یکشنبه 25 بهمن 1394 - 2:35

سخنان تند سرهنگ حامی فولادی وندا در گچساران

خبرآوران نوشت، سرهنگ جهان نجفی در همایش برآفتابی‌های دشت مور در حمایت از علی فولادی‌وندا باشاره به وضعیت کنونی پتروشیمی گچساران اظهار کرد: خدارحمت کند مرحوم نبی‌زاده را که مقدمات کار برای راه‌اندازی پتروشیمی را فراهم کرد تا آقای علیمراد جعفری نماینده وقت شهرستان گچساران به اتفاق هیت دولت وقت، آقایان باهنر و آقای دکتر نجامت مدیرعامل وقت پتروشیمی کشور  آقای پورمحمدی معاونت پارلمانی وزارت نفت در مجلس شورای اسلامی در بیستم فروردین ماه سال ۸۵ کلنک پروژه این پروژه را به زمین زدند.

وی افزود: آیا خانواده مرحوم نبی‌زاده و آقای جعفری چنگ انداخته‌اند بر این پتروشیمی و ادعای مالکیت خصوصی دارند یادیگران، شما از کجا آورده‌اید، این همه شهیدداده‌ایم، همه جبهه رفته‌اند، همه خسارت دیده‌اند، همه تاوان داده‌اند.
وی در تکمیل سخنان خود مبنی بر انحصاری نمودن پتروشیمی توسط برخی افراد گفت: چه کسی امروز درب و پنجره‌های پتروشیمی رابسته است و پشت درهای بسته پیمانکاری‌ها را بدون مناقصه و غیرقانونی به نورچشمی واگذار می‌کند.
این آزاده تصریح کرد: از روستای دشت مور و روستاهای تابعه آن یک نفر را به من نشان دهید که در این چهارسال در شهرستان و یا استان و حتی خارج از استان مشغول به کار شده باشد،
عوامل متواری شدن مدیران به استانهای همجوار کیست؟ چرا آقای قریب که از اهالی همین روستا بوده و ریاست اداره بهزیستی را به عهده داشته‌اند اکنون در استان فارس به سر می‌برد.
وی گفت: چرا با نزدیک شدن به انتخابات با پاشیدن قیر بروی جاده  به خرد مردم توهین میکنید؟
 نجفی ادامه داد: با به نام زدن ریل توسعه در استان به نام خود خدمات نظام را زیرسوال می‌برید.
سرهنگ نجفی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: وقتی به همت علیمراد جعفری نماینده وقت شهرستان گچساران هیت دولت برای کلنگ‌زنی پروژه پتروشیمی واردگچساران شدند و کلنگ آن پروژه به زمین زدنه شد نه به آن امیری لقب دادند، نه شهریار خواندنش، نه کبیرش کردند.
وی افزود: هشدارمی‌دهم به پیمانکاری که پروژه یک میلیاردی را از گرده مردم که ارزش آن را برای او به سه میلیارد و پنج میلیارد تبدیل کرده‌اند، هشدار می‌دهم به پیمانکاری که به همین واسطه عده‌ای را اجیر می‌کند که عامل اختشاش در شهر و تحریک جوانان برومند شهر من می‌شوند.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181900
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دشت مور گفت:

    جناب آزاده محترم خسته نباشی، مشکل شما کجاست؟ اگه نمیتوانی تا بهت بگم پتروشیمی سهام داره ، اون شخصی  که منظور شما پنجاه درصد سهام از آن خودشه، یاد بگیر،
    در ضمن گلوی خود را خسته نکن ماهیت حضرتعالی برای همه مشخصه، کاری  نکن دست به قلم  بشیم،
    اجازه بده تا ناگفته ها گفته نشه وگرنه خیلی ضرر میدی،

دیدگاه شما