شنبه 24 بهمن 1394 - 0:53

سانسور سخنان آیت‌الله هاشمی در تلویزیون/ عذرخواهی عوامل «شهرزاد» از شریعتمداری تکذیب شد/ سکوت احمدی نژاد درباره نمره برجام/ تکذیب ائتلاف مطهری و حامیان دولت

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

معاوضه برنج خارجی با ساختمان میلیاردی!
در میان آگهی‌های عجیبی که این روزها در رابطه با مسکن وجود دارد، به تازگی تعویض برنج با ملک نیز مشاهده می‌شود. اقتصادنیوز نوشته است: به تازگی آگهی‌های جالبی برای فروش ملک دیده می‌شود؛ از آگهی فروش ویلا به همراه اسب گرفته تا شرط مذهبی بودن مشتری برای فروش یا اجاره دادن ملک. در یکی از آگهی‌های موجود موضوع عجیب‌تری دیده می‌شود. در یکی از این آگهی‌ها این‌گونه نوشته شده است: «تهاتر برنج خارجی با ملک در تهران»، همچنین در این آگهی نوشته شده: «برنج از ما و ملک از شما». صاحب این آگهی در این مورد به اقتصادنیوز گفت: برنج از نوع پاکستانی با قیمت هر کیلوگرم دو هزار و 800 تومان است که محل تحویل آن نیز در تهران است. او تصریح کرد: این برنج‌های پاکستانی تنها با ملک‌های موجود در تهران تعویض می‌شود و ملک باید چیزی میان یک تا دو میلیارد تومان ارزش داشته باشد.

سه کنایه سیاسی در یک فیلم پرحاشیه
«گوجه فرنگی»، «دلواپس» و «سیاه نمایی»، سه واژه سیاسی‌ای بود که در فیلم لانتوری به آن اشاره شد. «لانتوري» برداشتي از زندگي آمنه بهرامي دختري است که قرباني اسيدپاشي شد و نهايتا مجرم را بخشيد. به گزارش خبرآنلاين، اين فيلم از منظر يک روانشناس، يک جامعه شناس، يک وکيل، يک پزشک، يک قاضي، يک روزنامه نگار، يک کاسب و …. به بررسي اين موضوع و ريشه يابي اين حادثه و گذشته و سوابق عاملان آن پرداخته بود. کاسبي که در اين فيلم، تحليل‎هايش را ارائه مي‎داد تداعي کننده شخصيتي نزديک به حسن عباسي از سخنوران اصولگرا بود. او در طول سخنانش معتقد بود که ارائه تلخي‌ها و نقاط ضعف در کشور، نوعي «سياه نمايي» است که دشمنان از آن عليه ما استفاده مي‎کنند. بنابراين بهتر است چيزي درباره آنها گفته نشده و حتي «سانسور» شود. او در دقايق پاياني فيلم لانتوري، خودش را يک «دلواپس» معرفي کرد که چهار سال است کوشيده قيمت «گوجه فرنگي» را ثابت نگه دارد! کنايه او به «دلواپس» بودن و نرخ گوجه فرنگي، اشاراتي به حاميان دولت قبل و سخنان محمود احمدي نژاد داشت که مي‎گفت «مردم از محله او گوجه فرنگي بخرند»!

خوب، بد و زشت واردات در یک هفته
در هفته‌ای که گذشت کالاهای «ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای خاک‌سنگ، سنگ‌معدن»، «قطعات منفصله جهت تولیدخودرو»، «ماشین‌های قالب‌گیری»، «ذرت دامی»، «ماشین‌های لفاف‌کردن » در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران از نظر ارزش(دلار)، قرار داشتند. به گزارش ایسنا، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه جامعه گمرک ایران، در روز چهارشنبه 14 بهمن ماه، معادل 9 میلیون و 525 هزار و 3 دلار کالای «ماشین‌آلات ودستگاه‌ها برای خاک‌سنگ، سنگ‌معدن»، به ایران وارد شده است و در این روز، این کالا از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار داشته است. همچنین در روز پنجشنبه، 15 بهمن ماه «قطعات منفصله جهت تولیدخودرو»، با ارزش معادل 13 میلیون و 43 هزار و 883 دلار از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار گرفته است. در روز شنبه 17 بهمن ماه نیز از «ماشین‌های قالب‌گیری»، معادل 4 میلیون و 268 هزار و 478 دلار به ایران وارد شده است و این کالا در صدر لیست واردات کالا به ایران از حیث ارزش(دلار)، قرار گرفته است. همچنین در روز یکشنبه 18 بهمن ماه، از کالای« ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای خاک سنگ، سنگ معدن و…»، معادل 15 میلیون و 983 هزار و 52 دلار کالا به ایران وارد شده است و این کالا در این روز درر صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار دارد. در روز دوشنبه 19 بهمن ماه نیز، «ذرت دامی»، در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار گرفته است؛ از این کالا معادل 6 میلیون و 541 هزار و 632 دلار کالا به ایران وارد شده است. همچنین در روز سه‌شنبه 20 بهمن ماه نیز از کالای «ماشین‌های لفاف‌کردن »، معادل 10 میلیون و 23 هزار و 203 دلار کالا به ایران وارد شده است و این کالا در روز سه شنبه در صدر کالاهای وارداتی به ایران قرار گرفته است.

وعده سخت عارف
محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عصر امروز (جمعه) در مراسم سازمان جوانان و دانشجویان اسلامی کار در حسینیه جماران اظهار داشت: لیست اصلاح‌طلبان طی امشب یا فردا منتشر می‌شود. به گزارش فارس، وی افزود: بنا داریم همان مسیر سال 92 را دنبال کنیم بنابراین اگر اصلاح‌طلبان با اعتدالیون ائتلاف کنند قطعا همه لیست، اصلاح‌طلب نیستند بلکه اعتدالیون نیز در این لیست حضور دارند که باید به آنها سهمیه بدهیم. ما به ملت قول می‌دهیم که به هیچ وجه هویت اصلاح طلبی و گفتمان خودمان را فدای اهداف کوتاه مدت نمی‌کنیم.

راه وزیر احمدی‌نژاد بعد از جا ماندن از لیست تهران
سید محمد حسنی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تغییر حوزه انتخابیه‌اش از تهران به رفسنجان، گفت: از ابتدا مردم رفسنجان درخواست‌های زیادی از بنده برای کاندیداتوری از این حوزه داشتند و همچنین علیرغم فعالیت‌های گسترده در تهران، چون نمی‌خواستم خارج از لیست اصولگرایان فعالیت کنم، به همین جهت حوزه انتخابیه‌ام را به رفسنجان تغییر دادم. این امیدواری وجود دارد در عین اینکه انتقاداتی به لیست ائتلاف اصولگرایان وجود دارد اما دیگر کاندیداهای اصولگرای مجلس شورای اسلامی که در لیست این ائتلاف حضور ندارند، برای حفظ وحدت انصراف دهند. در این مقطع زمانی چون موضوع وحدت، اهمیت و موضوعیت زیادی دارد، حمایت همه‌جانبه از لیست ائتلاف اصولگرایان نیز ضروری است. سید محمد حسینی در مجلس پنجم نیز نماینده مردم رفسنجان بوده است ولی در فهرست سی نفره اصولگرایان برای مجلس دهم از حوزه تهران جایی نداشت.

سکوت احمدی نژاد درباره نمره برجام
رئیس‌جمهور سابق به سوالی درباره نمره‌اش به برجام پاسخ نداد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پاسخ این سوال که از یک تا 20 به برجام چه نمره‌ای می‌دهید، گفت: همچنان اظهار نظر سیاسی نمی‌کنم. وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ارزیابی‌اش از لیست ائتلاف اصولگرایان بر موضع خود پا فشاری کرد و افزود: انشاالله به وقتش !

دشمن بدنبال تشکیل حلقه خود در خبرگان است
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات مجلسین پیش رو گفت: برای 290 کرسی 12000 نفر را تحریک کردند که ثبت نام کنند، چند نفر در قم برای نامزدی مجلس خبرگان آمده بودند به آن‌ها گفتم که شما سطح را تمام کرده‌اید که الان می‌پرسید که چه کتاب‌هایی را برای امتحان بخوانیم؟ گفتند که هنوز سطح را تمام نکردیم و کفایتین را نخوانیدم. به گزارش رسا، وی تصریح کرد: دشمنان برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خواب‌ها دیده‌اند؛ الان دشمن به دنبال این است که در مجلس شورای اسلامی نفوذ کنند و حلقه خود را در خبرگان تشکیل دهند؛ انتخابات آینده بسیار حساس است و باید مراقب باشیم که مجلسی وفادار به جمهوری اسلامی و خبرگانی متعهد و ولایت مدار باشند که هیچ کس در این دو مجلس دلی با آمریکا نداشته باشد.

دموکراسی بدون ولایت فقیه امکان ندارد
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان مدعی شده است که به عقیده علامه طباطبایی دموکراسی از منظر قرآن یک مسئله غیرعقلانی مطرح شده است و لازم است تئوری ولایت فقیه را که مورد قبول دین اسلام است، در سطح دنیا گسترش داد. به گزارش میزان، وی با اشاره به اینکه تکثر و رقابت در جامعه مرهون اجازه ولی فقیه است، افزود: هیچ کشور دموکراتیکی بدون حضور ولایت نتوانسته رای حقیقی مردم را به کرسی بنشاند به همین دلیل در غرب مردم از دموکراسی ناامید شده‌اند. دموکراسی حقیقی تنها در نظام اسلامی شکل می‌گیرد و انقلاب اسلامی ما انقلابی عقلانی است و این ادبیات در دفاع از انقلاب باید در سطح عقل تجربی نیز گسترش پیدا کند.

تکذیب ائتلاف مطهری و حامیان دولت
علی مطهری، خبر ائتلاف صدای ملت با اصلاح‌طلب‌ها و اعتدالیون را تکذیب کرد. مطهری اظهار کرد: صدای ملت با هیچ گروه اصلاح‌طلب یا اصولگرا ائتلاف نکرده است. این کاندیدای انتخابات مجلس، اضافه کرد که صدای ملت فهرست انتخاباتی خود را ظرف دو روز آینده منتشر خواهد کرد.

1300 روز مرخصی طلبکارم!
علیرضا مرندی به سایت نماینده می گوید: وقت خالی ندارم. من حتی غذایم را در ماشین می‌خورم. همسرم اصرار می‌کند غذای پختنی به من بدهد اما چون بوی غذا ممکن است راننده و دیگران را اذیت کند فقط نان و پنیر و گردو و مقداری میوه به عنوان ناهار در ماشین می‌خورم. در ماشین هم مطالعه می‌کنم. من حدود ۱۳۰۰ روز مرخصی از اول انقلاب تا به‌حال طلبکارم چون استفاده نکرده‌ام.

آمارهای محرمانه سیف را به مجلس کشاند
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان قرار شده در اولین جلسه کمیسیون اقتصادی بعد از انتخاب موضوع محرمانه شدن آمارهای اقتصادی در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد، گفت: آقای سیف باید در مورد عدم اعلام آمارهای اقتصادی به نمایندگان مجلس توضیح دهد.محمد علی مددی در رابطه با اقدامات اخیر دولت در محرمانه کردن آمارهای اقتصادی اظهارداشت: واقعیت این است که دولت قول داده بود تا پایان سال ارز را تک نرخی و رکود را کاهش دهد اما بنده احساس می کنم با توجه به صحبت‌های رییس جمهور دولت نتواسته به وعده های خود عمل کند.وی با بیان اینکه به نظر می رسد دولت در اعلام آمارهای اقتصادی هنوز به جمع بندی نرسیده است، افزود: محرمانه شدن آمار برای نمایندگان مجلس هم سوال برانگیز است و دولت باید برای رفع این موضوع اقدامات لازم را انجام دهد.این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: مجلس تا 10 اسفند ماه تعطیل است اما قرار شده در اولین جلسه کمیسیون اقتصادی بعد از انتخاب موضوع محرمانه بودن آمارهای اقتصادی در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.مددی تصریح کرد: دولت باید برای این اوضاع نابسامان اقتصادی تصمیمات اساسی بگیرد و به جای محرمانه کردن آمارها با مردم شفاف باشد. باید آقای سیف در مورد عدم اعلام آمارهای اقتصادی به نمایندگان مجلس توضیح دهد.

انصراف آیت‌الله حائری‌شیرازی از انتخابات خبرگان
آیت الله حائری شیرازی از حضور در پنجمین دوره انتخابات خبرگان انصراف دادند.متن انصراف آیت الله حائری شیرازی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
همانطور که قبلا وعده کرده بودم در کنار استخوان داران انقلاب و اسلام بایستم و در متابعت امام جماعت نظام و همراهی با او نه یک لحظه جلوتر و نه یک لحظه عقب تر مأموم بمانم، به همه توصیه می کنم نظام، یک نماز جماعت و نماز جماعت، فقط یک امام دارد. انصراف اینجانب برای حفظ دین و احتراز از تقابل با استخوان داران اسلامیت و انقلابیت نظام است.
والسلام
محی الدین حائری شیرازی

اعتراض ستاد هاشمی برای جمع آوری بنرها
ستاد مردمی آیت الله هاشمی رفسنجانی طی نامه‌ای به وزیر کشور خواستار روشن شدن علت اقدامات برخی نیروها در جمع آوری بنرهای قانونی این ستاد در ٢٢ بهمن و دستگیری چندساعته تعدادی از جوانان همکار ستاد شد.متن کامل نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور
با سلام
احتراماً ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات دولت خدمتگزار در برگزاری انتخابات پیش رو ، به اطلاع می رساند در نخستین ساعات بامداد مورخه جاری  و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، کلیه بنرهای انتخاباتی این ستاد که شامل آیه ای از قرآن کریم تصاویر رهبر انقلاب، ریاست جمهوری، یادگار امام (ره)، آیت الله هاشمی رفسنجانی و سخنی از امام خمینی (ره) بود، بدون اطلاع و ارائه حکم قضایی توسط برخی افراد جمع آوری شده  و تعدادی از همکاران این ستاد به دلیل توزیع بروشورهای این ستاد دستگیر و بروشورها نیز توقیف شدند که البته افراد دستگیر شده با مساعدت مسئولان ظرف چند ساعت آزاد شدند.

لذا با توجه به آنکه اقدامات صورت گرفته توسط این ستاد به طور کامل درچارچوب قوانین و مقررات بوده، خواهشمند است نسبت به بررسی و روشن شدن  دلیل این  اقدامات، مسترد کردن بنرها و بروشورهای این ستاد دستورهای لازم را مبذول فرمایید.

معرفی کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال
عضو هیات رییسه سازمان لیگ کاندیداهای احتمالی فدراسیون فوتبال را معرفی کرد.با نزدیک شدن به انتخابات فدراسیون فوتبال هرروز حرف و حدیث های زیادی درباره کاندیداهای احتمالی این فدراسیون به گوش می رسد.امیر عابدینی، عضو هیات رییسه سازمان لیگ به معرفی کاندیداهایی که تقریبا حضورشان در انتخابات قطعی است، پرداخت. او اظهار داشت: آقایان علیرضا اسدی، شهاب الدین عزیزی خادم، علی فتح الله زاده، عزیزالله محمدی و علی کفاشیان افرادی هستند که حضورشان تقریبا قطعی است. خبر دارم برخی دوستان از سردار مصطفی آجرلو نیز خواهش کرده اند در انتخابات حضور داشته باشد.

ترفند نفتی حسن روحانی به ملک سلمان
ایران برای به دست آوردن بازارهای نفتی ازدست رفته خود درمقابل عربستان سعودی، نفت سنگین خود را دو دلار و شصت سنت ارزان‌تر می‌فروشد. ایران در پیامد تحریم‌های بین‌المللی بخش بزرگی از بازار نفت را از دست داد.به گزارش پایگاه خبری «تیک» به نقل از رویترز ایران قصد دارد از ماه مارس نفت خود را ارزان‌تر از عربستان سعودی به بازار عرضه کند. این خبر به نقل از یک مقام شرکت ملی نفت ایران منتشر شده که نخواسته است نامش فاش شود.به گفته فرد مزبور بهای نفت ایران برای صادرات آن در حوزه دریای مدیترانه ۶ دلار و ۴۰ سنت از متوسط بهای نفت برنت پایین‌تر تعیین شده است. ایران هم‌چنین قصد دارد نفت صادارتی خود به کشورهای شمال غربی اروپا و آفریقای جنوبی را از رقبای خود در منطقه به بهای کم‌تری عرضه کند.ایران تلاش می‌کند در دوره پساتحریم بازارهای نفتی خود را مجددا احیا کند و سهمی که سابق بر این در بازارها داشت را دوباره به دست ‌آورد. اما حتی هنوز هم موانعی مانند نبود بیمه لازم و مشکلات مبادلات مالی ترمزی در مقابل صادرات نفت ایران هستند.بازگشت ایران به بازارهای جهانی و پایین آمدن بی‌سابقه بهای نفت، عربستان را با چالشی بزرگ روبرو می‌کند. این کشور در حال حاضر با ۱۰۰ میلیارد دلار کسری بودجه روبروست. از سوی دیگر عربستان با افزایش تولید قصد دارد تولید نفت آمریکا را تحت فشار بگذارد که با شیوه فرکینگ هزینه سنگینی برای آمریکا دارد.

اصلاح طلبان وحامیان دولت در تهران به یک لیست واحد رسیدند
میرلوحی خاطرنشان کرد: ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تهران طی هفته گذشته و پس از مواجهه با ردصلاحیت گسترده چهره های برجسته وخدمتگزار ، تجربه انتخابات 92 را پیش رونهاد وبا دعوت از کاندیدا های تائيد صلاحيت شده ودریافت 338 رزومه و مذاکره و استماع دیدگاه 120 نفر از انان وبا لحاظ ویژگی های شهر تهران به لیست جامع وارزنده ای دست یافت که امیدواریم مطلوب ذائقه رای دهندگان تهرانی قرار گیرد.قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان در ادامه گفتگو با روزنو اظهارداشت:رسیدن به لیست واحد  توسط اصلاح طلبان وحامیان دولت در تهران توسط رقیب ناممکن جلوه داده می شد اما با تعامل و همدلی با حزب اعتدال وتوسعه اکنون در استانه تحقق یک فهرست واحد هستیم.میرلوحی گفت:اصلاح طلبان نقش و وظایف تاریخی خود را مسولانه پیگیری می کنند و با تاکید بر منافع ملی اقتضا می کند که صندوق های رای را بعنوان داور عادل بپذیریم و با تدبیر بی مهری ها و محدودیت ها را پاسخ می گوئيم  ،همانگونه که در خرداد 92 نقشه رقیب رابرهم زدیم و  امروز هم تکرار ان خاطره شیرین انشاالله دردسترس است.

سانسور سخنان آیت‌الله هاشمی در تلویزیون
به گزارش ایران انلاین، پس از هماهنگی‌های لازم، روز بیستم بهمن ماه راس ساعت نه و سی دقیقه آیت‌الله در استودیو حاضر شد و پس از خوش و بش با دبیر ستاد انتخابات سازمان و نماینده دادگستری در این ستاد و عوامل اتاق فرمان و ضبط برنامه، روبروی دوربین‌ها با مردم و طبق معمول برای مردم و درد و دل آنها و نقش بی‌بدیلشان در انقلاب سخن گفت. براساس قرار قبلی قرار شد ایشان هجده دقیقه خطاب به مردم سحن بگوید و کارگردان تلویزیونی برنامه ده دقیقه و پنج دقیقه پایانی را با اشاره به سخنران اطلاع دهد ولی متاسفانه تا پایان اشاره ای برای اعلام زمان وقت ایشان نشد. آیت الله هاشمی بیست و سه دقیقه و نیم سخنرانی کرد. جالب است در پایان برنامه وقتی به کارگردان گفتم چرا زمان را طبق معمول همه کاندیدا و قرار قبلی اعلام نکردید سکوت کرد. شاید برای من جوابی نداشت و احتمالا می‌خواستند ایشان بیشتر از حد معمول سخن بگوید تا دستشان برای حذف بخشی از سخنانشان باز باشد. به هر حال پس از اتمام ضبط برنامه، به اتاق ندوین رفتم و با همکاری تدوین گر و مدیر برنامه ها 18 دقیقه از سخنان ایشان را با حفظ همه محورهای سخنرانی انتخاب کرده و تحویل سازمان دادم. ان شاءالله که در کمیسیون ممیزی این سخنرانی دچار تغییر نشود و بدون کم و کاست به طور کامل پخش شود. متاسفانه در آخرین لحظاتی که این متن را می‌نوشتم متوجه شدم که سخنان ایشان دچار سانسور شده و بخش‌هایی از نطق ایشان را حذف کردند. خوشبختانه متن کامل و سانسور نشده این سخنان در روزنامه ها و سایت ها قابل دسترسی است.

عذرخواهی عوامل سریال«شهرزاد» از مدیر کیهان تکذیب شد
تعریف و تمجیدهای اخیر سید محمد هادی رضوی( فردی که به عنوان اسپانسر سریال شهرزاد از او یاد می شد) از مدیر مسئول کیهان باعث شد تا حسن فتحی کارگردان سرشناس این سریال در نامه ای این اظهارات را تکذیب و از گفته های وی تبری جوید به گزارش ایران آنلاین، نامه شدید اللحن فتحی پس از آن نوشته شد که رضوی در توضیح عکسی که مدیر کیهان را در این سریال کنار زندانیان توده نشان می داد، به عذرخواهی از حسین شریعتمداری بپردازد و حتی از وی با القابی مثل سردار قلم یاد کند. فتحی در نامه خویش که خطاب به سید محمد امامی تهیه کننده و سرمایه گذار سریال نوشته شده است عملاً ادعاها در باره اسپانسر بودن رضوی را مردود می شمارد و می گوید: عوامل این سریال در صورت تکرار دخالت های بیرونی، کار ساخت آن را متوقف خواهند ساخت.رضوی مدتی است با عنوان اسپانسر سریال با رسانه های تندرو به گفت و گو می نشیند. او به تازگی مدعی شده بود که حسن فتحی  و عوامل سریال از بروز اشتباه در درج عکس مدیر کیهان کنار توده ای ها ناراحت هستند
جناب آقای سید محمد امامی تهیه کننده محترم سریال شهرزاد
متاسفانه اخیرا، انتشار مواضع رسانه ای افراد غیرمسئول درباره اینجانب و سریال شهرزاد موجب بروز مسایلی گشته است که در ارتباط با آنها تذکر چند نکته ضروری است: 1- بنابر روال و قاعده مرسوم، در صورت بروز هر موضوع شبهه برانگیز حسب مورد تنها تهیه کننده و کارگردان یک سریال، موظف به ادای توضیحات لازم و رفع ابهام در آن زمینه هستند. 2- هرگونه اظهارنظر شخصی افراد مرتبط با سریال و نقل قولهای کذب و بدون اطلاع از طرف اینجانب، مغایر با اخلاق و رفتار حرفه ای است. 3- طرح اظهارنظرهای حاشیه ساز در رسانه ها و مآلاً طرح موضوعات سیاسی که مفهوماً هیچ ارتباطی با داستان ساده و عاشقانه این سریال ندارد، خلاف انصاف بوده و تنها موجب تشویش اذهان عمومی خواهد شد. 4- به سبب اینکه در بدو توافق برای ساخت این سریال، تصور نمودم تنها با جنابعالی به عنوان تهیه کننده و سرمایه گذار، همکاری خواهم داشت از این رو در کمال احترام اگر قرار باشد هر فردی به جز شما در مقام تهیه کننده در هر مورد دست به تفسیر ناصحیح از گفته و ناگفته های من بزند با کمال احترام ناگزیرم از همکاری برای ساخت قسمت های بعدی سریال، انصراف بدهم تا به مصداق «گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری» قربانی موضع گیری های پرحاشیه این قبیل افراد نشوم.
حسن فتحی-کارگردان سریال شهرزاد

گفت و گوی جالب عراقچی با پرویز پرستویی روی آنتن زنده سیما
پرویز پرستویی که شب گذشته پنجمین سیمرغ بلورین خود را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد در گفتگویی با عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در این باره اظهارنظر کرد. به گزارش میزان، برنامه تلویزیونی «زنده رود» صبح امروز -جمعه 23 بهمن ماه- مهمان عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان بود که حجم بیشتر ‌گفت‌وگو با وی مباحث سیاسی بود. اما در یک بخش پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون مهمان تلفنی این برنامه شد. او در سخنانی خطاب به عراقچی موضوع هسته‌ای کشور و به نتیجه رسیدن برجام را تبریک گفت و عراقچی هم خطاب به وی گفت: من دست شما و دست عباس در آژانس شیشه‌ای را می‌بوسم شما هنرمند محبوب بچه حزب الهی‌ها هستید. پرستویی هم در پاسخ عنوان داشت: من تا به حال 5 سیمرغ از دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر گرفته‌ام که 3 تای آنها به خاطر ایفای نقش بچه‌های جبهه و جنگ و حزب‌الهی‌ها بوده است. اگر من این سیمرغ‌ها را گرفتم به خاطر حضور شما رزمندگان است و خوشحالم ستون‌های این کشور را کسانی می چرخانند که خاک جبهه را خورده‌اند. عراقچی هم گفت: سیمرغ های حقیقی را شهدا گرفته‌اند و خون خود را اهدا کردند، امیدوارم خداوند از همه ما راضی باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181717
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما