شنبه 17 بهمن 1394 - 20:41

ساختمان امور مالیاتی کهگیلویه به بهره برداری رسید (+تصاویر)

ساختمان اداره امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش  بویر نیوز،  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: ساختمان امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال به بهره بردری رسید.

“سید موسی خادمی” ، با تمجید از عملکرد مدیرکل مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد،  افزود: این طرح از محل اعتبارات سازمان امور مالیاتی در سه طبقه افتتاح شد.

وی مالیات را زیربنای مهم توسعه بخشهای مختلف جامعه دانست و اظهارکرد: پرداخت درآمدهای مالیاتی نقش مهمی در تامین هزینه های عمومی جمعه دارد.

گفتنی است “سهراب امدادی فرد” رئیس سازمان امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد بعنوان یکی از مدیران موفق این سازمان در سطح کشور بشمار می رود که علاوه بر تحقق مالیات پیش بینی شده توانسته است توانمندی خود را در توسعه زیرساخت های این اداره کل در کهگیلویه وبویراحمد نشان دهد.

بر پایه این گزارش در زمان حضور امدادی فرد بر راس این نهاد اقتصادی ، ساختمان این اداره در شهر یاسوج بازسازی اساسی و طرح تحول نظام مالیاتی به خوبی اجرا شده است.

ساختمان جدید این اداره در شهرستان گچساران از پیشرفت 70 درصدی برخوردار بوده و گفتنی است در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

این گزارش می افزاید ، ساختمان جدید اداره امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه در کمتر از یکسال ساخته شده است.

اخبار مرتبط:
– خبرهای خوش مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد/ تلاش هایی که به ثمر نشست
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=180721
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما