چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 16:36

آیفون جدید با سیم کارت مجازی می‌آید

دنیای الکترونیک و ارتباطات برای ورود آیفون ۷ به بازار لحظه شماری می کند.
طبق انتشار اخبار مرتبط با آیفون ۷، گفته می شود که این گوشی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی (شهریورماه سال ۹۵) به بازار عرضه می شود و طبق گفته ها، ضدآب خواهد بود. همچنین پیش بینی ها حاکی از این است که قیمت احتمالی آن برای مدل ۱۶ گیگابایتی ۵۳۹ پوند، ۶۱۹ پوند برای ۶۴ گیگاباتی و ۶۹۹ پوند برای مدل ۱۲۸ گیگاباتی بر آورد می شود.

 

گفته می شود که طراحی این محصول جدید اپل بسیار متفاوت با گوشی های فعلی این شرکت باشد و در رنگ های نقره ای، طلایی، خاکستری کیهانی و به رنگ رز طلایی عرضه شود. دوربین آیفون ۷ کاملا هم سطح با قسمت پشت گوشی است و مانند آیفون ۶ برجسته نیست و انتظار می رود که تعداد پیکسل های در اینچ آن ۴۰۰ باشد.

 

گفته می شود که اندازه صفحه آیفون ۷ در ابعاد ۴.۷ اینچ و ۵.۵ اینچ باشد و از سیستم  iOS ۱۰ برخوردار باشد ضمن اینکه به صورت وایرلس شارژ می شود. همچنین سیم کارت آیفون ۷ از نوع e-SIM است که نوعی سیم کارت الکترونیکی است و به صورت مجازی کار گذاشته می شود و دیگر نیازی به وارد کردن سیم کارت مانند شیوه فعلی نیست. گفته می شود که آیفون ۷ از یک نمایشگر ۳ بعدی برخوردار است و تمام صفحه نمایشگر آن به سیستم شناسایی اثر انگشت مجهز است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181219
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما