جمعه 23 بهمن 1394 - 3:46

واکنش عضو مجمع اصلاح طلبان به انتخاب گزینه اصلاح طلبان

خلیل پاراد

گروه سیاسی – مهندس خلیل پاراد از مدیران سید باقر موسوی و از اصلاح طلبان شناخته شده بویراحمد و دنا یادداشتی را در اختیار بویرنیوز قرار داده که در ادامه می آید:

متاسفانه در روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۱۱/۹۴ آنچه بعنوان گزینه نهایی تحت عنوان مجمع اصلاحات معرفی شد شایسته جریان اصلاح طلب نبود.

noid-52

گزینه ای که به عنوان خروجی انتخاب کردند بعنوان نظر بزرگان اصلاحات در شهرستان های بویراحمد و دنا نمی باشد ، زیرا اصلاح طلبان با عهدی که با سید باقر موسوی بسته اند وفادار خواهند ماند.
قرار بر این بود که تا روز ۲۷ بهمن ۹۴ هیچ گزینه ای جز سید باقر موسوی مطرح نگردد و هر گزینه ای که تا قبل از این تاریخ معرفی شود نه تنها بی احترامی به بزرگان اصلاحات و خرد جمعی است بلکه بزرگترین دهن کجی به مردم شریف بویراحمد و دنا خواهد بود.(نظر اینجانب در شورای مزبور بر همین منوال مطرح شد.)
دوستان عزیز اصلاح طلبی که در این جلسه عجولانه تاکید بر اعلام نامزد جهت کاندیداتوری اصلاح طلبان داشتند، اکنون باید شاهد انشقاق اصلاح طلبان در شهرستان های بویراحمد و دنا باشند که مغایرت با هدف نهایی اصلاح طلبان دارد. و عاقلان دانند که سود آن نصیب چه کسی خواهد شد.
لذا همان طور که در جلسه مطرح نمودم این تعداد از دوستان که به عنوان مجمع اصلاح طلبان دور هم جمع شده ایم نمی توانیم نظر نهایی و جامعه اصلاح طلبان باشیم.
که با توجه با اتفاقات که رخ داد و عکس العمل اکثریت قاطع اصلاح طلبان نظر جامعه و بزرگان اصلاح طلب اصیل، فارغ از گزینه معرفی شده از سوی مجمع است.
شایان ذکر است عده ای که بیان می کنند با تائید صلاحیت سید باقر موسوی از عرصه انتخابات به سود ایشان کنار گیری می کنند متوجه این امر باشند که ماندن یا کنار رفتن آنان هیچ تاثیری در نتیجه انتخاب ایشان ندارد. به این دلیل که نام و یاد و کلام موسوی در دل این مردم وفادار و بزرگ ریشه ای عمیق دارد که هیچ گاه از یاد ها فراموش نخواهد شد.
در پایان اینجانب بعنوان عضوی از مجمع اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد اعلام می دارم که گزینه معرفی شده از سوی مجمع را برنتابیده و همراه دیگر فعالین این عرصه اجازه نخواهیم داد عده ای اصلاحات را به نام خود مصادره کنند، زیرا اصلاح طلبان حقیقی کاندیدای نهایی و مورد نظر خود را بعد از ۲۷ بهمن ماه با خرد جمعی و مشورت با برزگان اصلاحات شهرستان بویراحمد و دنا اعلام خواهند کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181494
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسینی گفت:

    درودبرمهندس پاراد درودبرسیدباقرموسوی درودبراصلا ح طلبان واقعی اکثراصلاح طلبان همراه وهم عقیده شما هستند

  2. جوکار گفت:

    مهندس عزیز 90/اصلاح طلبان همراه وهم عقیده شما هستند

  3. علی گفت:

    ای خدا خلیل توهم

  4. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس پاراد گل گفتی گل گفتی بعد از27بهمن قطعا گزینه بهرامی نخواهد بود چون اصلاح طلب نبوده

  5. توتنده گفت:

    درود بر ککی جونیم پاراد /در ضمن بدانید رضا رضاهای معامله گر راه به جایی نخواهند برد ومردم فهیم بویراحمد ودنا در 7اسفند به این معامله گر ها تو دهنی محکمی خواهند زد رای مااول باقر اگه نیامد زارعی

  6. علي گفت:

    آبرواصلاحات بردي توديگه حرف نزن

دیدگاه شما