دوشنبه 19 بهمن 1394 - 12:25

بيانيه دكتر وكيلي پس از تائيد صلاحيت

گروه سياسي – كانديداي حوزه انتخابيه تهران، شمیرانات، شهرری و اسلامشهر پس از تائيد صلاحيت با انتشار بيانيه اي از مردم خواست با طرد هر گونه قهر، به پای صندوق های رای بیایند و در نوشتنِ سرنوشت خویش سهیم شوند.

به گزارش «بوير نيوز»، متن بيانيه بیانیه دكتر محمد علی وکیلی بدين شرح است:

            بسمه تعالی
«میزان رای ملت است» امام خمینی (ره)
انتخابات متجلی ترین فعل جمهوریت است. جمهوریت نیز خواست تاریخی ملت ما و انقلاب اسلامی ما بوده و است. هر جوششی در انتخابات، کوشش برای تثبیت جمهوریت نظام و در واقع تقویت نظام به حساب می آید. از این روی انتخابات مجلسینِ پیش رو می تواند تأییدی و تقویتی برای جمهوریت نظام به حساب آید. خیز اول انتخاباتِ امسال (مرحله ثبت نام) خیره کننده بود. اینجانب نیز در این جوشش، بدون کوشش نماندم و عزم صیدِ نظرِ مردمِ صاحب نظر را نمودم. لذا با توجه به برنامه های خود و اقبال نظر مردم، گامی کوچک در این نمایشِ بزرگِ جمهوریت برداشتم و پا به عرصه انتخابات نهادم.
اکنون با اعلام نظر مساعد شورای محترم نگهبان، خیز اول به رستاخیز امیدوارکننده ای انجامید! در خیز اول، اینجانب پای به وادی انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی نهادم و کنون در این رستاخیز نیز عزمِ دو چندان یافتم و تا انتها این راهِ قانونی را تا سامان کشور همراه خواهم بود. امید که مقبول نظر ملت افتد.
بدیهی است که سامان و قوامِ ایران بسته به حضور فعالانه و مسؤولانه همه سلایق متعهد به نظام است. رنگین کمان سلایق جمهوری اسلامی البته دامانی فراخ دارد که این نشان از ظرفیت بالای این نظام است.
اینجانب با تاکید مجدد بر ترجیحِ قانون و تکریمِ  تعدد سلایق، به نوبه خود از مردم عزیز و فهیم ایران به خصوص حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات، شهرری و اسلامشهر دعوت می نمایم با طرد هر گونه قهر، به پای صندوق های رای بیایند و در نوشتنِ سرنوشت خویش سهیم شوند.
محمد علی وکیلی
۱۹ بهمن ماهِ سال ۱۳۹۴

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180768
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما