جمعه 23 بهمن 1394 - 3:44

توصیه های انتخاباتی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مردم کهگیلویه بزرگ

 رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اینکه بحث قبیله‌گرایی در انتخابات پیش نیاید، ما از همین تریبون مردم کهگیلویه بزرگ* را به ائتلاف دعوت می‌کنیم.
خبرگزاری فارس: دعوت مردم کهگیلویه بزرگ به ائتلاف در انتخابات

 به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام صفدر پناهی، ظهر امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان 22 بهمن با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماهیتی دارد که از روز آغاز تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) باید حفظ شود، اظهار کرد: زمانی انقلاب اسلامی توسط امام(ره) شروع شد که دنیا به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام راحل با فرهنگ ناب اسلامی، ملتی را ایجاد کرد که هم با قطب غرب و هم شرق مخالفت داشت، عنوان کرد: انقلاب ما دارای چنان فرهنگ پیشرفته‌ای بود که با روحیه استکبارستیزی به دنیا صادر شد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر روحیه استکبارستیزی، ابراز کرد: انقلاب ما هرچه مسن‌تر می‌شود، باید انقلابی‌تر شود.

حجت‌الاسلام پناهی با متذکر شدن این مطلب که روحیه انقلابی فقط به شعار دادن نیست، خاطر نشان کرد: روحیه انقلابی فقط اعتراض کردن نیست بلکه در همه عرصه‌های فرهنگ، اجتماع و اقتصاد باید روحیه انقلابی وجود داشته باشد.

وی افزود: ما در بُعد مسائل سیاسی بر طاغوتی مانند پیروزی حضرت موسی بر فرعون پیروز شدیم ولی در مسائل اداری با مشکل مواجه هستیم و نتوانستیم انقلاب کنیم.

پناهی با بیان اینکه در همه دولت‌ها این مشکل وجود دارد، ابراز کرد: در دولت سازندگی، دولت اصلاحات و اصولگرا که توسط مردم انتخاب شدند، مشکل وجود داشت بنابراین مشکل را نباید در راس دولت‌ها ببینیم چرا که دولت متعلق به مردم است.

وی، ادامه داد: در همه دولت‌ها اختلاس می‌شود و اگر ما در سیستم اداری انقلاب می‌کردیم، امروز این وضعیت را نداشتیم که نوک پیکان متوجه دولت‌ها باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد، قدرت سیاسی ایران را نتیجه وحدت حاکم در کشور دانست و عنوان داشت: یادمان باشد هر دولتی که روی کار باشد، دولت نظام اسلامی است و باید وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم چرا که اگر این وحدت خدشه‌دار شود، عزت و احترام دولت‌هاست که خدشه‌دار می‌شود.

پناهی در بخش بعدی از سخنان خود به انتخابات اشاره داشت و با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، ابراز خرسندی کرد که در سطح کهگیلویه و بویراحمد همیشه حضور حداکثری وجود داشته است.

وی با بیان اینکه حضور باید توأم با آرامش، عقلانیت و ذکاوت سیاسی باشد، خاطر نشان کرد: برای اینکه بحث قبیله‌گرایی در انتخابات پیش نیاید، از همین تریبون، مردم کهگیلویه بزرگ را به ائتلاف دعوت می‌کنم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نتیجه این ائتلاف‌ها این است که مردم دچار تشویش و تردید نشده و راحت‌تر انتخاب می‌کنند و فضای رقابت‌ها به فضای فکری تبدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام پناهی با اشاره به اینکه فکر و اندیشه، جامعه را پایدار می‌کند، تصریح کرد: با فکر و اندیشه، نیروهایی بالا می‌آیند که در سطح مجلس هستند، و نیروی غیرآشنا نمی‌تواند در این فضا با ترفندهای سیاسی بالا بیاید.

———————

* توضیح بویر نیوز: مدتی است برخی از مخاطبان علت استفاده از کلمه کهگیلویه بزرگ را جویا می شوند که در این باره لازم به توضیح است منظور از کهگیلویه بزرگ چهار شهرستان (کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده) هستند که در یک منطقه جغرافیایی استان قرار دارند و یک حوزه انتخاباتی مجلس شورای اسلامی نیز محسوب می شوند که بر همین اساس در جلسات شورای اداری و رسانه ها برای اختصار از آن با این کلمه یاد می شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما