شنبه 24 بهمن 1394 - 0:16

اصلاح طلبان منتظر تصمیم این دو مرد محبوب بویراحمد

در وصف سیدباقر موسوی نوشتن و گفت از سوابق سیاسی وی تکرار مکررات است اما مردی که در کنار وی این جریان را مدیریت کرد، قطعا کسی جز خداداد غریب پور نیست.

گروه سیاسی – در بویراحمد و دنا همچنان داغ ترین بحث انتخاباتی، موضوع انتخاب گزینه اصلاح طلبان از سوی مجمع است.

به گزارش «بویر نیوز»، جلسه ای که قبل از زمان مورد انتظار اصلاح طلبان برگزار شد، باعث شد همه از جمله اعضای مجمع یکه بخورند و اینکه چرا و چه کسانی اینقدر عجله داشتند که قبل از اعلام وضعیت قطعی صلاحیت سیدباقر موسوی، نام فرد دیگری برای رهبری جریان اصلاحات برگزیده شود، سوالی بود که خیلی زود به پاسخ رسید.

لحظاتی بعد از اعلام خبر انتخاب گزینه اصلاح طلبان، سیل بیانیه ها و واکنش ها در سایت های خبری راه افتاد و در گام بعدی موج استعفاها در مخالفت با این قضیه عوامل این تصمیم عجولانه و مهندسی شده را کیش و مات کرد.

کار به همین جا ختم نشد و افشاگری ها از جلسه خصوصی و ماجرای فردی که از تهران تماس می گرفت و دستور می داد تا زودتر از آنکه وضعیت سیدباقر موسوی مشخص شود، نام بهرامی را عنوان کنند تا اصلاحات در عمل انجام شده قرار بگیرد.

ImageHandler111

معمولا وقتی در چنین شرایطی نام فردی به عنوان کاندیدای جریان اصلاحات یا مورد حمایت این طیف سیاسی مطرح می شود، فضایی ایجاد می شود که وی را یکی از شانس های نخست پیروزی در انتخابات یاد کنند اما این اتفاق نه تنها برای بهرامی نیفتاد بلکه بلعکس هم شد و باعث شد تا طرفداران واقعی موسوی اثبات کنند بیش از آنکه اصلاحاتی باشند، “سید باقر”ی هستند و این تصمیم را نپذیرفتند و بشدت نیز علیه آن موضع گرفتند.

شرایط بدین خاطر برای بهرامی نامطلوب شد که وی سابقه اصلاح طلبانه اش مورد تردید بسیاری است و کمتر کسی وی را اصلاح طلب می داند و از همین رو با انتخاب زودهنگام و شائبه دار وی، عملا جو بدبینی علیه بهرامی و انتخاب کنندگان وی ایجاد شد.

مجمع اصلاح طلبان بخاطر جو قومیتی خود مورد انتقاد است که انتخاب این مجمع نیز بی تاثیر از این نگاه نبود اما در هر صورت کمتر اهل سیاست هست که نداند، اصلاحات حداقل در بویراحمد تمام و کمال مدیون سیدباقر موسوی جهان آباد و خداداد غریب پور است و اینکه افرادی با سواستفاده از جایگاه و نام این افراد سعی در رسیدن به مقاصد خود هستند قطعا بر مردم و خواص پوشیده نخواهد بود.

در وصف سیدباقر موسوی نوشتن و گفت از سوابق سیاسی وی تکرار مکررات است اما مردی که در کنار وی این جریان را مدیریت کرد، قطعا کسی جز خداداد غریب پور نیست.

غریب پور چه در دوران مسئولیتش در فرمانداری بویراحمد و چه سال های بعد از آن و دور از خانه، هرگز اصلاحات بویراحمد و سیدباقر را رها نکرد و به به روشهای مختلف با حفظ و ضبط نیروهای این جریان اقدامات شایانی انجام داده است. در ایام ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس نیز وی علیرغم فشارها و درخواست های مکرر به احترام سیدباقر پا پیش نگذاشت و همواره بر حمایت از سیدباقر موسوی تاکید کرد.

با این تفاسیر اصلاحات بویراحمد اگر درست مدیریت و هدایت نشود و به سرانجام درستی نرسد قطعا به سرنوشت تلخ اصلاحات در کهگیلویه دچار می شود و میدان در اختیار رقیب قرار می گیرد.

باید تا 27 بهمن منتظر ماند و در صورت عدم تائیدصلاحیت سیدباقر از وی و غریب پور مسیر اصلاح طلبی را پرسید کما اینکه تاکنون نیز خبرنگاران نیز هر چه در این باره از آنها سوال کرده اند به دو موضوع انتظار تا 27 بهمن و وحدت و تصمیم گیری پس از آن بسنده کرده اند.

فضای فعلی که انشقاق در میان اصلاح طلبان بویراحمد و دنا ایجاد شده است مستلزم پادرمیانی بزرگان سیاس اصلاح طلب است و اگر هیئت رئیسه مجمع اصلاح طلبان استان با همکاری موسوی و غریب پور راه چاره ای نجویند، بزودی از اصلاح طلبی در این شهرستان نیز جز خاطره ای بر جای نمی ماند و بنظر می رسد بهترین راهکار نیز همان صبوری و سپس همفکری و تصمیم گیری مجدد و شفاف است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181691
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاحات گفت:

    رضا عسکری آبروی اصلاحات رو برد

  2. سلام گفت:

    مجمع  مردمی اصلاحات  بویراحمد ودنا  تشویلدخواهد شد.بهرامی هم قربانی رزورگویی و دلبازی سید رضا شد . این گره باز نخوابد شد.ب…..  جمع بشو نیست .اتفاقی که باید نمی افتاد افتاد. عبور از سید رضا عسکری  مدتهاست  مطرح بود. اینها افراطی هستند. خودشان گور خودشان را کندند. من به غیرت سهیلا  نیک اقبال  و محبوبه  آذر گشسب  غبطه  میخورم. زنده باد باقر موسوی 

  3. هواداران دکترنیکبخت گفت:

    اگرقرارباشدبه راننده هدایت خواه رای بدن پس چرابه کدخدای اورای ندهیم 

  4. هوا دار موسوی گفت:

    درود بر موسوی ودرود بر غریب پور ودرود بر زارعی

  5. رضا گفت:

    درودبرسيدباقروغريب پورودكتربهرامي فرزندخلف اصلاحات

  6. رضا گفت:

    درودبربهرامي كبير

  7. غضنفر گفت:

    خدا وکیلی زارعی وچنش قسم 

  8. رضا گفت:

    درود بر دکتر بهرامی

  9. اصلاحطلب بویراحمد گفت:

    رضاعسکری اصلا نماینده مانیست.کی درجلسه بوده که فرد خاصی را انتخاب کردن.

  10. اصلاحات گفت:

    رضا عسكري آبروي سيد عزيز و بزرگ ما رو فروخت،ما بهرامي را به عنوان اصلاحات قبول نداريم كسي كه هشت سال با هدايتخواه قدم برداشته و راننده هدايتخواه در زمان انتخابات هفتم مجلس بوده حالا ميگه اصلاحات هستم………. خيلي مسخره…..

  11. ناشناس گفت:

    درود بر دكتر بهرامي اصلاح طلب

  12. دنای سرافراز گفت:

    من طرفدار موسوی بودم ولی الان به حاج زارعی رای میدم در ضمن عسکری و توفیقی چکاره هستند که برای مردم تصمیم میگیرند وسلام بعد از موسوی فقط زارعی زارعی

  13. ناشناس گفت:

    هرکسی که مورد حمایت حزب اصلاحات باشه بهش رای میدیم

  14. ناشناس گفت:

    متفاقا اقای سید رضا بهترین تصمیم را گرفت اقای دکتر بهرامی بارها اعلام کرده با سید باقر هماهنگ است و ایشون بهترین گزینه اصلاحات هست عملگرا دید بار مردمی و دارای بایگاه در تهران و رییس ستاد دکتد عارف د انتخاب شده شورای شهر اصلاحات در ضمن ایشان 83 رای اورد

  15. دوست گفت:

    درود بر سید باقر درود بر محمد پور درود بر غریب پور

  16. ناشناس گفت:

    درود بر بهرامی

  17. اصلاحات گفت:

    بهرامی که همیشه پای ممبر هدایت خواه بود بهتر نیست به همون آقای فرهنگی رای بدین تا به نوچش

  18. سینا گفت:

    مجمع اصلاحات تهران ک تصمیم نهایی رو میگرن سید باقر موسوی،دکتر وکیلی،مهندس علیزاده،مهندس غریب پور هستن.وامثال رضا عسکری هیچوقت نظر شخصی خودشو ب عنوان تصمیم نهایی اصلاحات مطرح نکنه.

  19. سینا گفت:

    مجمع اصلاحات بویراحمد سید باقر موسوی،علیزادع،غریب پور ووکیلی هستن.وامثال سیدرضا در حد ی سخنگویی اصلاحات هم زیادشه

  20. سعید گفت:

    با این انتخاب کاملا اشتباه رضا عسکری و رضا توفیق نشان دادند که در بین اصلاح طلبان هیچ جایگاهی ندارند و هر چند هم تاکنون جایگاه اجتماعی مناسبی نداشتند اما همان مقدار کم هم از بین رفت و اگر ضربه ای به پیکره اصلاحات وارد شد باید این دو برای همیشه محکوم به این حرکت باشند.

  21. جمشید گفت:

    واقعا متاسفم بخاطر مسائل پیش اومده،واقعا اینایی که معترض هستند نسبت به انتخاب بهرامی چه گزینه دیگری دارند؟؟؟؟ آقای مطهری اصولگرا هم در لیست اصلاح طلبان قرار دارد آیا اعلام رسمی و تعهد یک فرد نسبت به اصلاح طلبان کافی نیست 

  22. فرنوش گفت:

    بهرامی هیچگاه اصلاح طلب نبوده و نخواهد بود اینکه بخاد به هر بهانه و زرو تزویری خودش رو به اصلاحات نزدیک کند روزومه قبلش رو برا هیچکس قابل پوشیدن نیست ..جناب تهران نشینی که با تعدادی از دوستان شهرستانی و چند نفر از اقوام نزدیک آقای بهرامی نشسته و از طرف جریان اصلاح طلب قول و قرار گذاشتند فقط برا خود و خانوادشون میتونن تصمیم بگیرند .خط قرمز ما سید باقر موسوی بوده شک نکن این کار دوستان نه تنها رایی به ارای بهرامی اضافه نشد بلکه برا همیشه از صحنه حذف خواهد شد .من به عنوان یک اصلاح طلب حامی سید باقر موسوی با سیصد رای همین جا حمایت خود را از حاج زارعی اعلام میکنم …

  23. ...یاسوجی گفت:

    به نظر من با عدم وجود اصلاح طلب مقتدر در این دوره درذصرورت عدم تایبد سید اصلاح طلبان باید به فم گزینه مقتدری در مقابل طیف اصول گرا باشند به رییس جمهور در مقابل ضرر و ضرر بیشتر گزینه ضرر را انتخاب کنیم تا دوباره شاهد مجلس تندرو نباشیم…به نظر من در این دوره اصلاح طلبان اگر از گزینه زارعی که مستقل هست حمایت کنند بهترین انتخاب رو داشتند

  24. لوداب گفت:

    مابعدازسیدزارع رای میدیم

  25. بویراحمد گفت:

    برای شادی روح مغفور تازه گذشته جناب اصلاحات رحم ا… من یقر…….

دیدگاه شما