سه شنبه 20 بهمن 1394 - 17:50

افشاگری بی سابقه رضاتوفیقی از پروژه” باقرخان- ستارخان” در بویراحمد ودنا

رضاتوفیقی با اشاره به وضعیت اصلاح طلبان در گچساران وباشت گفت درگچساران وباشت خوشبختانه اصلاح طلبان مشکلی ندارند وپیروزی اصلاح طلبان قطعی است.

گروه سیاسی – مجمع اصلاح طلبان حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا به منظور بررسی شرایط و مصادیق کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان شهرستانهای بویراحمد ودنا برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه داد.
به گزارش بویرنیوز، دراین جلسه که با حضور اکثریت اعضا تشکیل گردید” سید ضیاءالدین رضا توفیقی” از چهر های سرشناس اصلاح طلب کشور طی سخنانی ضمن انتقاد شدید از رد صلاحیت گسترده و فراگیر کاندیدایهای اصلاح طلب گفت درحالی که مراجع چهارگانه در خصوص صلاحیت برخی کاندیداها نظر مثبت خودرا اعلام وحتی هیئت نظارت بر انتخابات استان نیز بصلاحیت برخی کاندیداهای اصلی اصلاح طلب در کهگیلویه وبویراحمد صحه گذاشته وتایید نمودند دلیلی نداشت که این افراد را در تهران ردصلاحیت نمایند.
رضاتوفیقی گفت این روش راه بجایی نخواهد برد وجناح اصولگرایان با حذف اصلاح طلبان در مجلس نمیتوانند کشور را اداره کنند.
، این فعال اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد با بررسی وضعیت وضعیت اصلاح طلبان در حوزه های مختلف استان گفت اصلا ح طلبان را در حوزه انتخابیه کهگیلویه حتی تا رده دوم وسوم نیز رد صلاحیت کردند این در حالی است که نتیجه مدیریت اصولگرایان در حوزه کهگیلویه بزرگ حاصلی جز عقب ماندگی ومحرومیت شدید آن مناطق نبوده است ومتاسفانه فقط در طی همین ۸ سال گذشته بخش زیادی از جمعیت مناطق حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ به نقاط مختلف مهاجرت نموده اند واین نتیجه مدیریت انحصار طلبان اصولگرا بر کهگیلویه بزرگ است.
رضاتوفیقی با اشاره به وضعیت اصلاح طلبان در گچساران وباشت گفت درگچساران وباشت خوشبختانه اصلاح طلبان مشکلی ندارند وپیروزی اصلاح طلبان قطعی است.
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد گفت متاسفانه در حوزه بویراحمد ودنا همچون دوره قبل سعی شده است تمام کاندیداهای اصلاح طلب اصلی را رد صلاحیت نموده و وخوب که دقت شود میخواهند فرد خاصی را برنده انتخابات نمایند که البته اصلاح طلبان در تمامی حوزه های انتخابیه استان ضمن مشارکت جدی وفعال مانع تحقق اهداف انتخاباتی انحصارطلبان خواهند شد.
رضا توفیقی در ادامه افزود: در بویراحمد ودنا جریان انحصارطلب سعی در طرح شعار قومیت گرایانه عزت بویراحمد در مقابل گچساران وباشت را دارند والبته این شعار را برای فریب مردم واستفاده از احساسات ناسیونالیستی مردم بویراحمد طرح کرده اند این در حالی است که در زمان نمایندگی برخی از همین کاندیداها متاسفانه هیچ کارموثری جزء پرونده سازی برای مردم بویراحمد ودنا نکردند.
سید ضیا ءالدین رضا توفیقی ضمن اشاره به طرح موضوع ستارخان وباقرخان گفت اصلا اندیشه وشخصیت سیدباقر موسوی قابل مقایسه با ستارخان این آقایان نیست و جالب است آقای ستارخان با حذف کامل باقرخان سعی دارد خودرا وارث باقرخان جلوه دهد واین از طنزهای تلخ سیاسی این دوره از انتخابات است وشاهدیم هر روز در سایت ها و روزنامه با دم زدن از ستارخان و باقرخان سعی در مصادره اعتبار و خوشنامی سید باقر موسوی بنفع ستارخان را دارند والبته مردم شریف بویراحمد ودنا فریب این حربه سیاسی – تبلیغاتی انحصارطلبان را نخواهند خورد و بهتر از هرکسی میدانند چه کسانی عامل پرونده سازی و رد صلاحیت سید باقر موسوی جهان آباد هستند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180983
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. باوی گفت:

    احسنت آقای توفیقی
    ما که از کهگلویه بزرگ ناامید شدیم 
    ایشالاه بویر احمد جبران میکنه و یه نماینده اصلاحطلب میفرسته مجلس

  2. M گفت:

    اتفاقا بقیه دارن از اسم سید باقر سواستفاده میکنن.این حرفها در مرام استاد اخلاق نیست.زنده باد هدایتخواه

  3. ناشناس گفت:

    عامل حذفش خودش بود مردم ما نه باقر خان را می خواهند ونه ستار خان بیخود کسی رابزرگ نکنید

  4. سید رحمان وفانژاد گفت:

    لله قسم به اندازه هزاران تئوریسین از خیانت اصولگرایان به استان و حذف جریاب رقیب در انتخابات کنونی موشکافی کرده اید. از خداوند بزرگ آرزوی دارم عمرتان صدساله. راهتان تا ادامه حیات بشر ادامه داشته باشد

  5. سفلی گفت:

    ستارخان !!!!!!!!!! واقعا خنده داره ستار در حدی نیست که لقب خان بهش بدین وسید باقر را مردم به سید باقر بودن بیشتر دوست دارن وحتی بچه های استان بیشتر باقر صداش میکنن چون مردمیه چون هم وغمش هم وغم مردمه درود بر سید باقر همان زارع خیلی فعال تر از ستار هست کاش سید باقر تایید میشد تا سیه رو شود هرآنکس که در او غش باشد

  6. سهراب گفت:

    بویرجان خیالت راحت هر چقدر هم از این افشاگری‌ها بزنی!!! اونم از سران فتنه استان!! فایده نداره؛ دکتر تو مجلسه و تلاش‌های مذبوحانه شما در عدم درج کامنت‌های ما هم راه به جایی نمی‌بره

  7. دانشجو گفت:

    برادر محترم جناب تاجگردون در گچساران خیلی وقت است راهش را از شما و امثال شما جدا کرده است.پس خواشا بیخودی وضعیت تاجگردون در گچساران وضعیت خودتون ندونید چراکه مردم گچسارن با هر گرایشی و هر طایفه ای انتخاب خود را کرده انز.پس خواهشا حاشیه برای گچساران درست ریت نکنید.یازینب درود بر تاجگردون

  8. مهران مسعودی گفت:

    به خدا قسم با نظر رحمان وفانژاد موافقم. تا کی این همه حذف . تا کی این همه دست وپا زدن. سید باقر راحذف واز سایه طرفداران بی شمارش لرزه بر اندامتان افتاده. مطمئن باشید آماده ایم تا دومین نه !!!! بزرگ را به جریان انحصار طلبان همیشه مردود دیکته کنیم وعده ما 8 اسفند.

  9. . س گفت:

    جناب توفیقی عمر سیاسی شمادیگرکفاف نخواهد کرد.لطفا این همه تخریب نکنید.مردم ما بابینش هستند وشما افراطی اصلاح طلب را دور خواهند زد بااین نوع ادبیات تاسالها هم باید خط قرمری بر روی اسم شما کشیده شود

  10. بویراحمد گفت:

    درود بر شما
    هدایتخواه فقط بیست هزار رای دارند
    ما مردم دنبال گزینه تازه نفس و مردمی هستیم

  11. فاتح گفت:

    با انتخاب بهرامی به شما نه خواهم گفت

  12. ناشناس فرشاد گفت:

    شماعددی نیستید که بخواهیدازباقرخان دفاع کنید ستارخان هم به کوری چشم رضاتوفیقیهاستارخان جاودان خواهد ماند

  13. کمپین اصلاحات گفت:

    گیرم که بر سر این بام
    بنشسته در کمین پرنده‌ای
    پرواز را علامت ممنوع می‌زنید
    با جوجه‌های نشسته در آشیانه چه می‌کنید

  14. رضا گفت:

    دکتر هدایت خواه نیازی به ارای باقر خان نداره 

  15. فرهاد گفت:

    بازهم نه به هدایت خواه نننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  16. صمدی گفت:

    من به انحصارطلبان وحامیان ستارخان اعلام میکنم این دفعه چنان با مشت آهنین اصلاح طلبان روبرو خواهید شد که در خواب هم نبینید. زارع یا بهرامی هرکدامشان بتوانند رای بیشتری بیاورند را حمایت خواهیم کرد و کامتان را زهر میکنیم. بیاری خدا 

  17. یک شهروند گفت:

    درود مهران عزیز. واقعا باید برای یک نه بزرگ به جریانات افراطی قدم برداریم

  18. دهدشت گفت:

    سپاس سید ضیاع واقعا مردی شجاع وباشهامتی احسنت

  19. ناشناس گفت:

    درود بر رضا توفیقی مرد بزرگ اصلاحات استان

  20. ناشناس گفت:

    چه کسانی عامل پرونده سازی و رد صلاحیت سید باقر موسوی جهان آباد هستند. ؟؟؟ از خدا بترس

  21. محسن گفت:

    مرگ بر فتنه گر

  22. ناشناس گفت:

    فقط حاج زارعی

  23. س.جهانبین گفت:

    فقط هدایت خواه

  24. امید گفت:

    هرکسی که سید باقر او را تایید کند ما طرفداری می کنیم

  25. ناشناس گفت:

    دروود بر حاج زارع

دیدگاه شما