چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 11:32

دوئل غلام محمد زارعی و ستار هدایت خواه وارد فاز جدیدی شد

در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا غلام محمد زارعی و ستار هدایت خواه تبلیغات خود را وارد فاز جدیدی کرده اند، بطوریکه در سخنانشان رسما علیه یکدیگر موضع گیری می کنند.

گروه سیاسی – کمتر از سه هفته به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی روز به روز پر رنگ تر می شود.

به گزارش «بویر نیوز»، در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا غلام محمد زارعی و ستار هدایت خواه تبلیغات خود را وارد فاز جدیدی کرده اند، بطوریکه در سخنانشان رسما علیه یکدیگر موضع گیری می کنند.

هدایت خواه نماینده دوره های هفتم و هشتم مجلس روز دوشنبه گذشته در سخنانی گفت: “هیچ‌گاه نمایندگی شرکت خصوصی و پیمانکاری نداشته‌ام.

وی در ادامه گفت: به دنبال کار شخصی در انتخابات نیستم و هیچ‌گاه نمایندگی شرکت خصوصی و پیمانکاری نداشته‌ام و همه وقتم را در اختیار مجلس قرار دادم و کار مجلس را هیچ‌گاه تعطیل نکردم.

هدایت‌خواه با بیان اینکه در طول ۴ سال نمایندگی هیچ‌گاه ۶۰۰ پرواز نداشته است، افزود: اگر قرار است ۶۰۰ پرواز در طول نمایندگی داشته باشیم پس چه موقع وقت حضور در مجلس و همچنین رایزنی با وزرا و مسئولان کشوری را برای رفع مشکلات مردم خواهیم داشت.”

اما یک روز بعد غلام محمد زارعی این سخنان هدایت خواه را بی جواب نگذاشت و بیان داشت: “آقایان کمیسیون فرهنگی مجلس را برای راحت طلبی انتخاب کردند.

زارعی در همایش همدلی و هم زبانی روز سه شنبه در مسجد قبا یاسوج با بیان اینکه آقایان بودجه های فرهنگی را صرف پاتوق های سیاسی کرده اند، گفت: آقایان بجای اینکه به فکر رفع مشکلات و دغدغه های مردم باشند یادشان رفت که بویراحمد و دنا محروم است.

وی گفت: هدفم از عضویت در کمیسیون صنعت و معدن مجلس فراهم ساختن بستر های اشتغالزایی در حوزه صنعت و معدن بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نورزیدم و این در صورتی است که آقایان برای راحت طلبی به کمیسیون فرهنگی رفته و جزء پاسخگو نبودن به مردم حوزه انتخابیه هیچ ارمغانی بهمراه نداشته اند.

زارعی با بیان اینکه در چهار سال گذشته نوکری ام در مجلس شورای اسلامی برای رفاه مردم بویراحمد و دنا از هیچ کوششی دریغ نکردم، اظهار داشت: برخلاف آقایان که بودجه های فرهنگی را صرف پاتق های سیاسی نمودند بدنبال بازی سیاسی نبوده و نخواهم بود.

نماینده بویراحمد و دنا تاکید کرد: آقایان بدنبال حل مشکلات مردم و مطالبات آنها نبوده اما خوشحالم که بگویم در هفتم اسفندماه حماسه ای دیگری را بخاطر خدمت بی منتم خلق خواهم کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، باید منتظر ماند و دید در روزهای آتی جدال این دو کاندیدا در سخنانشان به کجا خواهد کشید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181141
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهدی گفت:

    درود بر زارعی

  2. بویراحمدی گفت:

    زارع چ ب هدایت خواه 
    فعلا ک روشنفکرررررررررر

  3. ناشناس گفت:

    احسنت بر حاج زارع درود برتو ایشالا اینبار هم پیروز انتخاباتی  بدون شک

  4. حاتمی گفت:

    به نظر من مشکل و شغل برا جوانان مهمتر از همه چیز هست

  5. اصلاحات گفت:

    درود بر سید باقر بهرامی هرگز

  6. سجاد گفت:

    درود بر هدایخواه 

  7. ما گفت:

    درود خدا بر هدایت خواه بلبل مجلس.

دیدگاه شما