جمعه 23 بهمن 1394 - 22:26

فاتحه اصلاحات را باید خواند

دكتر هومان هاشمي

دكتر هومان هاشمي – من ها و منيت هاي بزرگ اصلاح طلبان و، وابستگان اين جبهه، باعث انتخاب اشتباهي شد كه آنها را به صورت قطعي به سوي شكست و انزوا خواهد كشاند.

خطابه اي كوتاه به همه اعضا و بزرگان مجامع اصلاح طلبي استان و خصوصا شهرستان هاي بويراحمد و دنا:

1.اصلاحات انديشه اي ناب براي توسعه و پيشرفت است كه تابع خرد جمعي ، پيروان و هواداران و دوست داران خود مي باشد. از اين رو هيچ كس نمي تواند بدون راي و نظر همگان براي شخص خاصي حكم شاخص بودن صادر كند.

هر انتخاب اشتباهي، اين جريان را به سوي شكست و انزوا خواهد كشاند.

3.تاسف از اينكه شماها سيد باقر موسوي ، شخص اول اصلاحات بويراحمد و دنا را با پيش دستي از دور خارج نموده و خود را براي معامله اي بي ضمانت آماده نموده ايد.

4.در يكي دو روز گذشته نام كانديدايي بر روي خروجي سايت ها و رسانه هاي استان قرار گرفته كه شنيده ها حكايت از آن دارد، آن را مجمع اصلاح طلبان انتخاب كرده است. انتخابي كه قطعا باعث ضربه زدن به بدنه اصلاحات، و مجمع را در آينده نزديك بي اعتبار و بي هويت خواهد كرد.

5.انتخاب اشتباه شما باعث نفاق، كدورت و شكافي بزرگ در بدنه اصلاحات و اعضاي آن خواهد شد. همانطور كه اعضاي اين مجمع و زير شاخه هاي آن يا استعفا داده اند و يا اعلام برائت و عدم حمايت از اين انتخاب سراسر اشتباه نموده اند.

سلفي گرفتن عده اي در ميان اين طيف با كانديداي به ظاهر اصلاح طلب پوشالي، قطعا چيزي جز معامله اي پر ضرر و بد نامي براي اين جريان به همراه نخواهد داشت.

اگر مجمع همانطور كه از نامش مشخص است بصورت شورايي مي باشد پس چرا به نظر اكثريت اعضاء احترام نگذاشته و برخي انگشت شمار اقدام به انتخاب كانديدا نموده، كه نشان از حس طايفه گرايي و منفعت طلبانه در ميان اين تعداد اندك مي باشد!

انتخاب كانديدا بدون حضور كانديداي شاخص اين جريان(سيد باقر موسوي) كه هنوز وضعيتش مشخص نشده، نوعي بي احترامي و دهن كجي به وي و ديگر اصلاح طلبان مي باشد و اين اقدام شما، بيش از هر گروهي و يا شخصي، به مردم مي فهماند كه شماها از ابتدا دنبال جايگزيني براي سيد باقر موسوي بوده ايد.

9.با اعلان برائت، استعفا و تكذيب اين انتخاب توسط حزب نداي ايرانيان، حزب اعتدال توسعه،حزب مردم سالاري، تشكل هاي وابسته، و بزرگان و شاخص هاي اصلاح طلب، چطور شما تعداد اندك مي خواهيد از اين كانديدا حمايت نماييد؟

در پايان…

شاخص ها و بزرگان اصلاح طلب!

مردم فهيم و با تدبير شهرستان هاي بويراحمد و دنا هيچ گاه پيرو، و حامي اين انتخاب اشتباه و پرهزينه براي جريان اصلاحات نخواهند بود و قطعا دست به انتخابي ديگر از اين جريان مي زنند. اجازه ندهيد انديشه ناب اصلاح طلبي به سمت معامله گري برود، چرا كه همه مردم آگاه و فهيم مي دانند كه حتي با تن كردن رداي اصلاح طلبي بر كسي نمي توان انديشه اصلاح طلبي را وارد خون و جوهره ي آن شخصي كنند كه هيچ گاه حتي به اين انديشه هم نزديك نبوده است.

آگاه باشيد كه هم مغز در سر داريد و هم پا در كفش ها !!

* به نمايندگي جمعي از اساتيد و دانشجويان اصلاح طلب مقيم اصفهان

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181420
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دشتروم گفت:

    اصلاحطلب واقعی کسی نیست جز مهندس رهبرنیا

  2. اصلاحطلب گفت:

    با این انتخاب وزن اصلاحات رو پایین آوردن.

  3. ناشناس گفت:

    بي شك با اين انتخاب جريان اصلاحات دچار زياني خواهد شد كه جبران ان ميسر نخواهد بود بياييد با تكيه بر خرد جمعي در راستاي اهداف مترقي اصلاحات به دنبال كساني باشيم تا با حمايت از انان مانع زيان بيشتر به جريان اصلاحات باشيم

  4. اصلاحات گفت:

    بابا  عزیز دلم اصلاحات یعنی اکثریت یعنی مردم واکثریتی که تحمل اقلیت را داشته باشد هرکس مردم این پرچم را بدستش داد اصلاحات است

  5. ناشناس گفت:

    به  بانوی اصلاح طلب  زینب هاشمی  نگاهی ویژه در پیش برد اصلاحات داشته باشیم 

  6. علیرضا حسین زاده خلف آباد گفت:

    با این انتخاب، یکی مثل من از تفکرات اصلاح طلبی دست برمیدارم و الان فرق دیدگاه کاسبکارانه اصلاحطلبی و تفکرات برحق اصولگریانه را درک میکنم. و از خداوند طلب ببخشش میکنم .  این انتخاب به همه نشان داد که افرادی که خود را در راس ااصلاحات این استان میدانند ، معامله گرانی بی بصیرت بیش نیستند

  7. ساورز گفت:

    سلام .با این  نگا رشتان معلومه کدوم  طرفی  هستی .نمیخواد کاسه داغ تر از آش باشی 

  8. ناشناس گفت:

    کوری چشم دشمنان فقط دکتر بهرامی

  9. گلادیاتور گفت:

    فرمانده و رهبر و مغز متفکر و اتاق فکر اصلاحات استان سید ضیاالدین رضاتوفیقی ست که200سال دیگه هم که بگذره به نیکی ازش یاد میشه

دیدگاه شما