چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 15:26

هشدار مهم اصلاح طلب شاخص استان در خصوص انتخابات بویراحمد و دنا

وظیفه ی روشنفکران، عالمان و نخبگان استان ماست تا همچون فرهیختگان سایر استان های کشور با آگاهی دادن به توده ی مردم،از ورود افراطیون ودلواپسان گروهک پایداری به مهم ترین رکن مردم سالاری کشور جلوگیری کنند. .

گروه سیاسی – دکتر ناصر کیانی استاد دانشگاه در تهران و فعال اصلاح طلب و جزو اتاق فکر اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد در تهران در یادداشتی به تشریح وضعیت انتخابات در بویراحمد و دنا پرداخت.

به گزاارش بویرنیوز متن یادداشت دکتر کیانی چهره اصلاح طلب بویراحمد سفلی در ادامه می آید:

شب های این روزهای شهرستان بویراحمد،شلوغ تر از روزهاست وآمد و شد نامزدان انتخابات مجلس و حامیانشان برای جذب و جلب نظر مردم تا سحرگاهان بی وقفه ادامه دارد.

در حالی که تصور می شد رد صلاحیت های گسترده کاندیداهای معطوف به اصلاح طلبان مخصوصا رهبر آنان که مستقیما توسط صاحبان قدرت و به شکلی ناجوانمردانه صورت گرفت،بر میزان مشارکت مردم تاثیر گذار باشد،اما شرایط سیاسی خاص کشورو احساس مسولیت مردم مخصوصا نخبگان وعالمان،مبنی برجلوگیری ازفتح مجلس یازدهم توسط افراطیون ،موجب شد تا در غیاب کاندیدای مطرح اصلاح طلبان،تب انتخابات در انتخاباتی ترین استان کشور به اوج رسد.

index

اکنون که دولت تدبیر و امید توانسته با تکیه بر اعتماد و اراده مردم هوشیارکشورمان،با پیروزی در سیاست خارجی و رفع تحریم های گسترده ناشی از سیاست های ناشیانه دولت منتخب و عزیز گروهک پایداری ،همچون کشوری تازه تاسیس ارتباطات خارجی خود را برقرار و نظم و قانون را در کشور حاکم کند و می رود تا به فضل الهی با سر سامان دادن به اقتصاد، مشکلات فراوان مردم از جمله،تورم وبی کاری را التیام بخشد، وظیفه یکایک ماست تا با عقلانیت و خرد گرایی در مسیر همکاری و کمک به دولت، قدم بر داشته و نمایندگانی متوازن و هماهنگ با اوانتخاب نماییم تا با هم فکری بتوانند آینده ای بهتر و روشن تر برای مردم  به ارمغان آورند.

اگر مجلس کنونی نتوانست گام های موثری در جهت رتق و فتق امور کشور بردارد فارغ از کیفیت برخی نمایندگان و حضور تاثیرگذار نمایندگان افراطی جبهه پایداری،به دلیل عملکرد سوو دولتی بود که مجلسیان را بر سر سفره خالی نشاند و و با سیاستهای پرخطر و پراشتباهش بیت المال را مفت به بابک زنجانی ها هبه کرد.

متاسفانه امروزه  شاهدیم که حامیان و دوستان همان دولت پاک دست، باز به صحنه آمده اند تا پس از سبک کردن عرصه رقابت، پیروزی در انتخابات را تضمین و بتوانند بار دیگر پاک دست ترین دولت جهان را بر کشور تحمیل کنند.غافل از آنکه مردم فهیم و فرهیخته ما خوب می دانند که دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شوند.

وظیفه ی روشنفکران، عالمان و نخبگان استان ماست تا همچون فرهیختگان سایر استان های کشور با آگاهی دادن به توده ی مردم،از ورود افراطیون ودلواپسان گروهک پایداری به مهم ترین رکن مردم سالاری کشور جلوگیری کنند. .
مردم شهرستان بویر احمد هم پای با سایر مردم کشور نماینده ای را انتخاب خواهد کرد که وظیفه خود را در حمایت از دولت منتخب برای رهایی از وضعیت اسفناک موجود کشوربداند.
مردم شهرستان ما خوب می داند که گرایش های قومی و طایفه ای در این برهه از زمان می تواند علاوه بر تشتت رای و دور شدن از عقلانیت و توسعه یافتگی به پیروزی کاندیدای افراطی  منجر شود. مردم شهرستان ما خوب می داند که انتخاب زارعی ، شکست جبهه ی مذکور در استان را به همراه دارد به همین خاطر معتقد هستیم که سیاست تحریم انتخابات و سکوت در انتخابات آرزوی قلبی دشمنان عقلانیت و خرد ورزی است لذا این جانب به نمایندگی از جمع کثیری از اصلاح طلبان استان مقیم تهران هم پای با مردم شهرمان در روز هفتم اسفند با رای به جناب اقای زارعی علاوه بر حمایت از دولت ،  نه بزرگی به جان گرفتن دوباره  جریان افراطی و گروهک پایداری گفته و بدینوسیله مسیر پیشرفت و توسعه شهرمان را بر مبنای عقلانیت تسهیل خواهیم بخشید.

بااحترام

ناصر کیانی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181190
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لوداب گفت:

    خواب دیدی خیر باشه

  2. ناشناس گفت:

    یا زهرا موج پیروزی به سمت زارعی روان گردید

  3. موسوی گفت:

    من یک اصلاح طلبیم جناب شما معیار انتخابتون خیلی ضعیفه کسی زارعی انتخاب میکنه تحلیل سیاسی نداره اقای زازعی مرد خنثی مجلس بوند چها ر سال این حرفها و دروغها برای خودتون خوب اصلاح طلبان واقعی ب زارعی رای نمیدند بدونید 

    فق موسوی

  4. ناشناس گفت:

    درود بردکتر ناصر کیانی افتخار بویراحمد و درود بر اصلاح طلبان واقعی نه رانندگان و خزانه داران آقای هیچ

  5. ایمان گفت:

    درود بر ناصر کیانی
    یا زهرا

  6. یاسوج گفت:

    درود بر زارعی درود بر کیانی

  7. ایمان گفت:

    درود بر کیانی ……یا زهرا

  8. دلسوز انقلاب گفت:

    درود بر کیانی واحسن بر این انتخاب همراه با عقلانیت به عنوان یک اصلاح طلب در 7 اسفتد رای خود وخانواده ام و دوستانم وووووووووووو فقط حاج زارعی جناب کیانی بدون تعصب به عنوان یک بویر احمدی وعضو کوچکی از طایفه با غیرت دلی مرزداران غیور بویراحمد رایمان حاج زارعی

  9. سجاد گفت:

    خیلی خندیدیم

  10. ناشناس گفت:

    متاسفم برای اصلاح طلبانی که ایشان در اتاق فکرشان در تهران حضور دارند.. اگر عزت خواهی رو افراطی گری  میدانید اره ما به هدایت خواه رای خواهیم داد… به فکر نان باش که خربزه…

  11. ناشناس گفت:

    درود بر دکتر هدایتخواه مردعمل

  12. محم....حکیم از شهر حماسه مارگون. گفت:

    خسته نباشی بزرگ مرد تامرادی و طایفه مهمد
    ما همچنان مثل قبل دوشادوش برادرمان دکتر کیانی و حاج زارعی حماسه ای دیگر میسازیم..
    درود بر کیانی با گفته های ناب و هوشمندانه ..
    یا زهرا……کیانی ….حاج زارعی

  13. دشت روم گفت:

    احسنت برمرد دانشمند وبا غیرت تامرادی

  14. اصلاحات گفت:

    دکتر کیانی عزیز ما لبیک گفتیم به صحبت شما. انشالله با شیر مرد بویراحمدی حاج زارع افراطیون رو باز شکست می دهیم اقای حاج زارع انصافا شما در عمل نشان دادین اصلاحطلب هستین. 

  15. لوداب گفت:

    سلام بربرادرکیانی…گل گفتی 

  16. ناشناس گفت:

    احسنت وآفرین

  17. دنا گفت:

    کیانی ککاتوم ککامی یامهدی

  18. ناشناس گفت:

    عده ای تازه خبردار شدن عزت ندارن
    این عزت رو 4 سال پیش کامل از دست داده بودید
    داریم احیاش میکنیم

  19. سید گفت:

    خواب خوش ببینی کیان
    جان

  20. مارگون گفت:

    دروجود بر دکتر کیانی عزیز. من بخاطر شما به حاجی رای میدم

دیدگاه شما