سه شنبه 20 بهمن 1394 - 18:23

تعداد پروژه عمرانی و اقتصادی گچساران در دهه فجر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 62 طرح عمرانی ، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بیش از 640 میلیارد ریال در نهمین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش بویر نیوز، سید موسی خادمی روز سه شنبه در آیین افتتاح این پروژه ها به ایرنا گفت: از این تعداد، 59 طرح با اعتباری بیش از 600 میلیارد ریال افتتاح و سه پروژه با اعتباری نزدیک به 40 میلیارد ریال نیز کلنگ زنی شد.
وی میزان اشتغالزایی این تعداد طرح افتتاحی و کلنگ زنی در شهرستان گچساران را بیش از 600 نفر اعلام کرد.
خادمی ابراز کرد: از تعداد پروژه های افتتاحی هشت مورد با اعتباری بیش از 130 میلیار ریال اقتصادی و 51 طرح با اعتباری بیش از 450 میلیارد ریال عمرانی است.
وی گفت: این پروژه ها بیشتر در بخش فضاهای آموزشی، خدمات شهری، کشاورزی و طرح های توسعه ای روستایی است.
خادمی تصریح کرد: روشنایی جاده اصلی حد فاصل امامزاده جعفر تا امامزاده جفر بطول 10 کیلومتر، بلوار ورودی امامزاده جعفر، پرواربندی گوساله 100 راسی، کتابخانه عمومی شهر بهارستان، اصلاح و توسعه آب بخشی از شهر دوگنبدان، سالن سنجش آموزش فنی و حرفه ای، دبیرستان 10 کلاسه سمیه، پارک بانوان و چمن مصنوعی پارک بانوان از مهمترین پروژه های افتتاحی این شهرستان است.
وی افزود: عملیات اجرایی روشنایی جاده اصلی از حد فاصل امامزاده جعفر تا ماهور باشت بطول 12 کیلومتر با اعتبار بیش از 25 میلیاردو 500 میلیون ریال در دهه فجر امسال در شهرستان گچساران آغاز شد.
12پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گچساران در نهمین روز از دهه مبارک فجر به نمایندگی از 62 پروژه مورد بهره برداری و یا عملیات اجرای آنها آغاز شد.
شهرستان گچساران در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویر احمد واقع شده و ۶۸۳٫۴ کیلومتر مربع مساحت دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=181014
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما