بزنگاه های حساس تاریخی با بی تدبیری، سرنوشت یک جریان را تغییر می دهند. اگر در مجلس ششم با تکبر و عدم آینده نگری اقدام به حذف آیت الله هاشمی رفسنجانی نمی کردند و اجازه می دادند ایشان بعنوان یک فرصت تاریخی و تاثیر گذار بر کرسی ریاست مجلس ششم ( که تا ابد در تاریخ مجالس شورای اسلامی بعنوان یک مجلس قوی از آن یاد می شد ) قرار می گرفت؛ بی شک دست آوردهای بی مثالی را برای ملت به ارمغان می آورد که حوادث تلخ گذشته نچندان دورر، هیچ گاه به وقوع نمی پیوست.
اینک که در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت ساز مجلس دهم قرار گرفته ایم و از سویی جریان افراطی و ضد اصلاحطلب با تمام توان خود با هدف انتقام از ملت پا به عرصه انتخابات گذاشته است؛ متاسفانه بدست عده ای که چون “ابوموسی اشعری” های زمانه ماموریت یافته اند تا دوباره تاریخ را تکرار کنند و مسیر یک جریان و ملت را تغییر دهند .
امروز شاهد آنیم کسانی که تحت عنوان مجمع شورای اصلاحات که با نهایت تاسف، به جای حاکمیت گفتمان فکری به گفتمان قومیتی روی آورده اند، اقدام به معرفی گزینه جعلی به نام گزینه شورای اصلاحات نموده اند و با انتخاب خود بنام اصلاحطلبی کام جبهه پایداری را شیرین کرده اند .
امروز باید به ستار هدایت خواه نامزد مطرح جبهه پایداری تبریک گفت چرا که دست فرزند خود را در دست پدر خواندگان اصلاحات دیروز و فرزند خواندگان پایداری امروز قرار داده است و اینک به عنوان فرزند ناخلف اصلاحات در جهت بدنامی و استحاله گفتمان اصلاحطلبی با ترفند جوهره اصلاح طلب طی یک فرایند از پیش طراحی شده عبور از سید باقر موسوی، نماد خاستگاه اصلاح طلبان اصیل و مردمیست , را کلید زنند .
در این لحظات حساس تاریخی بر اعضای این شورا واجب است که با شجاعت و هوشمندی اعلام موضع کنند و از انتخاب اشتباه خود برائت بجویند؛ چرا که بدنه اصلاح طلبی با رای و نظر مردم از آنان عبور خواهند کرد .

فرصت سوزان از یاد نبرند که با این اننتصابشان تاریخ قضاوت خواهد کرد , بیائید طوری انتخاب کنید که آیندگان بر سنگ مزارتان هک نکنند که بی عرضه گان این برهه از تاریخ شما بوده اید.
جمعی از جوانان اصلاحطلب بویراحمد ودنا .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181924
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ايرمی گفت:

    زنده وجاودان بادطيف جوانان انديشمنداصلاحات

  2. اصلاحاتی گفت:

    احسنت بر این تحلیل زیبا، این مجمع خودخوانده اصلاحات در حق سید باقر خیانت کردند

  3. اصلاح طلب واقعی گفت:

    همین افراد( مجمع اصلاحات ) باقر موسوی را سید اصلاحات کردند وقطعا دکتر بهرامیرا به بهارستان می فرستند ؛ کمتر از 10 روز دیگر به صحت گفنه هایم پی خواهید برد .

  4. همشهری گفت:

    برخی از این اعضا ادعا و انتظار فرماندار شدن را داشتند و چون کام آنها برآورده نشده با چرخشی نازیبا رأی به اصلاح طلبی بهرامی اصولگرا و حامی هدایت خواه داده اند

  5. دنای سرافراز گفت:

    افرین بر غیرت جوانان اصلاحطلب

  6. مهمان گفت:

    افرین بر این بیانیه نکات مهم و حساسی نوشته شده

  7. بویراحمد و دنا گفت:

    عزیزم خودتون بی در پیکریت چه ربطی به هدایت خواه  داره …

  8. آریو برزن گفت:

    درود درود  مرگ بر آدمها ی فرصت طلب و مزدور

  9. بی بی خاتونین گفت:

    خدای شما که نظر دادین اصلاحاتی هستین به نظر شما کسی که نمیگه من اصلاحاتیم چطور انتخابش کنن به عنوان نماینده اصلاحات 

دیدگاه شما