جمعه 23 بهمن 1394 - 1:54

نیکبخت: توسعه بویراحمد با کار جهادی میسر است + عکس

محمدرضا نیکبخت عصر امروز با جمعی از ورزشکاران یاسوج دیدار کرد.

محمدرضا نیکبخت در این دیدار با اشاره به اینکه انتخابات مجلس در مقطع کنونی از حساسیت ویزه برخوردار است عنوان کرد: حضور پرشور در انتخابات اصلی ترین موضوعی است که باید در نظر گرفته شود.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی وظیفه نمایندگی مجلس را بسایر حساس عنوان کرد و گفت: مجلس نیازمند افراد مختصص و کاربلد است و نباید با دامن زدن به مسائل پوچ قومی زمینه را برای حضور و نمود افراد توانمند محدود کنیم.

وی بیان کرد: شکوفایی ظرفیت های منطقه بویراحمد و دنا تنها در سایه کار و تلاش جهادی میسر خواهد شد و دامن زدن به مسائل قومی و قبیله ای عامل عقب گرد استان و این شهرستان شده و می شود.

وی عنوان کرد: عده ای تداوم حیات سیاسی خود را در  دامن زدن به این مسائل می دانند و به همین خاطر باید آحاد مختلف مردم سعی کنند نسبت به رایی که به افراد  میدهند حساسیت به خرج دهند و با تدبیر و دور اندیشی نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده مجلس علاوه بر آنکه باید تخصص ویژه برای ورود به مجلس داشته باشد باید برنامه محور و آینده نگر باشد و استفاده از خرد جمعی را مد نظر قرار دهد.

نیکبخت با بیان اینکه بخش زیادی از مشکلات و کمبودهای موجود در استان ریشه فرهنگی دارند، تصریح کرد: برای برون رفت از وضعیت کنونی و جبران عقب ماندگی ها  باید فرهنگ کار و تلاش و حرکت در مسیر تعالی فرهنگی در استان نهادینه شوند.

IMG_1665

IMG_1627

IMG_1635IMG_1662

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181499
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما