پنجشنبه 22 بهمن 1394 - 1:53

رئیس ستاد سیدباقر: انتخاب بهرامی بر خلاف مرام و مشی اصلاح طلبی و قویاً محکوم و مردود است

رئیس ستاد انتخاباتی سیدباقر موسوی جهان آباد در پیامی انتخاب بهرامی را به عنوان گزینه اصلاح طلبان مردود دانست و نوشت: چنین حرکت شتابزده ای بر خلاف مرام و مشی اصلاح طلبی بوده و قویاً محکوم و مردود است.

 رئیس ستاد انتخاباتی سیدباقر موسوی جهان آباد در پیامی انتخاب بهرامی را به عنوان گزینه اصلاح طلبان مردود دانست و نوشت: چنین حرکت شتابزده ای بر خلاف مرام و مشی اصلاح طلبی بوده و قویاً محکوم و مردود است.

به گزارش بویر نیوز، متن پیام کیهان جوکار بدین شرح است:

باسمه تعالی

«جاء الحق و ذهق الباطل ان الباطل کان ذهوقا»

بیست و دوم بهمن، تجلی گاه خواست و اراده ملت در مبارزه با جور و فساد است.

سیل خروشان ملت به رهبری آن یار سفر کرده با ضمیر امیدوار، در یک بزنگاه تاریخی با جانفشانی، ایستادگی و تقدیم عزیزترین فرزندان خود، طومار تبعیض، ظلم و فساد را در هم پیچیده و بیرق پر افتخار استقلال و آزادی را بر فراز میهن عزیزمان به اهتزاز در آوردند.

ضمن تبریک این ایام فرخنده به ویژه یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی ملت آزاده و عدالتجوی ایران اسلامی، مطلع شدیم چند نفر از شهروندان طی نشستی اختصاصی تحت عنوان مجمع اصلاح طلبان حوزه انتخابیه شهرستان های بویراحمد و دنا، یکی از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به عنوان کاندیدای منتخب اصلاحات معرفی نموده اند. نکته قابل توجه این است که مجمع خود خوانده ای که مورد تأیید اکثریت اصلاح طلبان حقیقی نیست؛ اینک بجای عموم اصلاح طلبان برای مردم غیرتمند بویراحمد و دنا تعیین تکلیف می نمایند.

مردم فهیم، هوشیار و همیشه در صحنه حوزه انتخابیه مذکور، نیک می دانند که هنوز مراحل نهایی رسیدگی به صلاحیت کاندیداها به اتمام نرسیده و چنین حرکت شتابزده ای بر خلاف مرام و مشی اصلاح طلبی بوده و قویاً محکوم و مردود است.

ضمن احترام به نظر شخصی دوستان و تکریم همه کسانی که به عنوان کاندیدای مجلس دهم در صحنه حضور دارند؛ به اطلاع می رساند، چهره های شاخص و اصیل اصلاحات تا پایان رسیدگی به اعتراض معترضین و اعلام نتیجه قطعی شورای محترم نگهبان، همچنان با ضمیری امیدوار، بی صبرانه چشم انتظار بازگشت سید اصلاحات جناب آقای سید باقر موسوی جهان آباد به کارزار انتخابات پیش رو می باشند.

کیهان جوکار

رییس ستاد انتخاباتی سید باقر موسوی جهان آباد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181295
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد ی 94/22/11سیدباقرنماینده منتخب ما گفت:

    کاش تکرار نمیشد خاطره تلخ این واژه پردرد سهراب سپهری که میگفت  خانه دوست کجاست  وتاشقایق هست زندگی باید کرد !!چون شقایقها دراین دشت بیکسی ودلواپسی همه رابی هیچ تقصیری خانه نشین کرده اند  میخواهند پژمرده شوند ولی نمیدانند دل مردم برایشان میتپد  وقامتشان خم شدنی نیست هرچقدر درحقشان ناجوانمردی شود 

  2. م ن گفت:

    بعد از سید لبیک یا زهرا

  3. امیر گفت:

    نمیخاد ناراحت باشی  کیهان جون در صورت تایید سید عریز ودوس داشتنی ما همه  اصلاح طلبان پشت سید هستیم علی الخصوص دکتر بهرامی.که بترها گفتن ما از یک جناح هستیم در صورت  تایید سید کنار میروم پس نگران نیاش داداش

  4. ناشناس گفت:

    درود بر سید باقر عزیز ، احسن بر رییس ستاد که با این اطلاعیه غم و ماتم را از چهره همه اصلاح طلبان بیرون کرد،حاج کیهان همیشه مرد بوده ای و هستی و خواهی بود ، دوست داریم سید باقر

  5. ناشناس گفت:

    باقر تو مرد دورانی بیایی یا نیایی پیروزی

  6. ناظر گفت:

    آقای بهرامی اصلا در حد مجلس نیست …

  7. طرفدارحق گفت:

    فقط هدایتخواه

  8. ناشناس گفت:

    خدمت برادر عزیزم رییس ستاد سید عزیز سلام عرض میکنم ،
    ایا این حرف دکتر بهرامی را که بارها شنیده ای را پشت گوش انداختی و این بیانیه را منتشر کردی 
    ) سید عزیز برای من قابل احترامه و اگر ایشان به عرصه انتخابات باز گردند به نفع ایشان کنار خواهم رفت.

    درود بر سید باقر و درود بر بهرامی

  9. زهرا گفت:

    لطفا اگر اصلاح طلب واقعی هستید دیدگاههای مخالف ران قز پخش کنید

  10. فرزامی گفت:

    تایید نمی شود  و مردم بر اساس تکلیف رای خواهند داد  برای مردم تعیین تکلیف نکنید 

  11. اصلاحات گفت:

    حيف كه زارع قدر شما را ندانست

  12. رضانیا گفت:

    ای شقایق
      که تورا کردخبراز غم من
    که رخ نازک تو گشته چو من غرقه به خون

  13. یازهرا گفت:

    فقط یازهرا

  14. همشهری گفت:

    فقط هدایتخواه.

  15. ناشناس گفت:

    متفاقا اقای سید رضا بهترین تصمیم را گرفت اقای دکتر بهرامی بارها اعلام کرده با سید باقر هماهنگ است و ایشون بهترین گزینه اصلاحات هست عملگرا دید بار مردمی و دارای بایگاه در تهران و رییس ستاد دکتد عارف د انتخاب شده شورای شهر اصلاحات در ضمن ایشان 83 رای اورد

دیدگاه شما