چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 0:28

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 24 بهمن 94 زمان آغاز نام نویسی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش است.

به گزارش بویر نیوز، اردشیر یاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افراد پذیرفته شده در این آزمون از 24 تا 26 بهمن امسال می توانند با مراجعه به سایت استان های محل تحصیل نام نویسی کنند.
وی بیان کرد: پذیرفته شدگان برای آگاهی از استان محل تحصیل خود و مدارک مورد نیاز نام نویسی به سایت دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته شدگان فنی نیز به سایت دانشگاه شهید رجایی مراجعه کنند.
یاری اظهار کرد: معرفی نامه از اداره کل آموزش و پرورش استان، معرفی نامه از ستاد شاهد برای سهمیه ایثارگران، معرفی نامه از اداره کل بهزیستی استان برای معلولان، اصل شناسنامه و تصاویر تمامی صفحات ان، اصل و تصویر کارت ملی، چهار قطعه عکس سه در چهار، تصویر برابر با اصل مدرک تحصیلی ارائه شده، کارت پایان خدمت یا معافیت و رسید پرداخت شهریه مدارک لازم برای نام نویسی افراد پذیرفته شده است.
وی عنوان کرد: دوره اول آموزشی پذیرفته شدگان از اول اسفند 94 تا 20 شهریور 95 خواهد بود.
بیش از 149 هزار دانش آموز پسر و دختر در سه مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند و حدود پنج هزار معلم نیز کار تدریس به آنان را بر عهده دارند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181077
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما