پنجشنبه 22 بهمن 1394 - 1:36

واکنش تند سه اصلاح طلب به انتخاب بهرامی/ هیچگونه هماهنگی با سیدباقر نشده بود

مهرداد باقر نیا دبیرسابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یاسوج و از مشاورین ارشد سید باقر موسوی در واکنش به این انتخاب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان داشت: در حالی که امید به تایید صلاحیت آقای سید باقر موسوی، توسط شورای محترم نگهبان با توجه به مطالبه حداکثری جامعه هر روز بیشتر می شود، نشست شورای هماهنگی اصلاح طلبان و معرفی کاندیدا بدون نظر گرفتن شاخصه های اصلاح طلبی و همفکری با بزرگان جریان اصلاح طلبی، امری کاملا مردود و مذموم است.

به گزارش بویر نیوز، وی در پاسخ به این سوال که آیا با آقای موسوی در خصوص این انتخاب هماهنگی لازم صورت گرفته بود یا خیر؟ بیان داشت که هیچ گونه هماهنگی با ایشان صورت نگرفته است. وی در پایان بیان داشت مکررا اعلام میدارد بدنه جریان اصلاح طلبی امیدوارنه تا تعیین تکلیف قطعی وضعیت آقای موسوی منتظر خواهند ماند.

انتخاب محمد بهرامی توسط مجمع اصلاح طلبان در حالی صورت گرفت که واکنش به انتخاب وجه دیگری به این انتخاب داد.

اولین واکنش خروج حزب اسلامی کار از مجمع اصلاح طلبان در اعتراض به این انتخاب بود.

دکتر ابوذر صالح نسب عضو شورای هماهنگی اصلاحات استان و عضو مجمع شهرستان بویراحمد و دنا در گفتگو با خبرنگار سایت استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه این انتخاب به نوعی بی اعتنایی به نظر بزرگان جریان اصلاح طلبی و افکار عمومی همه مردم شریف بویراحمد و دنا که در انتظار حضور سید باقر موسوی میباشد. وی اعلام نمود در چنین زمانی که هنوز آقای موسوی به صورت جدی در حال پیگیری وضعیت تایید صلاحیت خود میباشد و همه مردم بویراحمد و دنا منتظر حضور ایشان هستند، تشکیل چنین جلسه ای با هدف انتخاب گزینه اصلاح طلبان صحیح نبود و معتقدم انتخاب مجمع فضای انتخاباتی شهرستان را به سمت قومیت گرایی شدید سوق خواهد داد.

ایشان در پاسخ به این سوال که با وجود اینکه تمامی کاندیداهای فعلی در طیف اصولگرایی تعریف می شوند بر چه اساسی مجمع اقدام به دعوت به کاندیداها کرد، بیان داشت: دیدگاه بنده هم بر این است، که کاندیداهای شناخته شده موجود همگی در طیف اصول گرایی تعریف می شوند اگر قرار باشد گزینه نهایی مجمع اصلاح طلبان یکی از اصولگرایان باشد می بایست از همه کاندیداهای موجود از جمله دکتر نیکبخت، دکتر روشنفکر و حاج زارعی و حتی هدایت خواه نیز دعوت می نمودند.

البته لازم به ذکر است در بین کاندیداهای موجود افرادی هم کاملا اصلاح طلب ولی کمترشناخته شده هستند نظیر آقای محمدپور و خانم هاشمی و …. که مجمع نیز می توانستند فارغ از کسب نتیجه از این افراد حمایت کند. این فعال سیاسی در پایان بیان داشت: ما تا اعلام قطعی نتایج همچنان منتظر حضور سید باقر موسوی خواهیم بود.

دکتر وحید توانا نماینده انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی و عضو شورای هماهنگی اصلاحات استان و عضو مجمع شهرستان بویراحمد و دنا در واکنش به این انتخاب، با بیان اینکه ما منتظر حضور آقای سید باقر موسوی هستیم افزود: این انتخاب در چنین زمانی جز ضربه به بدنه اصلاحات و مصادره آن به نفع افراد خاص نتیجه ای نخواهد داشت. گزینه اول و آخر انجمن اسلامی علوم پزشکی استان جناب مهندس سید باقر موسوی جهان آباد می باشد و اگر قرار بر انتخاب شخص وابسته به جریان افراطی پایداری باشد، ترجیح می دهیم با کدخدای!! این جریان در استان وارد مذاکره شویم نه مباشر اسبق وی!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181290
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاح طلبان گفت:

    ما اصلاح طلبان اول باقر بعدش زارع

  2. مسعودى حميد گفت:

    اصلاحطلبان بويراحمد منتظر حضور سيد باقر هستند به اميد تائيد صلاحيت ايشان

  3. ناشناس گفت:

    جمله اخرباصداقت ترین حرف انتخابات این دوره بودکه شنیدم

  4. بویراحمد گفت:

    بعد ا ز موسوی فقط زارعی .بهرامی خود نیروی اصول گرایان هست

  5. اصلاح طلب گفت:

    درود بر سید باقر ودرود بر حاج زارعی /چند نفر معامله گر که نمیتوانند به جای مردم فهیم بویراحمد ودنا تصمیم بگیرند

دیدگاه شما