دوشنبه 19 بهمن 1394 - 12:07

تشییع نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمدي در ياسوج (+تصاوير)

با حضور معاون رئیس جمهور و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری نخستین شهید مدافع حرم در کهگیلویه و بویراحمد تشییع و به خاک سپرده شد.

13941119000091_PhotoL

به گزارش «بوير نيوز»، صبح امروز با حضور شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور و همچنین تعدادی از فرماندهان ارشد نظامی مراسم تشییع شهید ستار اورنگ نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی شهادت فرمانده بزرگ سپاه اسلام را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفت.

به گزارش بوير نيوز؛ شهید ستار اورنگ نخستین شهید مدافع حرم استان که به عنوان مستشار نظامی در سوریه برای آزادی دو شهر نبل و الزهرا از محاصره چهار ساله تروریست‌ها نقش بسزایی داشت و این شهید بزرگوار در ادامه عملیات و پس از آزادی این دو شهر در پاک‌سازی حومه شهر حلب به فیض شهادت نائل آمد.

99999  13941119000176_PhotoL 13941119000181_PhotoL 13941119000184_PhotoL

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180756
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جعفرقلی گفت:

    روحت شاد سردار

  2. omid گفت:

    در مورد زمان ورود ایشان و هم اینطور در مورد زمان تشییع اطلاع رسانایی مناسبی را شاهد نبودیم…

  3. شاهمزه گفت:

    خدا رحمتت کنه شیر شهید بویر احمد.

  4. امین گفت:

    پروردگارا به امید آن که در پایان ورقهای پرغلط زندگیم بنویسی.
    بانهایت ارفاق:شهادت

  5. سروان معتقد گفت:

    خداحافظ فرمانده………..
    روحش شاد و یادش گرامی باد.

  6. ویسی پور گفت:

    هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت ها وشجاعت های این شهید والامقام می باشد  سردار شهید اورنگ ازجمله پاسدارانی بودند که در تربیت نظامی نیروهای تحت ا مر آموزش بسیار کوشابودند وایشان متخصص در امورات نظامی .یاد وخاطره ایشان در اذهان همرزمانشان باقی خواهد ماند .پاداش ایشان فقط شهادت بود شهادتت مبارک. 

  7. اسماعیل نوروزی گفت:

    شهادت هنر مردان خداست
    خدا حافظ سردار عزیز..سردار مهربانی..سرداری که لبخند از لبانت جدا نبود…تا‌ همیشه در قلبمان و یادمان زنده خواهی بود سردار…دوستت داشتیمو داریمو حواهیم داشت…فراقت سخت است اما خوشحالیم به ارزوی دیرینه‌ات رسیدی..
    راستی ستار جان امروز پیمان عزیزت به خوبی نشان داد که در اغوش پدری همچون تو پرورش یافته است…نشان داد که همچون پدر پشتیبان ولایت است و رهرو امام و رهبری…او هم در فراقت دردی بزرگ را در سینه دارد اما خوشحال است که پدری همچو تو را دارد…او هم شهادتت را تبریک گفت..ما هم تبریک میگوییم سردار…شهادتت مبارک ..روحت شاد…

  8. ناشناس گفت:

    شهید تو در سوریه برای دفاع از حرم می جنگی و ما اینجا برای کرسی ببهارستان همدیگه را موج حملات و تهمت و تفنگ قرار میدهیم . تو رفتی و ما اینجا تو اداره ها واسه یه پست ناچیز به هر چیزی و کسی متوسل می شویم . شهید تو اونجا از حرم دفاع کردی و ما اینجا از لباسهای ساپورت ماهواره ای .تو جنگ سخت را بردی و ما جنگ نرم را داریم می بازیم . …

    از ان بالا ما ادمای روی زمین را نگاه نکن شاید یه وقت خدای ناکرده ماها را تو اداره جات ها و شهر و خونه هامون ببینی و بخاطر کارامون غمگین بشی

  9. سروان نوروزی گفت:

    در قلب ما جاودانی سردار
    (وعده ما برزخ جنت مکان)

  10. اصلاح گرا گفت:

    شهادت نصیب همه کس نمی شود.یادگاران هشت سال دفاع مقدس که باعث حفط امنیت کشور ازهمه چیز گذشتند به خدااینها آسمانی هستنند اینهاجزء یاران امام حسین (ع)هستنند تورابه جان حسین ومادرش زهرا بیایم قدرشان رابدانیم امنیت وآسایش که داریم همه ازشهدا است کسانیکه راحت به دنبال پست ومال دنیااست درس بگیرید خوشابه حال شهدا بدابه ما

دیدگاه شما