چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 1:29

پناه: بهرامی گزینه نهایی کارگزاران بویراحمد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی خبر منتشر شده از سوی رسانه‌ها با عنوان ” کاندیدای حزب کارگزاران بویراحمد مشخص شد ” را تایید کرد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی خبر منتشر شده از سوی رسانه‌ها با عنوان ” کاندیدای حزب کارگزاران بویراحمد مشخص شد ” را تایید کرد.
خبر آنلاین نوشت؛  «غلامرضا پناه» گفت:  محمد بهرامی نامزد دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد به عنوان گزینه نهایی حزب کارگزاران سازندگی در این شهرستان انتخاب شده است.
وی با تشریح روند چگونگی انتخاب نامزدهای انتخاباتی حزب کارگزاران سازندگی در شهرستان‌ها و استان‌ها، اظهار داشت: در انتخاب گزینه این حزب در شهرستان بویراحمد از مجموع ۱۳ عضو ۱۰ عضو حضور داشته که ۹ عضو به نامزدی محمد بهرامی رای مثبت دادند.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی افزود: دفتر حزب کارگزاران سازندگی شهرستان دنا هنوز تصمیم خود مبنی بر معرفی نامزد مورد نظرشان را به دفتر مرکزی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام ننموده است.
این فعال سیاسی گفت: منتظر اظهار نظر دفاتر شهرستان‌های دیگر در کهگیلویه و بویراحمد تا ۴۸ ساعت آینده هستیم و باید نامزدهای مور نظر را به دفتر مرکزی در یاسوج اعلام کنند.
پناه گفت: بعد از اعلام نظر شهرستان‌ها به دفتر مرکزی استان، نامزدهای معرفی شده در دفتر مرکزی دوباره مورد بررسی قرار گرفته و نظر نهایی از سوی دفتر مرکزی به دفتر مرکزی در پایتخت اعلام می‌شود.
وی با بیان اینکه بعد از مشخص شدن نامزدهای اصلی حزب در مرکز استان، نامزدهای منتخب به شورای مرکزی اصلاح طلبان اعلام خواهند شد، ادامه داد: در تمامی این مراحل ممکن است نامزدهای معرفی شده از سوی دفاتر شهرستانی و یا استانی، در پایتخت تایید و یا رد شوند.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی اظهار امیدواری کرد ” سید باقر موسوی جهان آباد ” چهره نام آشنای اصلاح طلبان که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده دوباره به گردونه انتخابات بازگردد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181118
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ....... گفت:

    اوف چه بی وابی

  2. کمپین اصلاحات گفت:

    عجب حزبیه این حزب کارگزاران،؟! کاندیدایی که بصورت ادواری  رنگ عوض کرده حالا شده گزینه نهایی کارگزاران ، این انتخاب نشانگر تمایل حزب به رنگارنگهاست، 

  3. رضا گفت:

    حزب اقوام دور همی همینه دیگه

  4. بویری گفت:

    دشمن دانا به از نادان دوست،یا زهرا گویان پای صندوق رای میرویم و نشان میدهیم که نماینده مردم کیه هفت رنگها در میان مردم جایگاهی ندارند

  5. ناشناس گفت:

    بهتره اسمشو بزارن حزب خویش و قومل 

  6. ناشناس گفت:

    جهت شادی روح حزب کارگزاران فاتحه مع الصلوات با این انتخاب

  7. ناشناس گفت:

    دمدمی مذاج!

  8. ر.ن گفت:

    حزبی که از یه خانواده باشه که وضعش معلومه، حالا دونفر غریبه هم که حرف دیگه ای بزنن هم باید ترک کنن تا وارد مسائل خانوادگی نشن

  9. ناشناس گفت:

    درسته که حاج زارع نه حزب داره نه نیرو تو تهران ولی ایشالا با حمایت ایل بویر احمد پیروز میشه

  10. نماد کوثر گفت:

    این آقای پناه همان کسی است که با حمایت و رایزنی آقای زارعی به عنوان معاون اقتصادی سازمان کوثر که وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد منصوب گردید. وگرنه هر کسی می داند بواسطه سوابق و تفکر سیاسی ایشان حتی در خواب نمی دیدند در چنین جایی مسئولیت بگیرند. نمک خوردن و نمکدان شکستن این روزها سکه بازاز سیاست شده است. آقای پناه: این نیز بگذرد.

  11. ن گفت:

    پناه تاالان کجابودکه امده نظرمیده…بعدازسیدباقرمردم خودشون میدونندبه کی رای بدهند

  12. رضا گفت:

    اینجانب که عضو حزب کارگزاران می باشم اگر سید باقر موسوی تایید نشد به دکتر نیکبخت رای می دهم مهندس پناه….

  13. علی گفت:

    به تو چه تو چکاره ای

  14. امامي گفت:

    تو كي هستي هماني كه تمام بچه هاي بويراحمد را به خاطر فاميل خودت نابود كردي بدان هيچ جايگاهي ندارد حزبت براي خودت

  15. علی گفت:

    تو چکاره ای

  16. ناشناس گفت:

    اخرش نفهمیدیم بهرامی باکدام حزب می باشد بنده به عنوان یک اصلاح طلب به ایشان رای نخواهم داد

  17. هییییییییییی گفت:

    پناه تو شورای شهر 1700 رای میاره بد میره تهران ثبت نام میکنه .که چی 
    که مثلا منم هستم ….خخخخخخ
    داداش چند روز داری گیر میدی بهرامی خروجی کارگزاران بس کن دیگه .

  18. ناشناس گفت:

    زرشک

  19. اصلاحات گفت:

    آقای پناه شما دیگه جایی بین ما  اصلاح طلبان ندارین.

  20. محمد گفت:

    دکتر بهرامی پیرو زی انشااله

دیدگاه شما