چهارشنبه 21 بهمن 1394 - 0:23

46میلیاردریال برای طرحهای عشایر کهگیلویه وبویراحمد هزینه شد

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه وبویراحمد گفت: 46 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های خدمات دهی به عشایر امسال هزینه شده است.

به گزارش بویر نیوز، مجید علی پور روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و اعتبارات خاص بحران تامین شده است.
وی اظهارکرد: در قالب این طرح خدماتی از قبیل بازگشایی جاده های عشایری، آبرسانی سیار، تامین ارزاق عشایر، جایگزینی سوخت های فسیلی، بهسازی چشمه های عشایری، احداث منابع ذخیره آب و واگذاری تانکرهای سیار و تاشو به عشایر ارائه شد.
وی ابراز داشت: 23 میلیاردریال از این میزان اعتبار نیز در بخش های عملیات اجرایی، اسکان و اجرای طرح های شهرک عشایر هزینه شده است.
علی پور بیان کرد: 700 میلیارد ریال نیز در زمینه آبرسانی، بهسازی و بازگشایی جاده های عشایری و زیرساخت های اولیه هزینه شد.
وی عنوان کرد: قدمت عشایر در استان کهگیلویه وبویراحمد مربوط به هفت هزار سال پیش است که در بلادشاپور کهگیلویه زندگی می کردند.
علی پور ابراز داشت: عشایر کهگیلویه و بویراحمد با 11 هزار و 200 خانوار و بیش از 70هزار نفر جمعیت نقش مهمی در رشد و شکوفایی اقتصاد این استان دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181073
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما