سه شنبه 20 بهمن 1394 - 21:11

پیام موحد خطاب به هوادرانش

موحد کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیام انتخاباتی طرفداران خود را به رعایت اصول اخلاقی، احترام به کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات، تبعیت از قانون و حفظ امنیت و آرامش در حوزه کهگیلویه بزرگ فراخواند.

موحد

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام موحد در این پیام خطاب به مردم شهرستانهای، دهدشت، بهمئی، چرام و لنده آورده است: در راستای تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت و مشارکت گسترده در دهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی همه طرفداران خود را به رعایت موازین اخلاقی در عرصه انتخابات دعوت می‌کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: همه داوطلبان عزیز کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، افرادی قابل احترام و تایید شده نظام هستند بنابراین از حامیان خود انتظار داریم که از بی‌احترامی به دیگر کاندیداها به جد خوداری کنند. چون آنچه که برای ما از درجه اهمیت والایی برخوردار بوده آرامش، امنیت و سلامت جامعه و مردم است.

موحد در این پیام اذعان داشت: تبعیت از قانون، رعایت موازین قانونی و اخلاقی، احترام به رقبای انتخاباتی با هر گرایش و سلیقه‌ای، خودداری از اهانت به دیگران، ایجاد فضای رقابتی سالم، جلوگیری از هرگونه هجمه‌های تبلیغاتی و تخریب که در ایام انتخابات وجود دارد، حفظ آرامش و امنیت روانی جامعه از مهمترین اولویت‌های اینجانب در انتخابات شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده و همه مردم مناطق شهری و روستایی است. امیدوارم طرفدارانم موارد ذکر شده را سرلوحه کار خود قرار دهند و هرآنچه که مردم در این آزمون برگزیدند بدون شک انتخاب آنان احسن خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181048
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما