جمعه 23 بهمن 1394 - 21:19

افشاگری یکی از اعضای حاضر در نشست مجمع اصلاح طلبان برای نامزد نهایی بویراحمد

این وسط “باقر موسوی که شده بود “پیراهن عثمان” جایی نداشت، تنها شده بود یک بند میثاق نامه آنهم تنها به این امید که تایید نمیشود”

به گزارش بویرنیوز، یکی از اعضای نشست مجمع اصلاح طلبان (که نخواست داشت نامش فاش شود)  که طی نشستی بهرامی را به عنوان گزینه این جریان در بویراحمد در مشخص کرده بودند طی یادداشتی نوشت:

درحالی که سید رضا عسکری در جلسه ای که” دو شب قبل از نشست عجولانه منجر به تصمیم گیری” برگزار شد ودرحالی که یکی دو نفر از اعضای مجمع خواستار رای گیری برای تعیین ومعرفی کاندیدا بودند” دقیقا بعد از یک تماس تلفنی ” چنین گفت: چه عجله ای داریم کاندیدا را الان معرفی کنیم؟ همین الان از تهران بمن زنگ زدند که عجله نکنید در کل کشور حتی یک شهرستان هم کاندیدا اصلاح طلبان را معرفی نکرده اند! آقایان ما باید صبر کنیم تا  سید باقر تعیین تکلیف شود.

سخنان سید  که به پایان رسید دستور کار رفت به سمت برگزاری یک نظرسنجی تا مشخص شود کدام کاندیدا رای آوری بیشتری دارد واینکه چند نفر از دوستان میثاق نامه را استانی تر کنند وبیاورند در مجمع به رای بگذارند.

جلسه در ساعت ۱۱ شب به پایان رسید وهمه به امید خبر خوش بازگشت سید باقر منتظر شدیم.ناگهان در اقدامی عجیب پیامهایی منتشر شد مبنی براینکه فردا جلسه ای در منزل فلام شخص برگزار میشود و دیگری ادعا میکرد خیر جلسه در منزل بنده است.این جنگ روانی برای انحراف افکار اعضاء برای دور شدن از موضوع مهم واساسی انتظار برای تعیین تکلیف سید باقر موسوی بود. دقیقا تا لحظه برگزاری جلسه کسی نمیدانست جلسه کجا برگزار میشود با هر دردسری بود مکان جلسه را یافتند.

فضای جلسه خشن ورعب آور بود.برخی طوری صحبت میکردند انگار ایلات وطوایف بویراحمد ودنا توی خیابان منتظر اعلام نظر مجمع هستند. چند نفری اعتراض کردند که باید “اصلاحات میثاق نامه”  را بررسی کنیم بازهم با وتوی ” هیئت مدیره جلسه” روبرو شد.

دستور کار مشخص بود تعیین مصادیق کاندیداها. صدای اعتراض برخی که میخواستند یکی دو روز صبر شود بجایی نرسید.

دستور از تهران صادر شده بود اما دستوری که کسی ازآن حرفی نمیزد. ولی معلوم بود دارند عجله می کنند.دستوری که البته صادرکننده آن انگار حرفش بیشتر خریدار داشت ودستور” صبر کنید قبلی”  را لغو میکرد.

دوتا از کاندیداها نظراتشان را گفتند ولی احساس میشد دارند برای بقیه صحبت میکنند جون رئیس جلسه بعد از رفتن آنها دستور بالاتر را دوباره قرائت کرد: فقط بهرامی با تمامی معیارهای اصلاح طلبان هماهنگ است.درحالی که عنایت محمد پور هم میتوانست باشد، اصلا خانم زینب هاشمی خودش یک میثاق نامه بود برای اصلاح طلبان حالا غلام محمد زارعی بازهم قابل بررسی بود.از این سه بگذریم این وسط “باقر موسوی که شده بود “پیراهن عثمان” جایی نداشت، تنها شده بود یک بند میثاق نامه آنهم تنها به این امید که تایید نمیشود”اگر کاندیدای اصلی اصلاح طلبان تایید شود من کنار میروم” دقیقا سیبل را نشان دادند. همه چیز آماده یک نمایش اصلاح طلبی شده بود :سید باقر را رد کنید تا خیال همه  راحت شود.

اصلاح طلبان عجله کردند چون یک نفر ازشان خواسته بود .عجله کردند باور کنید شتابزده تصمیم گرفتند حتی اگر خوب انتخاب کرده باشند. مگر تا ۲۸ بهمن چندروزمانده است؟

هزاران زن ومرد اصلاح طلب بدون امضای میثاق نامه وفقط بخاطر عشقی که به سید باقر دارند تا ۲۸ بهمن صبر میکنند. سید باقر موسوی جهان آباد کسی نیست که کسی بتواند حتی از روی نعش سیاسی اش رد شود. او همیشه تاریخ مرد است چون نه اهل معامله است ونه اهل دغلبازی های سیاسی.مردی است برای همیشه بویراحمد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181686
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاح طلب گفت:

    جناب سیدرضا عسکری 
    خواهشا از دبیری شورای اصلاحات استان انصراف بدید تا شخصی با قدرت برنامه ریزی بالا و پرستیژ عالی دبیری شورا را برعهده بگیرد. خسته شدیم از بس ١۶ سال اصلاحات از معامله گری های حضرتعالی پیروی کردند

  2. اصلاحات گفت:

    این دغل بازیها کار اون غلام پناه است کسی که پیش خودش فکر می کند کسی است گاهی زمینه فراهم بشه…………

  3. اصلاحطلب گفت:

    آقای رضا عسکری شرافت رو هم زیر سوال بردی کاش به ی حداقل های اخلاقی پایبند می بودی. مطمئن باش دست از سرت بر نمی داریم

  4. کاکان گفت:

    فقط عنایت محمد پور

  5. فرشاد گفت:

    پناه دیگه چه عددی تصمیم گرفت کسی قبولشان ندارد عشق فقط سید باقر موسوی

  6. تامرادی گفت:

    فقط عنایت محمدپور اصلاح طلب  واقعی در بین کاندیداهایی موجود است& آقایان فامیل بازی دراوردن$ مگه حزب جای دختر خاله و پسرخاله بازی است؟

  7. طرفدار موسوی گفت:

    فاتحه اصلاح طلبان را خوندین با این معامله ننگینتان
    چند روز صبر میکردین واقعا هدفتون مشخص بود خجالت بکشید

  8. من تکیتم گفت:

    ایشون اگه میتونست کسی روجذب کنه که دامادشو که باهزار پارتی و قهر وگریه گذاشته فرماندار دنا یکی بپرسه توی عمرش یکبار به اصلاح طلبا رای داده 

  9. ناشناس گفت:

    اصلاح طلبم سیدرضاعسکری را.دورادورمیشناختم فقط الان یک حرف باهاش دارم بنده خداشمابااین برنامه ریزی واهداف ونیاتت اصلاح طلبی رودربویراحمدزمین گیرکردی برای همیشه .بااین کارات فقط دل گروه تندروپایداری روشادکردی دست مریزاد

  10. محمد گفت:

    تصمیم اشتباه بوده سید و دوستانش پشیمان خواهند شد 

  11. دانشجوی روزهای سخت گفت:

    از همون اول تشکیل احزاب در یاسوج معلوم بود کسانی که حتی در 10 سال اخیر برای یک بار هم کوچکترین موضع گیری اصلاح طلبانه که هیچ حتی حرف سیاسی هم نزدن اومدن و با برنامه از قبل طراحی شده شورا مرکزی هارو در دست گرفتن.پیمانکارهای معامله گر قدیم حالا سیاسی شدن.باید فاتحه اصلاح طلبی رو خوند.مطمئن باشید مردم فقط شاید به نظر سید باقر به سمت کس خاصی رو برگردانند.پس خواهشا کاری نکنید که اصولگرایان فردا بگویند حرفتان خریدار ندارد.

  12. دنای استوار گفت:

    بعد از سید باقر همه مردم خودشون بطور خاص تصمیم میگیرن و هیشکی این مجمع قومی رو قبول ندارن.
    بعد از سید باقر فقط حاج زارع…

  13. ابوطالب گفت:

    بویراحمد و دنا تنها سید باقر موسوی را کاندیدای اصلاح طلب می دانند . حالا اگه جریان اصولگرا در این شهرستان ها توسط مردم پذیرفته میشد بهرامی ، هدایت خواه رو از صحنه بیرون می کرد . دغل باز

  14. من گفت:

    اقای عسکری شما اعتماد مردم استان رابه اصلاحات ننگین کردی.برو سوپر مارکت باز کن .ک مردونگی معامله نیست 

  15. پیام بهتری گفت:

    دو سال هست کامنت میزارم ببینم این بار بویر نیوز تایید میکنه
    از صفحه هم اسکرین شات میگیرم و به اشتراک میزارم!!
    گیرااا حرفهای شما درست!
    شماهایی که تا دیروز که میگفتین باید برای بعد از شنیدن
    اسم سید ها رضا توفیق و عسکری باید صلوات فرستاد
    حالا که از زارع حمایت نکردن شدن شمر؟!
    لطفا خودتان رو به اصلاحات نچسبانید
    رضاتوفیق و عسکری حدی بزرگ هستن
    که با این مقالات فقط عقده گشایی میکنید
    خوب که بهرامی پذیرفتع 27بهمن سید تابید بشه بازم بره کنار….

  16. رضا گفت:

    لعنت به کسانی که برای منفع شخصی اعتبار اصلاحات را زیر سوال میبرد .ما همه منتظر سید هستیم و در صورت عدم تایید. سید تصمیم میگیرد از کی حمایت کنیم نه یه معامله گر

  17. طاها گفت:

    اقایان پناه وعسکری پیش خودتون چه فکر کردید ما به عشق سید درگروهی شما عضوش هستید موندیم چرا نظرشخصی وفامیلیتون رو به گروه اصلاح طلبان تحمیل می کنید؟بس کنید دیکتاتوریهاتون رو

  18. استاد تمام گفت:

    اینا همش معامله پناه و بهرامی بود.واقعا ابروی اصلاحات رو بردند.می بایست اصلاح طلبان از این اقایون بخواهند خودشون استعفا بدهند.

  19. شهروند گفت:

    اقای عسکری اصلاحات استان را تاکنون به انحراف کشانده و از این به بعد در بین اصلاحطلبان واقعی جایگاهی ندارد! فراموش نکنید این جمع مجمع کار چاق کن هستند نه مجمع اصلاحطلبان واقعی!!!!!!!!!! بدنه اصلاحطلبان مخالف تصمیمات لوی جرگه هستند!!!!!!!!!!!!!!

  20. فرزند اریوبرزن گفت:

    اقای رضا عسکری جنابعالی کی باشی که به جای مردم تصمیم گرفتی مطمئن باش این حرکتت بی جواب نمی ماند

  21. بویراحمدی گفت:

    اگاهان سیاسی به خوبی میدانندچنین حرکاتی اصلاحتی که نیست فرصت طلبی است

  22. بدرالحاجي گفت:

    سالهاست كه به اصلاح طلبان راي دادم. به تفكر اصلاح طلبي نه به شخص! با رفتن سيدباقر، بين مانديداي باقي مونده، نظرم تفكر هيشكيشو نميگيره. حالا زارعي هم يه حرفي حداقل

  23. علی گفت:

    فقط دکتر بهرامی کاندیدای اصلاح طلب ، تا کور شود هر آنکه نتواند دید

  24. چنارستان گفت:

    دلت خشه بقران اصطلاحات با انتخاب بهرامی دیکه مرد…خودشون خراب کردن با ایت انتخاب…..الان فقط ککامی ککاتوم…
    در ضمن از سومانی که در 22بهمن با فکر روشنفکرشون حماسه افریند تشکر میکنم

  25. اصلاح طلب گفت:

    فقط دکتر بهرامی و بس

  26. اردشیری گفت:

    یا زهرا

دیدگاه شما