چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 19:39

خیابان های شهر یاسوج روشن شد+ تصاویر

با حضور مسئولان شهرستان بویراحمد، دو پروژه تعریض خیابان جمهوری و روشنایی معابر یاسوج در یازدهمین روز از دهه مبارکه فجر افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز؛ شهردار یاسوج در مراسم افتتاح این دو پروژه بزرگ شهرداری یاسوج در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت:یکی از اهداف مهم و والای شهرداری یاسوج خدمت صادقانه و بی منت به شهروندان است.

محمدی علی جاوید با بیان اینکه در حال حاضر تمام پروژه های عمرانی این نهاد نزدیک به اتمام و افتتاح است، بیان کرد: در حال حاضر افتتاح فاز اول بازگشایی بلوار جمهوری حد فاصل بلوار طالقانی تا بلوار فرودسی با 426متر و 7میلیارد تومان اعتبار به اتمام رسیده و فاز دوم آن تا پل شهید عوض زاده با اعتباری افزون بر 30میلیاردتومان در حال اجراست.

وی در ادامه به پروژه بازسازی معابر ،پیاده روها و روشنایی سطح شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری یاسوج در همان اویل تغییر مدیریت جدید شروع به تعویض و بازسازی معابر کرده که تجهیز و تعبیه نیمکت های شهری، روشنایی معابر و ایجاد بستر مناسب برای شهروندان از ان جمله بوده است.

شهردار یاسوج به اجرای پروژه روشنایی معابر شهریاسوج اشاره کرد و گفت: در این پرویژه 340پایه برق متناسب با فضای شهری با اعتباری بالغ بر 4میلیارد ریال نصب شده که در این ایام به بهربرداری رسید.

جاوید به میزان هزینه کرد این نهاد برای تعویض و فضای جدید پیاده رو سازی سطح شهر اشاره کرد وگفت: شهرداری یاسوج برای این پروژه 22میلیارد ریال هزینه کرده است.

img_9950 img_9953 img_9959 img_9962 img_9963 img_9964 img_9971 img_9979

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181229
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. قائم گفت:

    آقای شهردار محترم کاش یک روزدرخیابان انقلاب 13شهرک امام حسین زندگی میکردی تااینکه متوجه میشدی که ساکنین این خیابان 18متری چه عذابی از دست گرد وخاکی که از زیر چرخ ماشینها بلند میشوند میکشند

    ای کاش آنرا زیر سازی نمیکردید تا این همه دعوا میان ساکنین ورانندگان به وجود نمی آمد ونه این همه جنگ اعصاب خانواده ها

دیدگاه شما