سه شنبه 20 بهمن 1394 - 1:08

یادداشت کاندیدای اصلاح طلب بویراحمد بعد از ردصلاحیت: از شورای نگهبان سپاسگزارم!

فتح اله مردانی نامزد انتخابات بویراحمد و دنا بعد از ردصلاحیتش از سوی شورای نگهبان یادداشتی به این پایگاه خبری ارسال کرده است که از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد.

به نام خدا
نازم به ان قامت که همچون سرو ازاد
یک دم نشد خم گرچه سنگین بود طوفان
سلام بر همه پاکان، پیامبران و پرهیزگاران
درود بر مردم شجاع، وفادار و اصیل بویراحمد و دنا. مردمانی که شجاعت، پایمردی، ایستادگی و مهربانی را از دنا اموختند و سختی، خشونت و نامهربانی‌ها را در دل‌های دریایی‌شان هضم و جذب کردند. درود ویژه به همه همفکران، همراهان و هم گامانی که بدون هیچ چشم داشتی برای هدفی بزرگ باهم و در کنار هم بودیم و اما یک تلنگر به کسانی که به ایمان و بندگی و تقوای خود خیلی اعتماد دارند توجهشان را به جمله ای از دعای ششم کتاب صحیفه سجادیه جلب می‌کنم که معصوم می‌فرماید: ((پروردگارا! صحیفه اعمال ما را از کار خیر و ثواب پر گردان و ما را نزد فرشتگان به واسطه کثرت گناهان خوار و ذلیل مگردان)) وقتی امام معصوم ما این گونه از شر شیاطین و وسوسه خناسان به درگاه حق تعالی این گونه استغاثه می‌کند ما بشر گناهکار چرا دچار خود بزرگ بینی شده‌ایم و ملت بزرگ ایران اسلامی و مترقی‌ترین نحله فکری اسلامی یعنی شیعیان امام علی (ع) را به خودی و غیر خودی تقسیم می‌کنیم و با زدن انگ و مارک، قضاوت نامناسب و یک طرفه از گردونه سیاست و اجتماع خارج می‌کنیم!!!
هدف بنده از حضور در این کارزار انتخاباتی خدمت به مردم شریف منطقه بود و خدا را شاکرم که در مسابقه باخت-باخت توفیق اجباری نصیبم شد که شرکت نکنم از این بابت از شورای محترم نگهبان سپاس گزارم که بجای حدود ۲۰۰ هزار نفر از مردم شریف بویراحمد و دنا تصمیم گرفت و این مسئولیت خطیر و رسالت سنگین را از شانه‌هایم برداشت. سعی خود را بران دارم که همچون گذشته در سایر کسوت‌هایی که مجال خدمت باشد همچون عرصه پزشکی و مطبوعات به مردم شریف منطقه خدمت کنم، شاید مرهمی باشد بر الام کهنه ایی که سالهاست بر این منطقه سایه افکنده و گویی نمی‌خواهند یا نمی‌گذارند رخت ببندد. تاریخ درباره ما قضاوت خواهد کرد…
شیر را بر گردن ار زنجیر بود
بر همه زنجیر سازان میر بود
یاحق
دکتر فتح اله مردانی
۱۹ / ۱۱ / ۹۴

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180875
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محسن گفت:

    بسیار عالی پر معنی احسنت بر این قلم بنگار بنگار ……….

  2. دوست گفت:

    اقاي دكتر انچه كه شما فرموده ايد به دور از انصاف است .كار شوراي محترم نگهبان حسب مستندات است

دیدگاه شما