جمعه 23 بهمن 1394 - 3:35

واکنش تند فولادی وندا به تیراندازی به مصیب افتخاری

به گزارش خبرآوران، علی فولادی‌وندا دیشب در همایش طوایف عربلو و بندلی که در محل کوچه ۱۶ شمالی کارکنان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم با انتخاب مردم عزیر گچساران و باشت بتوانم افتخار خدمتگزاری آنها را کسب کنم.

وی در ادامه با اشاره به برخی مسائل حاشیه‌ای در گچساران افزود:  من نیز هشدار می‌دهم شهر ما به آرامش و امنیت نیاز دارد، احدی حق تهدید کسی را ندارد مگر ما داروغه شهر می‌خواهیم، تهدید کردن یک استاد دانشگاه چه معنایی دارد.

این کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران گفت: چه معنایی دارد حمله به   استاد جوانی که بین جوانان دانشگاهی دارای اعتبار و علاقه بوده مگر قرار است یک نفر کاندیدا یا حاکم شود کور خوانده‌اند چنین چیزی نیست.

فولادی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی عددی نیست کسی که بتواند حاکم مطلق بر مردم باشد، حاکمیت فقط از ان رهبری بود که همه باید مطیع محض و بدون چرا و چرای ایشان باشند بقیه همه جزیی از مردم هستند و نوکر مردم هستند و به نوکری مردم هم باید افنخار کنند.

وی از مسئولان امنیتی و انتظامی گچساران خواست تا روزهای باقی مانده انتخابات را مدیریت کنند تا مردم با شور و نشاط در پای صندوق رأی بروند.

فولادی خاطرنشان کرد: ما باید در عین رقبابت داشتن رفیق هم باشیم و به همیدگر اخترام بگذاریم؛ توهین توهین می‌آورد من تاکنون لب بسته‌ام و صحبتی نکرده‌ام و تلاشم بر این است صبر پیشه کنم و صحبت نکنم ولی اگر قرار حرف بزنم حرف‌های زیادی دارم.

این کاندیدای دور دهم مجلس شورای اسلانی بیان کرد: امیدواریم انتخاباتی که ملی مذهبی و سیاسی است همه در ان دست به دست همه داده که اول مشارکت عمومی را بالا ببرین چیزی که نیت اصلی نظام است، بعد نامزد مورد علاقه خود را با هر سلیقه‌ای و از هر قومی بتاشد انتخاب کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181547
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باقر جان گفت:

    بابا این که حداقل بیستا غلط املایی و حروفی داره 

دیدگاه شما