پنجشنبه 22 بهمن 1394 - 3:45

مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درکهگیلویه و بویراحمد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را در این استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آغاز مراسم راهپیمایی در شهر یاسوج ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۲۲ بهمن ماه از میدان هفتم تیر در مرکز شهر اعلام شده است.

راهپیمایی در شهر یاسوج به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری ادامه داشته و محل تجمع نیز در میدان امام حسین (استانداری) خواهد بود.

در شهر سی‌سخت راهپیمایی از دو مسیر انجام می شود که  در مسیر شماره یک از مقابل فرمانداری به سمت فلکه الله و در مسیر شماره دو از مدرسه شهید مطهری به سمت فلکه الله برگزار می‌شود.

این مراسم در دهدشت نیز ساعت ۱۰ صبح از دو مسیر انجام می شود که در مسیر شماره یک راهپیمایی از مقابل سپاه پاسداران این شهر آغاز و به سمت میدان مرکزی ادامه می یابد و در مسیر شماره دو نیز راهپیمایی از مقابل ساختمان هلال احمر آغاز و به سمت میدان مرکزی ادامه خواهد یافت.

در شهرستان گچساران راهپیمایی ساعت ۱۰ از میدان امام خمینی تا گلزار شهدای گمنام (پارک نفت) ادامه دارد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر چرام نیز ساعت ۱۰ از میدان اصلی شهر آغاز و تا خیابان مالک اشتر، بلوار شهید دستغیب، خیابان شهید حسن‌پور، بلوار شهید بهشتی ادامه خواهد یافت و تجمع در مصلای نماز جمعه این شهر خواهد بود.

در شهرستان لنده این مراسم ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه پاسداران آغاز و در ادامه در خیابان امام خمینی (ره) به سمت مصلای جدید امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت.

این مراسم در شهر لیکک در ساعت ۹:۳۰  از میدان امام حسین (ع) این شهر به سمت ورزشگاه شهید رجایی ادامه می یابد.

در شهرستان باشت راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از چهار راه کتاب به سمت میدان ورودی شهر (میدان ولی عصر) برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در پاتاوه ساعت ۱۰ صبح آغاز و  از مقابل بخشداری تا مدرسه شهید باهنر ادامه می باید.

در لوداب در ساعت ۹:۳۰ صبح این مراسم آغاز شده و از چهارراه جهاد تا دبیرستان دخترانه الزهراء (س) برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ساعت ۹ صبح در قلعه‌رئیسی  از  میدان امام حسین (ع) آغاز و به سمت خیابان امام خمینی(ره) خیابان معلم، خیابان طیبی، میدان انقلاب، گلزار شهدا، محل تجمع خوابگاه شبانه‌روزی ادامه می یابد.

این مراسم در چیتاب از جلوی سپاه به طرف گلزار شهدا ۱۰ صبح و در مارگون از گلزار شهدا تا مصلای امام رضا (ع) ۱۰ صبح و در سپیدار از میدان بسیج به سمت میدان امام حسین (ع) و بالعکس، ادامه دارد و محل تجمع پایانی نیز مدرسه راهنمایی شهید خرسندیان در این بخش است.

در دیشموک راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا آغاز و به سمت میدان امام حسین (ع)، خیابان چویل، بلوار بهمئی ادامه داشته و محل تجمع نیز در هنرستان امیرکبیر برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی در شهر سوق از مصلای نماز جمعه، خیابان شهدا، خیابان ۱۷ شهریور، میدان امام خمینی (ره) ۱۰ صبح و در سرفاریاب از میدان شهدا تا گلزار شهدا، محل تجمع مدرسه  حضرت هاجر در ساعت ۱۰ صبح انجام می‌گیرد.

در جاورده راهپیمایی ۱۰ صبح از دبیرستان شمس تبریزی به سمت گلزار شهدا، بوده و محل تجمع نیز مدرسه شهید خورند جاورده و در بوستان از جلوی بخشداری تا دبیرستان برکت ادامه دارد.

مسیر راهپیمایی سرآسیاب از بخشداری به طرف گلزار شهدا، محل تجمع نیز مدرسه شهید مطهری خواهد بود.

در بخش ممبی راهپیمایی از ۹ صبح ازجلوی بخشداری، به سمت حوزه سیدالشهداء (ع)، ادامه داشته و محل تجمع نیز مدرسه شهید جهان‌نژادیان خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181304
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما