جمعه 23 بهمن 1394 - 22:27

حضور هر دوسر باخت هدايت خواه براي بويراحمد و دنا

محمد كيان راد

محمد كيان راد* –  با نزديك شدن به انتخابات حاميان برخي كانديدها با قلم به اصطلاح روشنفكري خود كه بر هيچ اصول و منطقي پايبند نيست، فضاي تهمت، افترا و بي اخلاقي را بنا نهاده اند و سعي در تشويش كردن اذهان عمومي از شرايط حال بويراحمد دارند. گاهأ ديده و شنيده مي شود بعضي از کاندیدهای انتخاباتی سعی دارند با سیاه نمایی از وضعیت فعلی بویراحمد و دنا خود را منجی شرایط و وضعیت حال بدانند.

حامیان کاندیدای اصول گرای مطرح بویراحمد برای تخریب نماینده فعلی از عملکرد مثبت تاجگردون صحبت می کنند و زارعی را با ایشان مقایسه می کنند. آیا متوسل شدن به چنین حربه ای برای این طیف به معنای پا گذاشتن بر روی اصول و عقاید خود نیست  كه به يك نماينده اصلاح طلب براي تخريب نماينده اي ديگر متوسل مي شويد! چرا عملكرد ايشان را با عملكرد هشت ساله خود مقايسه نمي كنيد؟

حامیان دکتر هدایتخواه در طول این چند سال کمر همت را برای سیاه نمایی و تخریب نماینده فعلی بويراحمد بسته اند و هیچ گاه همانند مراد خود حاضر به پاسخگویی شبهات و سوالات بر جاي مانده از دوران هشت ساله پر زرق و برق خود نبوده اند. پاسخ نداده اند که در آن هشت سالی که مرادشان در مجلسی که همه از هم طیف هاي خود بوده و همراه و همگام با دولتی بوده اند که ثروتمندترین دولت بعد از انقلاب بوده است چه کاری برای زخم های پینه بسته مردم محروم و مظلوم بویراحمد کرده اند؟

پاسخ نداده اند که از سهم نفت اين استان که در استان های دیگر صرف ساخت بزرگراه، مترو، راه آهن و کارخانه می شود چه به ارمغان آوردند؟ همان زمانی که استان های دیگر بدنبال بودجه نفت برای تأسیس کارخانه بودند ولی مردم مارگون، لوداب، زیلایی، جلیل، بابکان و کاکان از نعمت گاز بی بهره بودند.

پاسخ نداده اند در دولتی که دکتر هدایتخواه حامی و یاورش بود و به قول حامیانش به اندازه ای در آن دولت صاحب نفوذ بود که حتی پیشنهاد وزارت نیز به وی دادند، چرا از این وزنه نفوذ، برای رهایی استان از بن بست و مشکلاتش استفاده نکرد.

پاسخ نداده اند که در آن هشت سالی که هر موقع اراده می کردند استاندار عوض می کردند و مدیران همه از خودشان بوده و همه یکدست و یک طیف بودند چرا مرحمی نبودند بر زخم های مردم محروم مارگون و لوداب. چرا آنها که چرتکه های خود را الان به حساب و کتاب آورده اند آن موقع برای حساب شخصی از خزانه استفاده می کردند؟

شرم آور است كه از حاج زارعی انتقاد می کنید که چرا برای اشتغال جوانان بویراحمد کارخانه ای نساخته!!!! چرا نمی پرسید در دوران دولت ثروتمند و نماینده سابق کدام کارخانه افتتاح گردید؟

چرا پاسخگوي تعطيلي شهرك هاي صنعتي و کارگاه های تولیدی كه به دليل سیاست های نابخردانه شما و مدیرانتان بود نمي باشيد؟

راستی شماها دیگر از فضای سیاسی صحبت نکنید! همان فضایی که هشت سال عرصه را بر نخبگان تنگ و تلخ کرد و هیچ کس جز خودتان زبان سخن نداشتيد. همان فضايي كه روحيه يأس و بي انگيزگي را بر مردم القا مي نمود. مردم بويراحمد و حاميان دكتر هدايتخوا بدانند با قبولي وي در انتخابات امسال ، بويراحمد وارد يك بن بست تاريخي خواهد شد كه هيچ يك از موانع توسعه را بر نخواهد چيد. چرا كه ايشان نه تنها به خاطر تقابل و تعارض با دولت قصد ورود به مجلس را دارند، ليكن از سوي ديگر به خاطر عدم همراهي و همكاري با دولت باعث مي شود كه دولت هيچ نگاهي براي كمك و توسعه اين شهرستان نداشته باشد. پس انتخاب ايشان يك سياست هر دو سر باخت مي باشد.

بي انصافي و دور از اخلاق سياسي است كه حاج زارعي نماينده محبوب و مردمي را كه يك تنه بار همه كم كاري ها و ندانم كاري هاي دوران شما را به دوش مي كشد تا گره از مشكلات مردم باز كند و فضاي يأس را به فضاي بانشاط و اميدبخش تبديل كرده را مورد تخريب و تهمت قرار مي دهيد. شما با اصول خود، كه اصولي پر از ريا و تظاهر است به جاي تخريب، به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر همدلي و همزباني گوش فرا دهيد و به اين نماينده با اخلاق و زحمتكش و منتخب مردم، جهت توسعه و آباداني اين ديار كمك كنيد.

ديگر بس است، مردم چهره واقعي شما را شناخته اند. همان چهره هايي كه طاقت دوري از پست و منصب ها را ندارد و بدنبال بازپس گيري جايگاه هايي هستين كه از تنفر مردم در انتخابات گذشته از دست داده ايد و حالا با فريب كاري و عوام فريبي قصد بازگشت را داريد. بر همگان آشكار شد كه مديران سابق شماها، با خودكار هاي آبي و قرمز خود فقط براي طيف خود راه گشا بوديد و بس. مردم شماها را همان مريداني مي دانند كه جز چشم بسته راه رفتن پشت سر مراد خود، به هيچ كس و هيچ چيز فكر نمي كنيد، آن هم با چاشني افراط.

چرا كه مردم انتظار دارند كسي وارد مجلس شود كه همراه دولت باشد نه كسي كه در مشت، پشت يا رو در وري دولت قرار گرفته ، فضا را متشنج كرده و باعث بي ثباتي و عدم توسعه شود. آنها نماينده اي مي خواهند كه صداي رساي مردم باشد نه كسي كه خود را پاسخگوي هيچ كس و هيچ چيز نمي داند. كسي را مي خواهند كه فرياد رس محرومان باشد نه كسي كه بازي مراد ومريدي راه بيندازد. كسي را نمي خواهند كه دنبال جايگاه متزلزل شده طيف خود مي باشد. مردم در اسفند ماه با « نه »  ديگري كار شماها را يكسره خواهند كرد و پايه هاي سست افراط را در شهرستان هاي بويراحمد و دنا برخواهند چيد.

* دانشجوي دكتري حقوق

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181629
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    آفرین بر شما که خوب نوشتید

  2. محمدي گفت:

    عالي بود

  3. اعتدال گفت:

    متنی در خور خواندن و درک کردن بود.

  4. دولت اباد گفت:

    گروه اصولگرا تو دوران زارعی خیلی سعی کردن ابروی از دست رفته رو بدست بیارن ولی با کدوم پشتیبان اخ وبخت بویراحمد مث کوگ سرشونه کردنه زر برف

  5. امین گفت:

    شدت مغرضانه بودن این نوشته باعث میشه ادم حتی رغبتی نسبت به نقد اون نداشته باشه

  6. اصلاحات گفت:

    درست فرمودی جوون پدر ومادرت خیرت را ببیند

  7. جلیل گفت:

    اول باقر موسوی درصورت ردصلاحیت فقط حاج زارع

  8. بويراحمد گفت:

    احسنت،يا زهرا

  9. طرفدار دکتر نیکبخت گفت:

    خداییش من نه طرفدار حاج زارع هستم و نه هدایتخواه ولی همون راه آهن کار هدایتخواه بود و هم راه زیبایی که آقای زارع روش مانور میدن.فیلم اسنادش هم در کانال های مجازی دست به دست میگرده.آقای زارع کلا 20 دقیقه تو مجلس صحبت کردن.

  10. وحید گفت:

    دست خوش..بنازم دست و قلمت را….

  11. امیر گفت:

    درود بر شما که واقعیات را گفتید.

  12. منصوراباد دشتروم گفت:

    درود بر باقر سلام بر امير كبير

  13. حسین گفت:

    افرین و احسنت چه زیبا گفتید اما ای کاش گوش شنوایی بود 
    اما امیدوارم در 7 اسفند حوری شکست بخوره که هیچ گاه حاظر به ثبت نام برای نمایندگی نباشه چه بسا که مگه براش فرقی هم میکنه 

  14. بویراحمد گفت:

    شما که دکترای حقوق داریت،اصلا پای بند به هیچ اصولی نبودی توی بیانت،فقط خاستی از زارعی حمایت کنی،فقط روشنفکر،یا مهدی

  15. نصراله -ر گفت:

    خدا قوت دکترجان ! 
    بقدری دلنشین ، بحق و گزیده سخن گفته ای که زبان از ستایشت قاصر است . الحق و الانصاف که باید به داشتن چنین فرزندان با تدبیر و فرزانه ای به خود بالید .زنده و پاینده باشی

  16. بویراحمد گفت:

    درود   دورووووووووووووووود

  17. ناشناس گفت:

    شمافقط کارتون تخریب دکتراست امامردم خودشان آگاه هستندوبه مغرضان خواهندفهماند تخریب کارسازنیست.یارب العالمین

  18. امیر گفت:

    ای کاش مردم جبهه پایداری  رو میشناختن و میدونستن که هدایت خواه نماینده این جبهه است!! هدایت خواه یک آدم با فکری کاملا منجمده که بسیار سطحی نگره! از اون تیپ آدما که اشتباهات خودشونو قبول نمیکنن! نماینده دولت سابق بوده و الانم نماینده مردم بویراحمد نمیشه بلکه در صورت قبولی نماینده طیف پایداریه همون طیفی که خون امامو تو شیشه کرده بودن و حالا شدن صاحب منصبان !!!!

  19. سی سخت گفت:

    درود برنویسنده حقیقت راگفتی  درود بربویرنیوز رسانه خوب استان  

  20. معلم بازنشسته گفت:

    به کوری چشم همه دشمنان قسم خورده دکتر با رای اکثریت قبوله

  21. ناشناس گفت:

    واقعا متاسفم که شما استاد سخن رو با کسی که به کلاس سخنرانی رفته و بازم نتونست تو مجلس بیشتر از 20 دقیقه صحبت کنه مقایسه میکنید….

  22. احسان گفت:

    چاکرم خوب گفتی

  23. ناشناس گفت:

    فقط هدایت خواه

  24. طرفدار هدایت گفت:

    برادر عزیز جناب دکتر باید دیگه نمی آمد چرا که دیگه حنا رنگ نداره و فقط طیف خاصی را حمایت کرد و فقطگپ زدن عمل هم نمیاره  من پشیمان شدم و برگشتم

  25. بلوط گفت:

    استاد افراط

  26. تامرادی گفت:

    فقط روشنفکر  

دیدگاه شما